obroty na lpg
#1 OFFLINE
Napisany 13 września 2007 - 10:55
#2 OFFLINE
Napisany 13 września 2007 - 11:01
Silnik krokowy. Spróbuj go przeczyścić.jak w temacie mam taki troche denerwujacy problemik -przy jezdzie na gazie od czasu do czasu wolne obroty pozostaja na poziomie ok 1500-1800/min.gdy go "zdlawie"(pierwszy bieg+naciśniety hamulec i lekko popuszczam sprzeglo) wskazowka spada na ok900 obr/min i jest juz ok.moja instalka to niby druga gen.ale nie ma silnika krokowego do gazu.dziwne jest to ,ze czasami przejade 500km i jest o.k. a czasami dzieje sie tak co chwile,nie jest to tez zalezne od pogody (czy wilgotno czy sucho jest tak samo).zauwazylem tylko ze kiedy pojezdze bardziej ostro lub szybko to tak sie zachowuje prawie zawsze.dodam jeszcze ze dawno nie wymienialem swiec i kabli (autko chodzi równiutko i dobrze poza tym co opisalem)dzieki za odp.
Wymień również kable i świece.
Miałem tak samo, ale obroty u mnie utrzymywały się na poziomie 2000-3000 na gazie, na pb nic.
A co do zmulania, to rób tak dalej a wymienisz sobie przy okazji sprzęgło...
#3 OFFLINE
Napisany 13 września 2007 - 13:11
u mnie pomaga przygazówka ok.3 tyś.obr. bez duszenia
GG - 9436748
#4 OFFLINE
Napisany 13 września 2007 - 15:18
#5 OFFLINE
Napisany 13 września 2007 - 20:04
#6 OFFLINE
Napisany 13 września 2007 - 21:42
http://www.allegro.p..._23_bkr5ek.html
http://www.allegro.p...y_gm_2elk_.html
http://www.allegro.p...0_16v_ngk_.html
http://www.allegro.p..._omega_16v.html
a moze polecacie jakies inne ?
#7 OFFLINE
Napisany 13 września 2007 - 21:44
dzieki za odp.chyba zrobie tak jak Seanz pisze. podpowiedzcie jakie kabelki i jakie swiece beda the best.mam pare ofert na oku:
http://www.allegro.p..._23_bkr5ek.html
http://www.allegro.p...y_gm_2elk_.html
http://www.allegro.p...0_16v_ngk_.html
http://www.allegro.p..._omega_16v.html
a moze polecacie jakies inne ?
poza sentechami mozesz brac
#8 OFFLINE
Napisany 13 września 2007 - 22:45
#9 OFFLINE
Napisany 14 września 2007 - 08:21
Krotko: wyobraz sobie walniety przewod WN (raz ma przebicie raz nie) na jednym z cylindrow i podczas pracy na biegu jalowym przerywa prace i obroty spadaja do okolo 500 obrotow (bo pracuja tylko 3 cylindry a 4 jest dodatkowym obciazeniem), cewka zacznie wydluzac impuls a krokowy otworzy bardziej kanal powietrzny nagle przewod "zaskoczy" "odpali 4 cylinder" i obroty skocza do 1200 (bo tak byl otwarty krokowy zeby mogl sinik paracowac na 3 cylindrach) - ecu zacznie cykl przywracania wolnych obrotów na poziomie 750 wiec skroci impuls z cewki, krokowy przymknie kanal powietrzny.......... ( i tak 10 razy w ciagu 10 sek) a wkoncu nie zdazyl "złapac" bo przewod dalej siadl obroty spadly ponizej 400 i zdechl.
Moral - posrednio ma wplyw jakosc swiec i kabli na obroty - oczywiscie ze wada tych rzeczy nie bedzie wprowadzala silnika w "typowe" dla wady krokowego "plywania obrotami" ale ma wplyw.
#10 OFFLINE
Napisany 15 września 2007 - 19:58