

[OB & OBFL] Grzeje tylko na HI
#1
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2013 - 19:32
#2
Guest_andre1099_*
#3
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2013 - 20:21
I czy wiatraczek w panelu dziala?Termometr pokazuje prawidłową temperaturę?
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2013 - 22:57
#6
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2013 - 09:52
Jak wiatraczek w panelu stoi to tez bedzie grzalo tylko na HI.Jak czujnik temperatury zewnetrznej zawyża temp. to będzie grzało tylko na hi
NIe, bo rezystor odpowiada tylko za predkosc nawiewu.A nie będzie to kwestia rezystora klimy?
#7
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2013 - 10:09
Dzi,eki, bo niejasna dla mnie była jego rola. Czy oznacza to, że jeśli dmuchawa (przy założeniu, że jest sprawna) nie reaguje na zadanie ostatnich dwóch wyższych prędkości w zakresie temperatur 22-28 stopni oraz w trybie HI i nawiewu na szybę, to winowajcą jest tenże "jeż"? (dotyczy bfl)NIe, bo rezystor odpowiada tylko za predkosc nawiewu.
#8
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2013 - 10:13
Niezaleznie od nastawow temp (i typu klimy - manual/klimatronik) jak zginie ktorys "bieg" dmuchawy to winny jest zawsze rezystor dmuchawy.Dzi,eki, bo niejasna dla mnie była jego rola. Czy oznacza to, że jeśli dmuchawa (przy założeniu, że jest sprawna) nie reaguje na zadanie ostatnich dwóch wyższych prędkości w zakresie temperatur 22-28 stopni oraz w trybie HI i nawiewu na szybę, to winowajcą jest tenże "jeż"? (dotyczy bfl)
#9
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2013 - 10:16
#10
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2013 - 15:06
Termometr pokazuje prawidłową temperaturę?
jeśli chodzi o temperature silnika to skacze wskazówkaod 90 do prawie stu stopni ale pozniej sie uspokaja na 90 na chwile i znowu, jak wspomniałem wczesniej - termostat jest do wimiany, wiatraczki działają poprawnie... a jeśli chodzi o "termometr" to ...nie bardzo wiem o który chodzi ? jeśli chodzi o ten od co pokazuje temp zewnetrzną , jest sprawny.
#11
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2013 - 15:46
jeśli chodzi o temperature silnika to skacze wskazówkaod 90 do prawie stu stopni ale pozniej sie uspokaja na 90 na chwile i znowu, jak wspomniałem wczesniej - termostat jest do wimiany, wiatraczki działają poprawnie... a jeśli chodzi o "termometr" to ...nie bardzo wiem o który chodzi ? jeśli chodzi o ten od co pokazuje temp zewnetrzną , jest sprawny.
ale jak masz wszystkie biegi wentylatora to nie jest to rezystor tylko padl albo wiatraczek albo czujnik temp w panelu sterowania klimatronikiem
#12
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2013 - 17:04

#13
Guest_andre1099_*
Napisany 04 stycznia 2013 - 17:49
#14
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2013 - 12:59
Ostatnio wymieniłem rezystor dmuchawy ponieważ poprzedni padł i od tego czasu mam problem z nadmuchem. Włączając zapłon przy zimnym silniku i ustawieniu klimatronika na 28'C dmuchawa pracuję na max i tak z innymi nastawami temperatur. Nie ma możliwości zmniejszenia jej obrotów aby było cicho w kabinie oprócz ustawień HI i LO. Na tych ustawieniach mogę regulować obroty i działa to jak należy.
Druga sprawa - po nagrzaniu auta co jakiś czas obroty dmuchawy falują. Zdarza się też, że nadmuch przestaje działać na kilka sekund.
Co to może być? Proszę o pomoc :pokoj:

#15
OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 19:33
#16
OFFLINE
Napisany 15 września 2013 - 09:38
z czytaj bledy z panela,obstawiam czujnik wewnetrzny ,mialem podobnieDrodzy koledzy, mam ten sam problem w mojej omedze. Do momentu, aż termostat się nie otworzy to regulowanie ciepla od 20-27 bardzo dobrze działa. Po otwarciu termostatu ogrzewanie działa tylko na HI. Znalazł ktoś może rozwiązanie tego problemu?
#17
OFFLINE
Napisany 19 września 2013 - 18:13

Taki sam problem tylko: nagrzewnica ok, czujnik temperatury zewnetrznej ok.. Zastanawia mnie tylko czy to może być wina nienabitej klimy? no i gdzie szukać wiatraczka w panelu? Coś mi tam w okolicach wyświetlacza komputera czasami hałasuje (jakby kręciło się i o coś zaczepiało..).. To może być to?
#18
OFFLINE
Napisany 19 września 2013 - 21:32
#19
OFFLINE
Napisany 19 września 2013 - 21:44
#20
OFFLINE
Napisany 20 września 2013 - 17:49
Sprawdź podciśnienie zaworu trójdrożnego, może spadło albo coś innego z nim się stało.
jestem laikiem w tej dziedzinie wiec proszę podpowiedzcie gdzie szukać tego zaworu? i jak się do niego dobrać. Jak ktoś mi napisze w jaki sposób później zdiagnozować jego usterkę to będę wręcz w niebo wzięty

EDIT:
Znalazłem, poczytałem i już wiem
