Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Oring konwertera


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 marca 2013 - 17:01

kolego se61 rozbiore skrzynie moja starą bo nie ciekła tylko gdzie szukać tej tulejki jak odkręce dzwon czy jest ona dostępna od ręki po odkręceniu dzwona czy trzeba kręcić więcej bo nie bardzo wiem jak to wygląda uszczelkę i konwerter zmienię bo jestem w temacie ale z tą tulejką nie bardzo możesz coś podpowiedzieć?


Tulejka jak się nie myle jest wciśnieta w dzwon

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

#22 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 30 marca 2013 - 17:26

no i wytachałem skrzynie na dół okazało się że leci z uszczelniacza tego dużego na 3 śrubki wymieniłem go i ten mały oring tez i poskładałem wszystko i pojeździłem parę dni i znowu cieknie ze skrzyni więc uszczelniacze nie pomogły co dalej z tym zrobić

gdzie kupiłeś ten mały oring i jaki uszczelniacz? masz jakiś nr tego oringa?

#23 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 01 kwietnia 2013 - 07:28

gdzie kupiłeś ten mały oring i jaki uszczelniacz? masz jakiś nr tego oringa?


uszczelniacz dostaniesz w firmie Midparts http://www.midparts.pl/..
oringów jakiś czas temu nie mieli a facet mówił że jeżeli ten oring jest to żeby go zostawić bo to nie jest zwykły oring...ja pózniej sprawdzę to podam Ci rozmiary jak się uprzesz..

gdzie kupic ta uszczelkę kolego masz jakieś namiary jak to wygląda chociaż ta tulejka i uszczelka na allegro patrzeć...http://www.samko.pl/...?page=1&sort=2a coś z tego kupić?


samko ma średniej jakości wyroby...zajrzyj w ten link co podałem wyżej...mają też oryginały...ja od nich brałem już parę razy , mało tego służą fachową poradą...
może mało ostrożnie wkładałeś konwerter....musiały by być naprawdę porządne wżery w konwerterze żeby leciało...ale jak masz w lepszym stanie to zamień..

 


#24 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 lutego 2014 - 21:59

będę zwalał skrzynię za kilka dni i chce się zaopatrzyć we wszystkie możliwe uszczelnienia na zewnątrz skrzyni
powód - kapie olej przez rewizję, konwenter suchy więc zapewne simmer

uszczelniacz wybieraka http://www.midparts....aka-biegow/1295

uszczelniacz od strony wału http://www.midparts....iacz-tylny/1292

uszczelnienie konwentera http://www.midparts....rzedni-NOK/1293

te 3 elementy wystarczą czy jeszcze coś ?

ta rzecz mi nie daje spokoju http://www.midparts....IACZ-POMPY/2606 , siedzi po konwenterem czy w środku skrzyni ?

#25 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 10 lutego 2014 - 07:06

ta rzecz mi nie daje spokoju http://www.midparts.....ACZ-POMPY/2606 , siedzi po konwenterem czy w środku skrzyni ?

jak zdejmiesz konwerter to będzie widoczny, bez problemu się go wymienia. Ale uważaj!! ja go wymieniałem 2x - nie wiem dlaczego po pierwszym razie leciał... oczywiście nowy był... być może go uszkodziłem montując konwerter, trzeba naprawdę precyzyjnie go osadzić żeby przy okazji nie uszkodzić oringu w środku wałka.

#26 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 10 lutego 2014 - 09:47

uszczelnienie konwentera http://www.midparts....rzedni-NOK/1293

ta rzecz mi nie daje spokoju http://www.midparts....IACZ-POMPY/2606


Są to te same uszczelniacze.

 

 



 


#27 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lutego 2014 - 17:37

faktycznie te same
sprzedawca z midparts potwierdził

#28 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 10 lutego 2014 - 17:43

Konwerter ma dwa zęby które są napędem pompy. Stąd dwie nazwy.

 

 



 


#29 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lutego 2014 - 17:49

a ten mały oring na wałku to gdzie dostać ?
raczej ze zwykłej gumy na oringi to on nie jest

#30 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 10 lutego 2014 - 18:10

Na tej stronie nie możesz kupić??

Jak byś znał wymiary tego simmeringu to byś pewnie go dostał w hurtowni z takimi rzeczami.

 

 



 


#31 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 lutego 2014 - 18:31

jakby go mieli to bym tu nie pisał

#32 OFFLINE   omega222

omega222
  • 101 postów
  • Dołączył: 25-11-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 lutego 2014 - 19:21

nie bd zakładał nowego tematu jak kopiłem omke to podciekał mi olej troszkę od strony konwektora i przez rok może dolałem z 2 litry i ostatnio dolalem 2.5 litra oleju i 3 dni późnej zaczęło lac się ciurkiem od konwektora zamówiłem simerig na 3 śrubki i flit uszczelki symerig z tylu wybieraka i wymienilem po odpaleniu auta na p sucho a jak przemoczyć na d to poszedł olej i cieknie dalej . i jak sciagnelem konwerter jak wyciągnięciem skrzynie to stary simering nie wyglądał na zniszczony ale byl mniej ciaśniejszy nic ten nowy w jednym miejscu konwektor był bardziej tak jak by wyrobiony i moje pytanie jest jakis zawor od cisnienia moze daje za duze ciśnienie , i nie wymieniłem tego origan na walku tam gdzie nachodzi konwekter może tamtędy lecieć olej ?bo nie wiem co robić

#33 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 lutego 2014 - 19:38

Najprawdopodobniej masz uszkodzoną tulejke zaraz za tym uszczelniaczem na 3 śrubki, jeżeli masz także znaki uszkodzenia na czopie konwertera to on rownież jest do wymiany

Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka

#34 OFFLINE   omega222

omega222
  • 101 postów
  • Dołączył: 25-11-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 lutego 2014 - 20:04

a da sie ta tulejkę wymienić ? jak tak to czy trzeba skrzynie rozbierać czy jak

#35 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 lutego 2014 - 20:12

a da sie ta tulejkę wymienić ? jak tak to czy trzeba skrzynie rozbierać czy jak


Tak będziesz musiał kielich odkręcić ,chyba że się myle i bedzie ją można wydłubać od strony simeringa

Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka

#36 OFFLINE   omega222

omega222
  • 101 postów
  • Dołączył: 25-11-2012
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 lutego 2014 - 20:21

wlasnie trzeba sie upewni czy da sie odkrecic kielich i ja wydłubać .a konwekter drugi kupie i zobaczymy ale narazie trzeba poczekać zęby ktos jeszcze sie wypowiedział