Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] wymiana ćwiartki, prostowanie podłużnicy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 stycznia 2013 - 23:01

Skoro technologia napraw przewiduje tego typu naprawy a serwisy udzielają na to gwarancji to znaczy że takie rzeczy można zrobić.

ale nie w min 10 letniej omedze:p

Wiadomo że dużo zależy od tego kto i jak to zrobi. Do tego oczywiście koszta.

to racja, w sumie to kto bogatemu zabroni ?? :D

#22 OFFLINE   javelin

javelin
  • 68 postów
  • Dołączył: 18-12-2011

Napisany 07 stycznia 2013 - 23:03

a potwierdza to że auto było w serwisie i przeszło wszystkie testy i stwierdzono tam że auto jest bezwypadkowe i na pewno nie było w żaden sposób naprawiane blacharsko...[/QUOTE]
hehe to się nazywała naprawa:)

#23 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 722 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 07 stycznia 2013 - 23:08

ale nie w min 10 letniej omedze


Taaaa. Bo nowy element nie bedzie pasował do reszty budy. Bo bedzie nie zardzewiały :D

#24 OFFLINE   javelin

javelin
  • 68 postów
  • Dołączył: 18-12-2011

Napisany 07 stycznia 2013 - 23:09

Taaaa. Bo nowy element nie bedzie pasował do reszty budy. Bo bedzie nie zardzewiały :D


ale ten "nowy elment" będzie wycięty z omegi 99 więc ilość rdzy powinna się zrównoważyć :)

#25 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 stycznia 2013 - 23:10

Taaaa. Bo nowy element nie bedzie pasował do reszty budy. Bo bedzie nie zardzewiały :D


raczej ekonomicznie nieuzasadniony:p

#26 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 08 stycznia 2013 - 18:46

ale ten "nowy elment" będzie wycięty z omegi 99 więc ilość rdzy powinna się zrównoważyć :)


kolego naprawdę nie zmieniaj ćwiartki TO BĘDZIE TWÓJ BŁĄD !! bo będzie wycięta z innego auta i wspawywana to nie będzie solidne !! jak już wymieniać z używki to sama podłużnice i tyle bo po tym zdjęciu co dałeś to nie jest duże uszkodzenie !! a jak chcesz sam jeździć tym autem to moja DOBRA RADA naprostować podłużnicę jesli chcesz to wzmocnić w miejscu zgięcia nakładką z grubszej blachy i tyle i NIE GRZAĆ NICZEGO palnikiem bo to masakra dla blachy :( po tym dobrze zakonserwować i będzie na te 10 lat jak auto dojeździ :)

#27 OFFLINE   ChiliPalmer

ChiliPalmer

    MV6 to styl życia... ;-)

  • 260 postów
  • Dołączył: 21-12-2011
  • Skąd: Zgierz/Ozorków

Napisany 08 stycznia 2013 - 19:54

Też tak uważam. Wymienic sobie blotnik, podluznice wyciagnac i wzmocnic obowiazkowo ! Bo moga sie pojawic mikropekniecia od samego strzalu/zgiecia i wtedy moze juz nie byc tak kolorowo...

Pas przedni, lampka i reszte dupereli, jezdzic i sie cieszyc. A pozniej do zyda :p

#28 OFFLINE   explosiv9

explosiv9

    nożownik pomorski

  • 1 643 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: Tczew

Napisany 08 stycznia 2013 - 20:29

Hehe,toż to ex kolcowóz

#29 OFFLINE   javelin

javelin
  • 68 postów
  • Dołączył: 18-12-2011

Napisany 08 stycznia 2013 - 23:22

witam
więc auto zostało zabrane od mechnika który chciał wymieniać ćwiartke i palnikiem działać.Czeka na prace u innego który mówił że postara się to naprostować na ramie.Zobaczymy czy da się to zrobić a jak tak to z jakim skutkiem.Dzięki za rady panowie.Zobaczymy co z tego wyjdzie

Hehe,toż to ex kolcowóz


zgadza się:)

#30 OFFLINE   javelin

javelin
  • 68 postów
  • Dołączył: 18-12-2011

Napisany 28 stycznia 2013 - 16:16

Koszt prostowania ,zabezpieczenia podłużnicy wyniósł 800zł
Może się to komuś przyda na przyszłość:)oby nie:):)