

[OB & OBFL] Czuc paliwo w zbiorniczku.
#1
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2013 - 22:57
#2
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2013 - 00:59
jek bedzie go systematycznie ubywalo to bedziemy myslec nad UPG.
teoretycznie benzyna nie ma prawa dostac sie do plynu chlodniczego.
#3
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2013 - 08:50
troche to dziwne. proponuje jezdzic i obserwowac stan plynu w zbiorniczku,
jek bedzie go systematycznie ubywalo to bedziemy myslec nad UPG.
teoretycznie benzyna nie ma prawa dostac sie do plynu chlodniczego.
Wszyscy od razu straszycie UPG! Takie jakieś założenie na tym forum jest "nie wiem co to to na pewno będzie UPG". Pisze kolega chyba, że nie ma objawów upg.
#4
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2013 - 10:06
#5
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2013 - 10:59
Wszyscy od razu straszycie UPG! Takie jakieś założenie na tym forum jest "nie wiem co to to na pewno będzie UPG". Pisze kolega chyba, że nie ma objawów upg.
czytaj ze zrozumieniem, co napisalem.
UPG to nic wielkiego, to ty sie tego boisz, w 2.0 8V to chwila roboty.
#6
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2013 - 17:41
Kurde paliwo w płynie, hmmm nie możliwe, może miałeś płyn lany po jakimś paliwie czy coś bo to raczej nie realne, to sa całkiem dwa różne układy które nie mają nic ze sobą wspólnego i nigdzie się nie łączą i nawet nie przecinają, olej w płynie czy płyn w oleju to UPG , jeszcze może być czuć gazem w płynie to wtedy parownik do wymiany , a Ty po prostu musisz mieć zalany jakiś śmierdzący płyn albo baniak był po PB.Witam.Ostatnio dolewałem płynu chłodniczego do zbiorniczka(dawno tego nie robiłem)i wyrażnie czułem zapach paliwa ze zbiorniczka wyrównawczego.Dodam że żadnych innych niepokojących objawów niema.Pytanie co to z powodowało?
Ta, boją się jak by to przynajmniej mieli planować głowicę papierem wodnymUPG to nic wielkiego, to ty sie tego boisz, w 2.0 8V to chwila roboty.

Ja jednego dnia rozebrałem wszystko na spokojnie w kilka godzin, pooglądałem co nie co , poczyściłem wszystko i na drugi dzień złożyłem głowicę po planowaniu i oględzinach, zmieniłem rozrząd i też wszystko na spokojnie


#7
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2013 - 08:36
Ta, boją się jak by to przynajmniej mieli planować głowicę papierem wodnym
Ja jednego dnia rozebrałem wszystko na spokojnie w kilka godzin, pooglądałem co nie co , poczyściłem wszystko i na drugi dzień złożyłem głowicę po planowaniu i oględzinach, zmieniłem rozrząd i też wszystko na spokojnietrochę ze stresem jak się to pierwszy raz robi ale żadna filozofia , z tym że miałem mechaniora przy boku w razie niewiadomej hehehe
Obawiam się, że nie masz pojęcia o dostaniu się do UPG w V-ce.
#8
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2013 - 15:03
A czytasz o jakim silniku mowa? Mówimy o 2.0 a nie v6Obawiam się, że nie masz pojęcia o dostaniu się do UPG w V-ce.

#9
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2013 - 21:41
troche to dziwne. proponuje jezdzic i obserwowac stan plynu w zbiorniczku,
jek bedzie go systematycznie ubywalo to bedziemy myslec nad UPG.
teoretycznie benzyna nie ma prawa dostac sie do plynu chlodniczego.
Niestety ma prawo. Ja mam uszkodzoną uszczelkę i ze zbiornika wyrównawczego czuć benzynę. A pewność że uszkodzona uszczelka jest stąd, że na świecy 3 cylindra jest różowy nalot z płynu chłodzącego. Jest uszkodzenie między cylindrem, a kanałem wodnym. Na razie jeżdżę, ale muszę się zająć wymianą. Na razie mam auto służbowe i odwlekam tą przyjemność. Zastanawiam się tymczasem czy robić samemu czy zlecić mechanikowi. Mam Omcie B FL 2.2 16v
#10
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2013 - 22:27
Obawiam się, że nie masz pojęcia o dostaniu się do UPG w V-ce.
W V-ce roboty na pól dnia, żeby wytargać głowice.
w X20XEV około 4h.
#11
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2013 - 22:37
Niestety ma prawo
oczywiscie ze ma - i nie raz sie z tym spotkalem - otwierasz zbiorniczek a tam waha smierdzi. nie ma innego styku benzyny z plynem chlodniczym jak komora spalania, a chlodzenie cylindra.
#12
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 08:48
W V-ce roboty na pól dnia, żeby wytargać głowice.
W swojej grzebałem 2dni żeby wymienić UPG, w tym czasie zdążyłem jeszcze zrobić planowanie głowicy.
#13
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 09:01
W swojej grzebałem 2dni żeby wymienić UPG, w tym czasie zdążyłem jeszcze zrobić planowanie głowicy.
Nie o tym temat, komu jak szybko, czy wolno idzie robota.
Wysłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk
#14
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 09:07
Nie o tym temat, komu jak szybko, czy wolno idzie robota.
Wysłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk
Racja. Podejrzewam, że po zdjęciu głowic, okaże się, ze jedna (albo i dwie) uszczelki będą wyglądać tak:

U mnie tak było i poza zapachem benzyny był też budyń olejowo-wodny.
#15
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 09:09
Wysłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk
#16
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2013 - 09:16
Kolega, ktory czuje benzyne w zbiorniczku, posiada jedna uszczelke pod glowica.
Wysłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk
Chciałem tylko naświetlić, jak może taka uszczelka wyglądać. Trochę zmyliła mnie ta dyskusja o czasie demontażu głowic w różnych autach.
W mojej X20XEV miałem połączenie pomiędzy 3 a 4 cylindrem (przeżarło uszczelkę) i puszczałem białe obłoczki (płyn szedł do cylindra)