

[OB & OBFL] O co chodzi - jakaś konkretna odpowiedz !
#1
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 13:19
1.Filtry wymienione
2.paliwo z orlenu ale to tańsze.
3. silnik suchutki ładnie chodzi odpala bez problemu
?POMÓŻCIE COŚ bo czytam i czytam i każdy coś innego z tym nastawnikiem nawija.
Jakaś jedna konkretna porada wiem że temat wałkowany ale jedni piszą że na 0,4 inni że na 0/9 i sam nie wiem a spalanie mnie przeraża 16 litrów jeżdżę ekonomicznie hamowanie silnikiem nie szaleje więc proszę nie pisać o ekonomicznej jeździe bo umie
jestem zawodowym kierowcą.
#2
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2012 - 13:25
Nastawnik do regulacji, ma byc 0,9l/h na nagrzanym.przy rozgrzanym silniku 0/6
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2012 - 08:14
Witam czy może mi ktoś szczegółowo opisać jak ustawić mam kompa bo już nie kumam a spalanie mam 14-16 miasto (dodam że mam diesla) , komp pokazuje 7,5 śmieszne.Obroty mam 600/700 komp pokazuje przy rozgrzanym silniku 0/6 na jałowym biegu klimy nie mam co jeszcze może byc przyczyną takiego spalania.
1.Filtry wymienione
2.paliwo z orlenu ale to tańsze.
3. silnik suchutki ładnie chodzi odpala bez problemu
?POMÓŻCIE COŚ bo czytam i czytam i każdy coś innego z tym nastawnikiem nawija.
Jakaś jedna konkretna porada wiem że temat wałkowany ale jedni piszą że na 0,4 inni że na 0/9 i sam nie wiem a spalanie mnie przeraża 16 litrów jeżdżę ekonomicznie hamowanie silnikiem nie szaleje więc proszę nie pisać o ekonomicznej jeździe bo umie
jestem zawodowym kierowcą.
ja mam 07-08 i 14 l nigdy miasto mega korki wyszlo 9,5l

Witam czy może mi ktoś szczegółowo opisać jak ustawić mam kompa bo już nie kumam a spalanie mam 14-16 miasto (dodam że mam diesla) , komp pokazuje 7,5 śmieszne.Obroty mam 600/700 komp pokazuje przy rozgrzanym silniku 0/6 na jałowym biegu klimy nie mam co jeszcze może byc przyczyną takiego spalania.
1.Filtry wymienione
2.paliwo z orlenu ale to tańsze.
3. silnik suchutki ładnie chodzi odpala bez problemu
?POMÓŻCIE COŚ bo czytam i czytam i każdy coś innego z tym nastawnikiem nawija.
Jakaś jedna konkretna porada wiem że temat wałkowany ale jedni piszą że na 0,4 inni że na 0/9 i sam nie wiem a spalanie mnie przeraża 16 litrów jeżdżę ekonomicznie hamowanie silnikiem nie szaleje więc proszę nie pisać o ekonomicznej jeździe bo umie
jestem zawodowym kierowcą.
ja mam 07-08 i 14 l nigdy miasto mega korki wyszlo 9,5l

Jeszcze pytanie czy przy włączonych odbiornikach masz te 06 bo jak tak no to dawka definitywnie do poprawki
#5
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 10:59
To jak jednak na 0,9 ustawić bo masakra leje za 100 zł wychodzi 17 l (orlen) z hakiem i na tym jadę po mieście 130 kl max wie ktoś może jaki jest koszt nastawienia tego nastawnika bo załamke mam

