Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[inne auto] X22XE na X25XE


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 października 2012 - 18:47

3. czy ta rurka która idzie od lewego kolektora wzdłuż korytka na przewody jest potrzebna czy mogę ją usunąć i zaślepic co trzeba?



odnośnie tej rurki. To ona łączy się z jakimś zaworkiem czy coś który jest przy aku, a dalej idzie do odkurzacza. Czyli mogę wywalić całość?


kurdę nie znam tego silnika jeszcze więc muszę pytać o wszystko. Z moim 2.2 to problemu nie miałem.

#22 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 października 2012 - 21:02

O ile pasek nie obciera o obudowę to jest


nie jest ok. cos nie jest w osi. pomylone podkladki pod rolkami.




 


#23 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 października 2012 - 21:15

Rolki na podstawie nie odkręcałem a do tej pojedynczej dałem podkładkę z jej pudełka. Rolki SKF, pasek conti.

#24 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 października 2012 - 21:31

Rolki na podstawie nie odkręcałem a do tej pojedynczej dałem podkładkę z jej pudełka. Rolki SKF, pasek conti.


vkma 05500 czy 05501 ?




 


#25 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 października 2012 - 15:09

pasek : continental CT884
napinacz z rolką : 55321
rolka:55322

takie są symbole na opakowaniach. Opakowania są RUVILLE a w środku SKF.

Kupiłem w IC.

#26 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 października 2012 - 15:13

pasek : continental CT884
napinacz z rolką : 55321
rolka:55322

takie są symbole na opakowaniach. Opakowania są RUVILLE a w środku SKF.

Kupiłem w IC.


czyli niby vkma 05500
dolna rolke masz na pompie oleju nad samym walem czy wyzej mniej wiecej w polowie miedzy kolem 4 a walem ?




 


#27 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 października 2012 - 17:43

Nie pamiętam dokładnie ;/ ale coś mi się wydaje że była blisko wału, bo odcinek paska od rolki do koła 4 był dość długi.

#28 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 października 2012 - 10:58

To co z tym rozrządem?

#29 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 października 2012 - 11:05

To co z tym rozrządem?


a co z tą rolką??
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#30 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 października 2012 - 11:14

no jeszcze nic nie robiłem. Chciał bym się dowiedzieć czy ta podkładka miała dwie grubości.

#31 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 grudnia 2012 - 10:46

Dawno nie pisałem ale mam pytanie :p

Co się stanie jeśli w modyfikacji smoka oleju zamiast średnicy wewnętrznej rurki 14mm użyję 10mm lub 12mm?
Ciśnienie będzie?

Pytam bo znajomy mi dorobił super miskę, na wzór tej z 2.2 żeby się zmieściła. Mało miejsca jest między przednim mostem i drążkiem kierowniczym a silnikiem. W misce zostaje ok 1.5cm miejsca między dnem miski a blachą pod wałem. Gdyby tą blachę wywalić to by było lepiej. Ale sądzę że lepiej nie?

Ogólnie to już blisko końca(no chyba że się panewka obróci po odpaleniu-poczytałem forum i się boję :p) długo to wszystko trwa bo nie codziennie robię, a jeśli robię to max 3h dziennie.