uszczelkę to może da radę kupic w sklepie, jak nie to w internecie jest na pewno
a co do przepustnicy to ile tam trzeba odłączyć przewodów? Wiem, ze są dwa od cieczy chłodzącej, do tego kostka od czujnika i linka od gazu. To zdjęcie trochę mnie myli gdyż widzę tam więcej odłączonych przewodów.
No i czy na pewno muszę to wszystko odłączyć? Bo ja nie chcę nic robić z przepustnicą tylko ją podnieść i przesunąć lekko aby mieć dostęp do dyszy. Wiem, że na pewno tylko te od cieczy zdejmę bo nie będę miał dużego ruchu


[OB & OBFL] Przepustnica 2.0 16V
Rozpoczęte przez
lichu10
, 21 paź 2012, 07:16
21 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 30 maja 2013 - 20:10
#22
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2013 - 08:27
przepraszam , że nie odzywałem się.
odkręć w sumie tylko metalową rurkę z doprowadzeniem paliwa przy listwie wtryskowej (jeśli się to jakoś inaczej nazywa to niech ktoś poprawi) , bo ona będzie blokować , no i potem 4 nakrętki 10 i może wystarczy. cała przepustnica z przewodami w górę i na bok , tylko ostrożnie !
odkręć w sumie tylko metalową rurkę z doprowadzeniem paliwa przy listwie wtryskowej (jeśli się to jakoś inaczej nazywa to niech ktoś poprawi) , bo ona będzie blokować , no i potem 4 nakrętki 10 i może wystarczy. cała przepustnica z przewodami w górę i na bok , tylko ostrożnie !