Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

obroty na lpg


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   maciejdm1

maciejdm1
  • 176 postów
  • Dołączył: 14-12-2006
  • Skąd: głogów

Napisany 13 września 2007 - 10:55

jak w temacie mam taki troche denerwujacy problemik -przy jezdzie na gazie od czasu do czasu wolne obroty pozostaja na poziomie ok 1500-1800/min.gdy go "zdlawie"(pierwszy bieg+naciśniety hamulec i lekko popuszczam sprzeglo) wskazowka spada na ok900 obr/min i jest juz ok.moja instalka to niby druga gen.ale nie ma silnika krokowego do gazu.dziwne jest to ,ze czasami przejade 500km i jest o.k. a czasami dzieje sie tak co chwile,nie jest to tez zalezne od pogody (czy wilgotno czy sucho jest tak samo).zauwazylem tylko ze kiedy pojezdze bardziej ostro lub szybko to tak sie zachowuje prawie zawsze.dodam jeszcze ze dawno nie wymienialem swiec i kabli (autko chodzi równiutko i dobrze poza tym co opisalem)dzieki za odp.
najmlodszy fan omegi w rodzinie

#2 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 13 września 2007 - 11:01

jak w temacie mam taki troche denerwujacy problemik -przy jezdzie na gazie od czasu do czasu wolne obroty pozostaja na poziomie ok 1500-1800/min.gdy go "zdlawie"(pierwszy bieg+naciśniety hamulec i lekko popuszczam sprzeglo) wskazowka spada na ok900 obr/min i jest juz ok.moja instalka to niby druga gen.ale nie ma silnika krokowego do gazu.dziwne jest to ,ze czasami przejade 500km i jest o.k. a czasami dzieje sie tak co chwile,nie jest to tez zalezne od pogody (czy wilgotno czy sucho jest tak samo).zauwazylem tylko ze kiedy pojezdze bardziej ostro lub szybko to tak sie zachowuje prawie zawsze.dodam jeszcze ze dawno nie wymienialem swiec i kabli (autko chodzi równiutko i dobrze poza tym co opisalem)dzieki za odp.

Silnik krokowy. Spróbuj go przeczyścić.
Wymień również kable i świece.
Miałem tak samo, ale obroty u mnie utrzymywały się na poziomie 2000-3000 na gazie, na pb nic.

A co do zmulania, to rób tak dalej a wymienisz sobie przy okazji sprzęgło... ;)

#3 OFFLINE   cygann

cygann
  • 81 postów
  • Dołączył: 28-08-2007
  • Skąd: GRUDZIĄDZ

Napisany 13 września 2007 - 13:11

..u mnie jest czasem podobnie , ale żadko...
u mnie pomaga przygazówka ok.3 tyś.obr. bez duszenia
**BLACK PEARL**
GG - 9436748

#4 OFFLINE   mosiak

mosiak
  • 4 postów
  • Dołączył: 17-08-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 13 września 2007 - 15:18

W Mojej Super Bryce było tak, jest, i prawdo podobnie tak będzie dalej, choć wymieniłem już przewody, świece, silnik krokowy (czyszczenie nic nie dawało, wraz ze wszystkimi przewodzikami itd, itp. ) wielu znawców kombinowało z ustawieniami gazu i orzekli że Omegi tak mają a jak mi nie pasi to albo mam sobie zmienić samochód albo założyć sekwencje. a na razie w razie czego pracuję na nowe sprzęgło.

#5 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 września 2007 - 20:04

mosiak zmień ty lepiej tych fachowców od lpg :smiech: to jakieś :los:

#6 OFFLINE   maciejdm1

maciejdm1
  • 176 postów
  • Dołączył: 14-12-2006
  • Skąd: głogów

Napisany 13 września 2007 - 21:42

dzieki za odp.chyba zrobie tak jak Seanz pisze. podpowiedzcie jakie kabelki i jakie swiece beda the best.mam pare ofert na oku:
http://www.allegro.p..._23_bkr5ek.html
http://www.allegro.p...y_gm_2elk_.html
http://www.allegro.p...0_16v_ngk_.html
http://www.allegro.p..._omega_16v.html
a moze polecacie jakies inne ?
najmlodszy fan omegi w rodzinie

#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 września 2007 - 21:44

dzieki za odp.chyba zrobie tak jak Seanz pisze. podpowiedzcie jakie kabelki i jakie swiece beda the best.mam pare ofert na oku:
http://www.allegro.p..._23_bkr5ek.html
http://www.allegro.p...y_gm_2elk_.html
http://www.allegro.p...0_16v_ngk_.html
http://www.allegro.p..._omega_16v.html
a moze polecacie jakies inne ?


poza sentechami mozesz brac




 


#8 OFFLINE   jojo7605

jojo7605
  • 7 postów
  • Dołączył: 29-07-2007
  • Skąd: lubelskie

Napisany 13 września 2007 - 22:45

ludzie o czym wy mowicie swiece kable nie maja nic wspolnego z obrotami to jest wina sterowania lub krokowego
omega1

#9 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 września 2007 - 08:21

jojo7605 - Generalnie masz racje ale trudno jest ocenic dlaczego i jak mocno plywaja te obroty po samym opisie - juz kilka osob opisywalo na forum rozne rzeczy w rozny sposob zmylajac potencjalnych "dawcow" rad.
Krotko: wyobraz sobie walniety przewod WN (raz ma przebicie raz nie) na jednym z cylindrow i podczas pracy na biegu jalowym przerywa prace i obroty spadaja do okolo 500 obrotow (bo pracuja tylko 3 cylindry a 4 jest dodatkowym obciazeniem), cewka zacznie wydluzac impuls a krokowy otworzy bardziej kanal powietrzny nagle przewod "zaskoczy" "odpali 4 cylinder" i obroty skocza do 1200 (bo tak byl otwarty krokowy zeby mogl sinik paracowac na 3 cylindrach) - ecu zacznie cykl przywracania wolnych obrotów na poziomie 750 wiec skroci impuls z cewki, krokowy przymknie kanal powietrzny.......... ( i tak 10 razy w ciagu 10 sek) a wkoncu nie zdazyl "złapac" bo przewod dalej siadl obroty spadly ponizej 400 i zdechl.
Moral - posrednio ma wplyw jakosc swiec i kabli na obroty - oczywiscie ze wada tych rzeczy nie bedzie wprowadzala silnika w "typowe" dla wady krokowego "plywania obrotami" ale ma wplyw.

#10 OFFLINE   lolek

lolek
  • 45 postów
  • Dołączył: 22-08-2007
  • Skąd: PL

Napisany 15 września 2007 - 19:58

u mnie na gazie trzymał 2tyś obrotów, czasem 2,5, na benzynie caly czas skakał od 1tyś do 2... wczoraj wyczyscili mi krokowca, z racji nie zbyt ciekawych wydarzen jeszcze nią nie jezdzilem ale ojciec mówi ze jest elegancko. zobacze po paru kilometrach czy sie nie sypnie