Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Jakiej firmy końcówki drążów?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   barteq91

barteq91
  • 82 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: okolice Lublina

Napisany 17 września 2012 - 20:16

Witam Panowie , mam do wymiany zewnętrzną końcówkę z prawej strony
i zastanawiam się jaką firmę wybrać, Lemforder trochę za drogi dla mnie.
zastanawiam się nad Delphi, Ruville , TRW , Febi , Meyle, SWAG
może ktoś doradzić?

#2 OFFLINE   jareczek24

jareczek24
  • 135 postów
  • Dołączył: 26-09-2008
  • Skąd: Pabianice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 września 2012 - 20:26

Twoja sprawa ale lemforder to oryginał takie pakują w serwisach a powiem ci że warto bo wytrzymują dużo więcej niż jakiś zamiennik.

#3 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2012 - 20:31

TRW albo lemforder.... choć ja mam MOOG i mimo że nie stronię od dziur i nierówności to dają radę ;) a mają już 2 lata

 


 


 


#4 OFFLINE   basti35

basti35
  • 41 postów
  • Dołączył: 07-08-2011
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2012 - 20:32

Ja mam założone końcówki Febi i nie narzekam.

#5 OFFLINE   barteq91

barteq91
  • 82 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: okolice Lublina

Napisany 17 września 2012 - 20:34

Twoja sprawa ale lemforder to oryginał takie pakują w serwisach a powiem ci że warto bo wytrzymują dużo więcej niż jakiś zamiennik.

na aledrogo nie mogłem Lemfordera ani LMI znaleźć
ps. czy żeby wyregulować zbieżność to jakieś specjalne końcówki muszą być?

#6 OFFLINE   basti35

basti35
  • 41 postów
  • Dołączył: 07-08-2011
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2012 - 20:38

na aledrogo nie mogłem Lemfordera ani LMI znaleźć
ps. czy żeby wyregulować zbieżność to jakieś specjalne końcówki muszą być?


Do wyregulowania zbieżności potrzebujesz specjalnego sprzętu żeby było oki .

#7 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2012 - 20:46

i sprawnych tulejek regulacyjnych między końcówkami

 


 


 


#8 OFFLINE   basti35

basti35
  • 41 postów
  • Dołączył: 07-08-2011
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2012 - 20:50

i sprawnych tulejek regulacyjnych między końcówkami


Ja ostatnio wymieniłem końcówkę i musiałem cały drazek wyciągnąć bo nieszło ruszyć regulacji- umarło plus długa przedłużka .:masakra:

#9 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 17 września 2012 - 21:07

Druga sprawa w większości przypadków po wymianie zewnetrznej końcówki luzu dostaje wewnetrzna i znowu na zbieżność jedziesz.

#10 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 września 2012 - 00:35

Ja na twoim miejscu założył bym TRW są na prawdę dobrą firmą a raczej z górnej półki. POLECAM!

#11 OFFLINE   jareczek24

jareczek24
  • 135 postów
  • Dołączył: 26-09-2008
  • Skąd: Pabianice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 września 2012 - 04:54

Ja jak robiłem swoje zawieszenie to wywaliłem wszystko wszystkie końcówki łącznie z drążkiem środkowym wszystko lemforder oraz tuleje i sworznie kompleksowa naprawa i tylko raz na zbieżność .

#12 OFFLINE   superkudrel

superkudrel
  • 92 postów
  • Dołączył: 17-06-2011
  • Skąd: Kraśnik
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 września 2012 - 06:51

Z tych co napisałeś trw na pewno da radę, możesz jeszcze moog-a założyć...

#13 OFFLINE   painkiller

painkiller
  • 734 postów
  • Dołączył: 19-12-2008
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 września 2012 - 09:43

Ja mam NK (na główkach było wybite logo SBS), wyglądały solidnie. Kupowałem u kczech'a (takie mi polecił, podobno wytrzymują na naszych drogach), zamontowane w zeszłym roku.

#14 OFFLINE   barteq91

barteq91
  • 82 postów
  • Dołączył: 30-10-2010
  • Skąd: okolice Lublina

Napisany 18 września 2012 - 16:33

Poszedłem do mojego znajomego mechaniora, on ma zniżki u niedziałka bardzo duże, zamówiona końcówa SWAG 53zł, myślę, że da radę przez jakiś czas na tych dziurach w Elizówce

#15 OFFLINE   Pako1982

Pako1982
  • 1 postów
  • Dołączył: 21-11-2011

Napisany 09 października 2014 - 18:55

Witam,
Muszę w mojej Omedze wymienić końcówki drążka kierowniczego. Jakiej firmy polecacie (mile widziany link do jakiejś aukcji na allegro)?

#16 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 października 2014 - 21:37

jeżeli zależy Ci na bezproblemowej eksploatacji, a cena nie jest jedynym priorytetem, to słowo klucz: Lemforder.

#17 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2014 - 23:05

Lemforder dlugie końcówki jakieś 140 za sztukę, krótkie są praktycznie nieosiągalne. Jak znajdziesz to 100-120zł, do tego łącznik i masz 300 sztuka.

Ja kupilem ostatnio dwie sztuki MOOG do omegi A (identyczne do do B) za 80zł z wysyłką za dwa kompletne drążki, tak więc okazje też się trafiają. Ogólnie to z dobrych musisz dać 200-250zł za trw, febi, moog, swag, ruvile, meyle. U mnie zaufanie budzi ten ostatni, nie wiem czemu ;)

#18 OFFLINE   warjat500

warjat500
  • 179 postów
  • Dołączył: 04-12-2009
  • Skąd: MAZOWIECKIE!!!
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 października 2014 - 05:23

Lemforder dlugie końcówki jakieś 140 za sztukę, krótkie są praktycznie nieosiągalne. Jak znajdziesz to 100-120zł, do tego łącznik i masz 300 sztuka.

Ja kupilem ostatnio dwie sztuki MOOG do omegi A (identyczne do do B) za 80zł z wysyłką za dwa kompletne drążki, tak więc okazje też się trafiają. Ogólnie to z dobrych musisz dać 200-250zł za trw, febi, moog, swag, ruvile, meyle. U mnie zaufanie budzi ten ostatni, nie wiem czemu ;)

LEMFOERDER
dłuższe czyli zewnętrzne sa dostępne w inter cars w detalu nie całe 155 zl szt po zniżce troszku tańsze bedą :)
http://e-katalog.int...rowniczego.html
http://e-katalog.int...rowniczego.html

ale jak dużo nie jeździ to inne zamienniki też starczą ja bodajże tego MOOG też zastosowałem i nie mam problemu

#19 OFFLINE   jareczek24

jareczek24
  • 135 postów
  • Dołączył: 26-09-2008
  • Skąd: Pabianice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 października 2014 - 07:51

żeby nie żałować tylko lemforder najlepsze cześci metalowo gumowe

#20 OFFLINE   Boscorelli

Boscorelli

    Jest blacha musi być rdza

  • 464 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Bełchatów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 października 2014 - 09:11

Ja kupilem ostatnio dwie sztuki MOOG do omegi A (identyczne do do B)


które są identyczne wewnętrzne czy zewnętrzne? (krótkie czy długie)?

Czy Febi opłaca się jeszcze kupować? Ewentualnie TRW?