

V8 3.0 w omie B
#1
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 20:45
#2
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 20:52

Poszperaj na forach driftowych niebieskiej "B" - ma wsadzone V8 bodajże(!) m62b44. Są z zachodniej północy (Koszalin/Szczecin lub okolice)
Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant
#3
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 20:55
1) silnik V8 jest duzo ciezszy i duzo rzeczy bedziesz musial zmienic pod wzgledem wytrzymalosciowym (chocby gumy wahaczy, nie wytrzymaja ciezaru)...
2) hamulce do zmiany... Cos to musi zatrzymac a standardowe moga sobie nie poradzic...
3) Duuuuuuuzo zmian w elektryce i komorze silnika... Na 100% przespawac trzeba mocowania silnika...
Podejrzewam ze to tylko poczatek zmian ktore Cie czekaja... Ale zycze powodzenia...
#4
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 21:10
#5
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 21:26

GM poczynił wiele udanych V8'ek, a small block będzie miał w Omedze jak w domu

#6
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 21:38
Wsadzić się da... Ale jak miałbym swap'ować V8 do Omegi, to pozostałbym przy GM
GM poczynił wiele udanych V8'ek, a small block będzie miał w Omedze jak w domu
small block ,7,2 litra
hehe
small blocki ,nie są kształtami wielkie ,to i wejdą bez problemu
niech wsadzi 5,7 HEMI ,jak chce mocy

potęzna siła ,ja czasem mam okazje jechać jeepem ,lub w 300c ,to ma nieziemską moc
#7
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 21:50
Spróbujcie znaleźć np. LS1 czy LS2 ze skrzynią i osprzętem w podobnych pieniądzach jak choćby m62b44, życzę powodzenia

A potem spytajcie Borówkę jak prosty był swap LS1 do jego omegi

Swap V8 z bawary jest dużo bardziej realny i ekonomicznie uzasadniony

#8
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 22:00
A znalezienie M62B44 z manualną skrzynią wcale aż takie łatwe nie jest.
Co do konkretów montażu LS1 do Omegi - nie mam po co pytać, skoro były takie (albo bardzo podobne - Monaro i inne Holdeny) auta produkowane seryjnie. Nie potrzebuję wyważać otwartych drzwi.
#9
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 22:18
Jak każdego silnika z innego auta, ale niektóre koncepcje są mniej realne niż inne.IMHO realność swapu dowolnego V8 do Omegi jest... słaba w Polskich realiach.
Podobna buda to trochę mało aby porównywać auta różne mechanicznie.Co do konkretów montażu LS1 do Omegi - nie mam po co pytać, skoro były takie (albo bardzo podobne - Monaro i inne Holdeny) auta produkowane seryjnie. Nie potrzebuję wyważać otwartych drzwi.
Marios miał całego Monaro na dawcę. I co? Równie dobrze mógłby wkładać do omegi bebechy i napęd SLSa, pracy byłoby tyle samo. Tyle w temacie teorii vs praktyki.
#10
OFFLINE
Napisany 06 października 2012 - 22:58
#11
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 07:40
#12
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 10:46
#13
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 11:26
Z Twoich wypowiedzi wynika tylko jedno - w temacie swapów jesteś zielony.Osobiście chcialem wsadzić 3.0 v6 od omegi ale jeśli swap 3.0 v8 wyjdzie mnie z tysiak drożej to nad czym sie zastanawiać.
Nie zdajesz sobie sprawy ile systemów trzeba zmodyfikować i części dorobić przy takiej zmianie.
A ten 1000zł różnicy to między bajki włóż.
#14
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 11:29
Stage II - wjeżdża 3.0V6 pod maskę
Stage III - projekt 3.0V8
Bronek aż się boję myśleć jaki będzie Stage IV :hmmm: silnik rakietowy ??
U mojego kolegi leży w warsztacie 4,0V8 z BMW, bo został z projektu E34 V12. Rozmawiałem z nim i mu zaproponowałem żeby mi zeswapował zamiast mojego 3.0, tylko mam jeden warunek, żeby wszystko działało jak w serii (klima i reszta maneli). Ma chłopak połapane te tematy, bo to V12 jeździ, ale się już do mojej propozycji rok przymierza, bo to nie takie fiu bździu jak by mi się wydawało.
#15
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 13:20

#16
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 13:35
hamulce mam juz od 3.0 298
które są za słabe do seryjnej v6...
v8 w omedze... http://www.driftforu...a szefer#p69876
ale tak jak by chciał syous to na pewno nie jest... bo to auto do sportu

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#17
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 14:02
#18
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 14:28
Niestety jak widzę z postów w dziale "tuning" pewnie skończy się na gdybaniu.
#19
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 14:43
Wiem że koszta będą i na to jestem przygotowany bo silnik chce zmienić nie omege. V6 moim zdaniem łatwo będzie wsadzić ale v8 cięzej bo nie siedzi oryginalnie ale jednak ludzie zmieniają silniki. Martwi mnie tylko miska olejowa czy podejdzie ale w bmw silnik siedzi tez wzdłużnie więc szansa jest. Do dopasowania najlepiej będzie chyba całe sanki wyjąc.
#20
OFFLINE
Napisany 07 października 2012 - 14:56
średnica wydechu może być za mała...od V mam kompletny
Martwi mnie tylko miska olejowa czy podejdzie ale w bmw silnik siedzi tez wzdłużnie więc szansa jest
Obawiam się, że miskę będziesz musiał dorobić...
BMW ma troche inne zawieszenie przodu auta
jeżeli masz na myśli tuning przez duże T to koszta powinieneś umieścić na ostatniej pozycji listy problemów...Wiem że koszta będą

ZWYKŁY KLUBOWICZ