

Nowe wycieraczki zle zbieraja.Gdzie tkwi problem??
#21
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 18:22
Moje ople , byłe i obecny .
#22
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 18:23

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#23
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 18:43
#24
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 20:57
Jutro będe w Tesco to kupie te żółte co koledzy pisali i zobaczymy,jak nie da rady poszukam ramion na podmiankę.
#25
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 21:21
Niestety dla mnie bosch to też porażka. Teraz używam tych:
http://allegro.pl/wy...2937254348.html
*****...... Wiem że cena jest jaka jest ale to się jakością odbija a po za tym mam szybę solarną i nie chcę używać tandety żeby mi ją po miesiącu rysowały
Kupiłem to samo, do omegi i do aurisa żony i więcej tego nie zrobię. Absolutnie zmarnowane pieniądze. Nowa wycieraczka w aurisie zostawia szeroki pas niewytartej szyby idealnie na wysokości oczu kierowcy, a w omedze wycieraczka kierowcy pierdzi, jest beznadziejna na mrozie (sztywnieje i nie przylega do szyby); wycieraczka pasażera za to nie przylega do powierzchni szyby całą długością z prawej strony.
Wcześniej w omedze miałem zwyczajne (nie flat blade) Valeo Silencio, i lada moment do nich wracam - zanim trafi mnie szlag.... Do toyki kupię OEM, bo nawet z przebiegiem około 20tkm zbiera lepiej, niż nowa valeo xtrm. To niech sobie kosztuje 2x tyle.
pozdrówki
yahoo
#26
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2013 - 21:23

Teraz mam Boscha ale standard i jest w miarę ok. Problem mam w omedze z szybą solar, tam wycieraczka jest cicha dopóki temp. na zewnątrz jest na plusie. W innym przypadku pierdzi. Ta sama wycieraczka w drugiej omedze ze zwykłą szybą pracuje cicho w każdych warunkach.
Wiem, że szyba solar trochę inaczej przewodzi ciepło. Macie jakieś propozycje wycieraczek?
#27
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 05:34
Dodatkowo jak najrzadsze a najlepiej , całkowite nie używanie spryskiwaczy do szyb...
(99% płynów to środki silnie żrące które niszczą gume i nie tylko..
Znaczenie poza odtłuszczoną szybą ma jeszcze odtłuszczona wycieraczka , powinno myć się jej przy każdym myciu auta a odtłuszczać połówką cytryny z wyciętym małym rowkiem (można zobaczć ile syfu jeszcze zejdzie z pióra)
Dodatkowo prawidłowe przyleganie + solidnie nagrzana przednia szyba która minimalizuje stwardnienie gumy robi dobrą robote...
___________
Pozdrawiam
#28
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 07:18
Ważnym elementem jest czym i gdzie myte jest auto... - główny czynnik degradacji wycieraczek i szyby...
Dodatkowo jak najrzadsze a najlepiej , całkowite nie używanie spryskiwaczy do szyb...
(99% płynów to środki silnie żrące które niszczą gume i nie tylko..
Znaczenie poza odtłuszczoną szybą ma jeszcze odtłuszczona wycieraczka , powinno myć się jej przy każdym myciu auta a odtłuszczać połówką cytryny z wyciętym małym rowkiem (można zobaczć ile syfu jeszcze zejdzie z pióra)
Dodatkowo prawidłowe przyleganie + solidnie nagrzana przednia szyba która minimalizuje stwardnienie gumy robi dobrą robote...
___________
Pozdrawiam
Zakładam, że w takim razie dla szyby i wycieraczek najgorsza jest myjnia samoobsługowa... w szczególności jeśli zachlapie się szybę czołową płynem do woskowania na mokro

Czym najlepiej odtłuścić szybę?
#29
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 08:06
Sprawdzcie czy poprawnie założyliście wycieraczki.
Np na wycieraczkach Alca i Bosch jest strzałka i poprawnie zamontowane wycieraczki maja miec strzalke skierowana ku górze (patrzac w trakcie pracy wycieraczki)
#30
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2013 - 21:43
posłuchałem sie Waszych wypowiedzi i zamieniłem Bosche na wycieraczki z Tesco i jest :ok:albo zakładać ori albo w ogóle
Przy okazji wizyty w Tesco kupie te wycieraczki Alco czy jak im tam dla sprawdzenia
Dzieki panowie :pad: :piwo2:
#31
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2013 - 22:48

#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2013 - 21:02
#34
OFFLINE
#35
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2013 - 22:20
#36
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2013 - 16:00

Ja jeździłem na beprzegubowych z markietu przez trzy sezony i było OK, potem kupiłem jakieś inne markietowe zaczęło pierdzieć , niestety ich się nie dało w żadną stronę ustawić przez gięcie ramion , więc wróciłem z parkingu markietowego do biura obsługi i oddałem wyjaśniając sprawę, o dziwo nie robili mi problemów

Teraz kupiłem sobie Valeo , ustawiłem ramiona pod nie i jest OK

Nie wiem co kto Ci nagadał o tłustej szybie, chyba byś musiał mieć ją smalcem wysmarowaną żeby nie przechylała się gumeczka na niej.
Powodem pierdzenia jest kąt rozwary z tej strony z której wycieraczka aktualnie ściąga wodę, więc jeżeli idzie do góry to u góry a jeżeli idzie na dół to na dole. Czasami tez bywa tak że guma jest zbyt sztywna albo zamarznięte przeguby, lub rowki w wycieraczce. Może to też być wina sprężyny w ramieniu lub złego ustawienia ramienia.
Trzeba kombinować, ale najprędzej to wina wycieraczek lepiej spróbuj oddać bo serio mówię , u mnie przy jednym rodzaju nie mogłem dojść i musiałem oddać
