

[inne auto] X22XE na X25XE
#1
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 21:22
Planuję wsadzić do Frontery A silnik X25XE. Powód jest taki że na moim X22XE się toczę a nie jadę. Przyjemność jazdy po czarnym jest żadna, w terenie na reduktorze jest ok ale jej brakuje czasami. Miałem robić remont, ale mam obawy czy coś to da.
Dlatego myślę o x25xe. Łatwo to będzie ogarnąć? Jak to podłączyć? Będzie kupiona cała omega więc wszystko będzie.
Frontera ma sterowanie minusem.
I jak oceniacie 2.5V6? szukałem na forum ale tematu o wadach nie znalazłem.
PS. A może ktoś by się podjął podłączenia tego?
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 21:39
#3
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 21:40
#4
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 21:42
#5
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:14
R6 wejdzie tylko po wywaleniu chłodnicy do bagażnika, a to nie wchodzi w grę.
Najbardziej to chodzi o tą elektrykę, bo ego nie ogarnę.
#6
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:17
Frota B nie wchodzi w grę, zresztą mojej się nie opłaca sprzedawać bo jest już zrobiona w teren tak jak powinna. A Frota B w terenie już tak nie robi. Zresztą lubię tą moją.
R6 wejdzie tylko po wywaleniu chłodnicy do bagażnika, a to nie wchodzi w grę.
no to swapuj na y32se na osprzecie z x25xe/x30xe tyle ze to troche $$$ pochlonie.
#7
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:21
daj se spokój z tym motorem, źle trafisz i potem miesiącami będziesz szukał np. trybików do pompy olejowej. Przy V6 nie ma takich problemów.R6 wejdzie tylko po wywaleniu chłodnicy do bagażnika
#8
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:23
#9
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:25
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:31
szukam całej omegi za ok 2-3tys
powodzenia... anglik z przebiegem kolo 100 000 mil wychodzi dobrze ponad 4000 pln. wiec za 2000 to bedzie niezla padaka.
#12
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2012 - 22:37
#13
OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2012 - 11:23
Ale czy ktoś podpowie jak się wpiąć w obecną instalacje?
#14
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2012 - 23:08
zamach y26se
tarcza x22xe
docisk y26se
dodam że silnik już praktycznie ugadany z Omegi.
#15
OFFLINE
Napisany 04 września 2012 - 14:39
Ta z VB będzie chyba lepiej pasowała , bo jest krótsza i wyprofilowana na przedni most jak ta z X22XE
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 02 października 2012 - 16:13
2. Jak będę robił swap to mogę wyrzucić pompkę wody która jest pod zbiorniczkiem? Tą która się załącza przy wyłączeniu silnika zostawię bo się przyda.
3. czy ta rurka która idzie od lewego kolektora wzdłuż korytka na przewody jest potrzebna czy mogę ją usunąć i zaślepic co trzeba?
#20
OFFLINE
Napisany 02 października 2012 - 21:40
O ile pasek nie obciera o obudowę to jest :ok:1.Wczoraj wymieniłem kompletny rozrząd+pompa i mam takie pytanie odnośnie ułożenia paska na kołach zębatych. U mnie jest tak jak widać czyli widać 2mm każde koło. Poprawnie jest?
Możesz, starsze Omegi jej nie miały i żyją2. Jak będę robił swap to mogę wyrzucić pompkę wody która jest pod zbiorniczkiem? Tą która się załącza przy wyłączeniu silnika zostawię bo się przyda.

Jeśli mówisz o rurce od SAI'a to wywal całość - ja nie mam i nie narzekam3. czy ta rurka która idzie od lewego kolektora wzdłuż korytka na przewody jest potrzebna czy mogę ją usunąć i zaślepic co trzeba?