I dzięki za wszystkie podpowiedzi.
#6
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 12:18
tak wszystko jest włączone nawiewy na 2 stopień radio światła.
To jak jednak na 0,9 ustawić bo masakra leje za 100 zł wychodzi 17 l (orlen) z hakiem i na tym jadę po mieście 130 kl max wie ktoś może jaki jest koszt nastawienia tego nastawnika bo załamke mam
I dzięki za wszystkie podpowiedzi.
50zł podłaczenie komputer
50zł ustawienie
#7
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 12:37
Na forum masz ladnie opisane. Wysil sie i poszukaj. Wystarczy 3 sruby lekko poluzowac i pobawic sie delikatnie nastawnikiem w przod/tyl auta az wskazanie na kompie bedzie takie jak wczesniej pisalismy.jaki jest koszt nastawienia tego nastawnika
#8
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 12:48
Na forum masz ladnie opisane. Wysil sie i poszukaj. Wystarczy 3 sruby lekko poluzowac i pobawic sie delikatnie nastawnikiem w przod/tyl auta az wskazanie na kompie bedzie takie jak wczesniej pisalismy.
Na kompie auta to se możesz ustawić trzeba sie wpiąć i ustawić raz na zawsze na 4mg i zapomiec o temacie. Po za tym na kompie diagnostycznym zobaczysz jaka masz dawkę i skorygujesz bledy
#9
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:15
Ale dzięki za odp....
#10
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:19
to już znowu magia niżej wszyscy na 0,9 a ty na 0,4 pewnie pojadę na kompa jak to tylko 100 zł bo mam sieczkę znowu.
Ale dzięki za odp....
0.9 to wskazanie na komuterze pokladowym, 4 to dawka w mg na kompie diagnostycznym. tyle ze 0.4 jest dla bmw - dla omegi jest 5.5-8mg zazwyczaj silnik najlepiej chodzi kolo 6-6.2 mg/stroke
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:36
i jest wszystko włączone śwaitła radio itd
bo się gubię troszkę
zdj. w załączniku
#14
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:39
może tak 0,9 ma mi pokazywać na kompie w środku na wyświetlaczu ?? bo mam teraz 0,6
i jest wszystko włączone śwaitła radio itd
bo się gubię troszkę
zdj. w załączniku
no to masz za***iscie zle bo ja przy wszystkim wlaczonym mam 1.0 jak wylacze swiatla nawiew radio to 07-08 dawka ustawiona na 4mg
#15
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:42
MID ma pokazac w okolicach 0,9 na cieplym silniku, wszystkie odbiorniki pradu wylaczone.może tak 0,9 ma mi pokazywać na kompie w środku na wyświetlaczu bo mam teraz 0,6
i jest wszystko włączone śwaitła radio itd
#16
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:45
MID ma pokazac w okolicach 0,9 na cieplym silniku, wszystkie odbiorniki pradu wylaczone.
tak
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:47
jak uda ci się ustawić tą dawkę poczekaj chwile (nie gaś silnika) czy dawka po chwili nie zmieni się, przejedź sie i zatrzymaj auto i sprawdź czy jest 0.9l/h jeśli tak to zostaw,
może być 1.0l/h, skrajnie 1.1l/h lub 0.8l/h ale naj optymalniejsza dawka to na wyświetlaczu w aucie 0.9l/h
#19
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:51
zrób tak, akumulator musisz mieć w pełni naładowany, silnik rozgrzany do temp. roboczej ok 88stC, paliwa w baku więcej niż rezerwa, wszystkie światła, dmuchawy, radio, ogrzewanie szyby mają być wyłączone, sam silnik ma być włączony, ustaw dawkę 0.9l/h
jak uda ci się ustawić tą dawkę poczekaj chwile (nie gaś silnika) czy dawka po chwili nie zmieni się, przejedź sie i zatrzymaj auto i sprawdź czy jest 0.9l/h jeśli tak to zostaw,
może być 1.0l/h, skrajnie 1.1l/h lub 0.8l/h ale naj optymalniejsza dawka to na wyświetlaczu w aucie 0.9l/h
Nigdy 1.0 1.1 wtedy auto nie jezdzi wiem co pisze muł jakich malo
#20
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2012 - 13:55
Nigdy 1.0 1.1 wtedy auto nie jezdzi wiem co pisze muł jakich malo
nie wzoruj się na jednym aucie, ustawiałem wg komputera w mg/str i miałem przypadek że lepiej chodziła na 1.0l/h niż 0.9l/h na 0.9l/h szarpała na schodzeniu z obrotów
jeszcze jedna omega jeździ na 1.1l/h bo silnik bardzo ładnie na niej pracował
wymień olej a zobaczysz ze spalanie potrafi spaść z 1.0l/h na 0.9l/h nie jedną regulowałem
jeśli wtryski sa nie pewne, albo czujnik temp. paliwa w pompie świruje to można ustawiać cuda
jedną ustawiłem nawet na 0.6l/h i dało się jeździć, nie szarpała, rwała do przodu ale spalanie za duze i kopcił troche na czarno, rozwiązanie; wtryski lały i czujnik temp. paliwa w pompie oszukiwał, wtryski zregenerowałem i czujnik nowy dałem, nie ruszając nastawnika(dawka 0.6l/h) odpaliłem, silnik rozgrzałem i okazało się że pokazuje 1.4l/h, ustawiłem 0.9l/h i nie ten motor, całkiem ładnie sie zbierał, a jak ustawiałem dawkę to na 1.0l/h nie brakowało mu pary