i skutkow ewentualnego uszkodzenia przetankowanej butli. taaaakiej butli:D
po cos w koncu te 20% wymyslili.
Jakie są to skutki? Bo na pewno nie wybuchnie:dziura:
Napisany 26 czerwca 2012 - 17:00
i skutkow ewentualnego uszkodzenia przetankowanej butli. taaaakiej butli:D
po cos w koncu te 20% wymyslili.
Napisany 26 czerwca 2012 - 17:14
Jakie są to skutki? Bo na pewno nie wybuchnie:dziura:
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 26 czerwca 2012 - 20:56
Napisany 26 czerwca 2012 - 21:43
No co ty, niby jak miałby się uszkodzić? Od nadmiaru ciśnienia puści zawór bezpieczeństwa i tyleale ... np. uszkodzenie elektrozaworu
Napisany 26 czerwca 2012 - 22:19
Napisany 26 czerwca 2012 - 22:35
Napisany 26 czerwca 2012 - 22:37
wyleci wszystko(cały gaz) czy tylko tyle i potrzeba
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 26 czerwca 2012 - 22:49
Napisany 26 czerwca 2012 - 23:05
Napisany 27 czerwca 2012 - 15:31
żeby uniknąć zadziałania zaworu bezpieczeństwa , taki niekontrolowany wypływ gazu jest również niebezpieczny dlatego zadziałanie zaworu to ostatecznośćto w sumie po co te 20% bezpieczeństwa
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 27 czerwca 2012 - 19:51
Napisany 27 czerwca 2012 - 20:21
20 lat temu w fiacie regata już był są od początku LPGzawory bezpieczenstwa wprowadzili kilka lat temu. i to stosunkowo niedawno
Napisany 28 czerwca 2012 - 06:54
Napisany 28 czerwca 2012 - 08:54
w polsce zawsze miały zbiorniki klasy A a od 1 kwietnia 2002 wszystkie muszą posiadać, sam zbiornik jest odciskany na 3 MPa (klasa B na 4,5 MPa) zawór na 1,8 MPa a ciśnienie panujące w środku to około 0,5 MPa, u nas większość to klasa A, bo i tak przeważnie zawór jest na wielozaworzenie są od zawsze.
polecam lekture "Układy zasilania gazem propan-butan" WKŁ
zbiorniki klasy B w ogole nie mają (choc sa duzo wytrzymalsze na rozerwanie od klasy A)
Napisany 29 maja 2013 - 15:24
Napisany 05 czerwca 2013 - 21:54
Napisany 05 czerwca 2013 - 22:00
Napisany 05 czerwca 2013 - 22:12
Ja praktycznie w każdym aucie podkrecam na max tzn 10% poduszki reszta muchozol. Najdłużej jeździłem jednym autem 124 tys km z tak zrobioną butlą i wszystko ok. Zaczeło się od tego że gaziaże włożyli tak w butle w koło zawór że butla 50l miesciła tylko 29l po 3 korektach podgięcia pływaka ustawiłem na 44-45 litrów :-) każdy robi jak lubi ale ja wolę duży zsięg.
Mówisz, że zrobiłeś to gięciem pływaka co w butli w koło jest jedynym wyjściem.
A ja dalej mam mętlik co do tego o ile ją obrócić- ale za kilka dni butla wpada do froty to się metodą prób i błędów coś wymyśli;)
Napisany 05 czerwca 2013 - 22:19
obracajac butle tak ze wielozawor sie bedzie kierowal w dol pojemnosc sie zwiekszy,a obracajac do gory pojemnosc spadnie