

Wymiana nagrzewnicy
#21
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 10:56
#22
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 10:58
mam pytanie bo wyjołem cała deche do wymiany nagrzewnicy i czy moge wsadzic klimatronika zamiast manualnej regulacji ?????? moje gg 1890149
mozesz -do wymiany cala obudowa nagrzewnicy wraz z silniczkami, i wiazka do dorobienia
#23
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 14:02


#24
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 12:59
#25
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 13:03
jeśli tylko przy łączeniu rurek aluminiowych z nagrzewnicą to wystarczy wymienić oringi.Mam problem z nagrzewnicą w omedze kapie mi przy rurkach dolotowych co wy na to
#26
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 13:15
#27
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 13:16
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#28
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 13:21
trzeba w końcu zwalać dechę
#29
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 13:30
Ponieważ nie mieli w Aso dostępnych od ręki, kupiłem w zwykłym sklepie motoryzacyjnym.
#30
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 13:42
#31
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2010 - 13:50
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#32
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 13:18

#33
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 13:45
albo z wyciaganiem - wiecej roboty ale deski nie lamiesz
#34
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2013 - 10:23
jezeli jest tak samo to prosze bardzo tylko prosze adminów o nie krzyczenie na mnie bo troszke jest to niezgodne z technologią napraw
ODLĄCZYC AKU
zaczynamy od wyciągniecia całego podłokietnika uwarzając przy tym na małe sróbki na śróbokręt krzyzakowy bo lubia sie obrucić
potem wykrecamy tunel caly musi byc na zewnątrz
otwieramy schowek i u gory schowka sa 3 srobki na gwiazdke od air bak pasarzera odkrecic je trzeba i poducha jest luzna niewyciągac jej
odkrecamy cały schowek ,wyjechac z nim trzeba na zewnatrz
ukazuje nam sie rura dolotu powietrza do prawego nadmuchu musimy ja sciagnąc i powoli ukazują sie aluminiowe rurki od nagrzewnicy
spuszczamy plyn z chlodnicy ,o ile jeszcze cos mamy
i teraz najgorsze
zapieramy sie nogą i wylamujemy kawałek tapicerki tzn element ok 20cm na 25 tu gdzie pasarzer trzyma lewa noge
niebójcie sie sladu niema bo łamiemy tylko plastyk który jest od srodka a z zewnątrz jest skora ktâŹr calość trzyma tagze ok
i nagrzewnica jak na dłoni odkrecamy rurki od nagrzewnicy odkrecamy mocowanie oraz małą śrâŹbke która zabezpiecza ja przed przemieszczaniem i wychodzi jak stare radio szufladka
pamiętajmy o zalozeniu nowych oringów na rurki
i składamy w odwrotnej kolejności
jedyne minusy to 2 polamane zaczepy od tapicerki
czas 2h i 3 piwka Tuborg
trochę odgrzeje temat, ale robiłem to u siebie, więc dodam zdjęcie co i jak trzeba wyciąć, bo nigdzie nie widziałem zdjęcia z wyciętą dechą, a pewnie komuś się to przyda...
ja u siebie nie wyłamywałem tylko wycinałem brzeszczotem
tak trzeba mieć rozebrane:

tak wygląda przed wycięciem:

tak wygląda po wycięciu:


dodam tylko że po złożeniu praktycznie nic nie widać, a ja wyjmowałem nagrzewnice nie potrzebnie, gdyż u mnie ciekło oringami

#35
OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2013 - 12:11
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#36
OFFLINE
Napisany 06 października 2013 - 22:23
Będę wdzięczny za porady:)
#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 07 października 2013 - 07:58
#39
OFFLINE
Napisany 07 października 2013 - 08:14
ja np. kupiłem ori używke z BFLki z alledrogo i jestem zadowolony
#40
OFFLINE
Napisany 07 października 2013 - 09:02
Nie ma potrzeby aby ściągać tunelu. Wystarczy zerwać ekoskórę i wyciąć gąbkę. Wycinać jest dobrze mulitszifierką na giętkiej przedłużce z tarczą do cięcia
Oczywiście, że nie trzeba wyciągać tunelu. Wyjmuje się schowek i wycina kawałek deski po prawej stronie. A kto w jaki sposób to zrobi nie ma znaczenia , kwestia estetyki raczej... choć i tak ładnie to przykryje ekoskórka.
Co do tego jaką nagrzewnicę kupić to są różne szkoły, oryginał to oryginał, ale używany nie wiadomo ile będzie działał. Zamiennik dobry może być równie skuteczny, aczkolwiek to zawsze ryzyko, że się kupi tandetę...
Wybór jak zawsze należy do właściciela auta.