0
Co za ścieeeema rany, i dlaczgeo się nabierają na to barany.
Rozpoczęte przez
Bc30se
, 06 wrz 2006, 10:10
5 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 06 września 2006 - 10:46
ale bajer..........prawie jak plytka ze wzmacniacza antenowego...........albo z dziecięcego telefonu komórkowego :mrgreen: :mrgreen:
#3 OFFLINE
Napisany 07 września 2006 - 21:36
ja do swojej V6-ki kupiłem na targu od chłopa korbe do krecenia .............
od żuka pasuje............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
normalnie jak odpala poprostu rewelacyjnie......... :mrgreen: :mrgreen:
pozdro
:mrgreen:
od żuka pasuje............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
normalnie jak odpala poprostu rewelacyjnie......... :mrgreen: :mrgreen:
pozdro
:mrgreen:
#4 OFFLINE
Napisany 08 września 2006 - 07:41
http://www.allegro.pl/item124199646_bmw_opel_diesel_ciezko_odpala_to_juz_nie_problem.html
A oc z tym chodzi? Jakos nigdy nie zastanawialem sie nad dieslem, wiec nie bardzo sie orientuje? Wiem tylko, ze nieraz trudno pala. ten "uklad" ma to palenie w jakis sposob poprawiac?
Moze byc kilka linkow, niekoniecznie opis
THX
#5 OFFLINE
Napisany 10 września 2006 - 20:03
Chodzi o pewną przypadłość 2.5 TDS, który był montowany w Omedze. Na ciepłym silniku nie włączają się świece żarowe i w związku z tym ciepły silnik ma trudny rozruch. Rzecz dotyczy oczywiście jednostek raczej wyeksploatowanych. To urządzenie pewnie po prostu załącza świece żarowe.
#6 OFFLINE
Napisany 10 września 2006 - 20:11
Chodzi o pewną przypadłość 2.5 TDS, który był montowany w Omedze. Na ciepłym silniku nie włączają się świece żarowe i w związku z tym ciepły silnik ma trudny rozruch. Rzecz dotyczy oczywiście jednostek raczej wyeksploatowanych. To urządzenie pewnie po prostu załącza świece żarowe.
Dzieki za informacje :grin: