

Audi tt 8n (1998-2006)
#1
OFFLINE
Napisany 14 września 2012 - 21:35
#2
Guest_DaroX25XE_*
Napisany 15 września 2012 - 09:23
Kumplowi po przerobieniu na LPG pali 18l / 100

Jak wybierzesz wersję Quattro to pewnie będzie nieco droższa w utrzymaniu.
#3
OFFLINE
Napisany 15 września 2012 - 09:47
a jak z zawieszeniem? aluminium? jak to cenowo?
#4
Guest_DaroX25XE_*
Napisany 15 września 2012 - 09:53
http://sklep.interca...wsk=O&typ=14169
Tu możesz zerknąć przykładowo jak to wygląda, chociaż w Inter Cars ogólnie jest drogo.
Chyba, że lecisz tylko do ASO Audi i kupujesz oryginały. Motor ten sam.
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 15 września 2012 - 15:22

#7
OFFLINE
Napisany 15 września 2012 - 22:53
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 15:34
wcale nie jest prawdą ,że pala duzo ,w miescie wezmą ok 15 l ,to nie jest duzo
jak jedzie sie spokojnie to 8,-9l
ale ,tak te silniki lubia zjadac olej ,,często uszczelniacze zaworowe ,
cewki lubia padać często ,swiece muszą być te droższe niż do normalnych aut
i te silinki ,jak maja wyciek przy kupnie omijać szerokim łukiem ,to oznacza ,ze dostał za swoje i jest do niczego taki motor
jak chcesz tt ,tylko z niemiec i musi być zadbana
bo w polsce niestety nie kupisz dobrej ttki
dopadną się smarki co nie stac na utrzymanie i katują
a tak jak jest zadbane ,to warte uwagi
tanie w częsciach ,? tylko podzespoły ,nic więcej
silniki ,nie są do konca takie same jak w passatach
#11
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 16:14
taki rocznik 1999-2000 z silnikiem 2.4 benzyna. Dobry to jest silnik? jak jest z rozrządem? Drogie to w utrzymaniu?
#12
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 17:57
a co myślicie o audi a6 (1997-2004)
taki rocznik 1999-2000 z silnikiem 2.4 benzyna. Dobry to jest silnik? jak jest z rozrządem? Drogie to w utrzymaniu?
są to b.dobre silniki ,
nie są drogie w utrzymaniu ,rozrządy są moze nie za tanie ,ale jak często sie go zmienia
a6 c6 są ok ,ale po 2000 r.są poprawione ,m.i.n elektryka ,zawiecha ,jest słaba dość ,bo tansze zamienniki po 10tys padaja ,wachacze
i nigdy z automatem ,a szczególnie z multitronikiem
a tak poza tym polecam
#13
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 18:11
#14
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 18:31
bo właśnie bardzo ciekawi mnie ten silnik 2.4 , wystarczająca moc... czy to lepszy wybór niż 1.8T ?
czy wystarczjąca moc,audi lekka nie jest ,ale oma 3,0 ja zje jak chce
ale ,ale audi to audi
czy lepszy wybór ,to zalezy ,bo pisałes o tt ,tera a6
inne auta ,zalezy czy chcesz duze ,czy małe
w a6 tez było 1,8t
i szczerze ,a6 bym brał z silnikem 2,8,,lub 3,0 i quattro
i pamietaj po 2000 r ,są lepsze jak przed
#15
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 20:10
no tak ale ile takie 2.8 pali ;/ ?
#16
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 20:15
jakoś nie mam przekonania do quatro...
no tak ale ile takie 2.8 pali ;/ ?
2,8 ,srednio ,wezmie wcale nie więcej jak oma 3,0
ojciec ma w a8L 4,2 310km i mu chleje w miescie 16-17 ale gaz jest dobrze zrobiony
więc a6 ,tak w miescie 14 wezmie
ale wejdz na autocentrum ,tam sa dokładne dane na temat spalania
i czemu niemasz przekonania do quattro
wytłumacz
jakoś ,nie miałem do czynienia ,zeby ten układ sie psuł
#17
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 20:21

no tak do 15 gazu by paliła to jeszcze jeszcze...
#18
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 20:27
no więcej pali i na pewno więcej ma co się zepsuć
heh
no tak do 15 gazu by paliła to jeszcze jeszcze...
kolego ;,ma co sie zepsuc''
ten napęd sie nie psuje tak naprawde ,to jest juz tak dopracowany układ ,
nie ,on jest bezawaryjny ,i napewno bardziej wytrzymały niż napęd ,japonczyków
a ze więcej pali ,ile do 1l
ale zima masz wszystkich gdzies ,nie masz problemu z trakcją
tylko sprzęgło masz drozsze i nic poza tym ,jak
ja miałbym kupowac audi to tylko quattro
a spalanie normalne jak na swoja poj. nie licz na cuda ,ze spali jak FSI
mówie popatrz na autocentrum
#19
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 20:32

miałem nie kupować na razie żadnego auta ale inaczej się potoczyło ;-)
hmm chyba padnie na tą A6 ale z jakim silnikiem to nie wiem... chciałbym by miała przynajmniej z 150 koni i miała w miarę nie drogi rozrząd i mało awaryjny SILNIK... (wiem za dużo bym chciał

#20
OFFLINE
Napisany 16 września 2012 - 20:34
Ω na zawsze dobra marka!
To jak to w koncu jest?

