Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Wyciek płynu w tylnej części V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   machinesjb

machinesjb
  • 93 postów
  • Dołączył: 01-04-2010
  • Skąd: Olesno / Opole

Napisany 04 września 2013 - 19:55

Witam wszystkich. U mnie także pojawił się problem z uciekającym płynem, ale leci około 5 litrów na 100 km. Zastosowałem się do wszytkich rad: wytargałem podszybie by wszystko widzieć, napomopwałem układ do 1,5 bar bo korek przepuszczał więcej i wszystko z góry było suche i zakurzone, żadnego wycieku, jednak kapie mi cały czas płyn chlodniczy zciekając zkądś tam w kierunku śrub torksowych na połączeniu silnika i skrzyni od strony kierowcy, jestem na 100 % że to nie zawór trójdrozny ani nic podobnego w tych wyższych okolicach.
Zauważyłem jednak że płynie z rogu głowicy zaraz pod kolektorem? Czy to już napewno uszczelka pod głowicą, czy może tamtęty po prostu przeciska się strużka płynu " skądś tam "? . Co tam może jeszcze być ?

#62 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 04 września 2013 - 19:58

Sprawdź sobie dokładnie dekiel chłodniczki oleju i tą metalową rurę powrotu wody na chłodnicę, a no i mostek wodny. jeżeli to nie to no to zostaje to co ja tydzień temu przerabiałem... bo właśnie na rogu lewej głowicy jest kanał wodny.

Dodany obrazek


#63 OFFLINE   machinesjb

machinesjb
  • 93 postów
  • Dołączył: 01-04-2010
  • Skąd: Olesno / Opole

Napisany 04 września 2013 - 20:51

A jak sie do tego dostać? Muszę zdejmować kolektor dolotowy? Co zrobić by sprawdzić to naocznie? ,:o

#64 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 04 września 2013 - 21:17

Jeśli chodzi o dekiel i mostek to raczej tak żeby mieć 100% pewności, a jeśli chodzi o rurę to można z kanału ewentualnie z lusterkiem chociaż i z kanału może i mostek dopatrzysz... ja zwalałem kolektor.

Dodany obrazek


#65 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 04 września 2013 - 21:29

5l na 100km? Mało ;) Mi nagrzewnicą + dekielkiem chłodnicy oleju uciekało ~3l na 10km... I przejeździłem tak 3 miesiące, tylko po to żeby ostatniego (no może przedostatniego) dnia nadwyrężyć na tyle UPG że teraz ucieka mi około 0,8-1l na 400km :masakra:

#66 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 września 2013 - 22:00

5l na 100km? Mało ;) Mi nagrzewnicą + dekielkiem chłodnicy oleju uciekało ~3l na 10km... I przejeździłem tak 3 miesiące, tylko po to żeby ostatniego (no może przedostatniego) dnia nadwyrężyć na tyle UPG że teraz ucieka mi około 0,8-1l na 400km :masakra:


Mam od paru dni to samo i dodatkowo leci woda oraz cieknie olej w tym miejscu przy łączeniu ze skrzynią , też zastanawiam się czy dopadło mnie upg czy tylko mostek:masakra:

#67 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 05 września 2013 - 07:29

oraz cieknie olej


Z uszczelniacza przy skrzyni pewnie.

Dodany obrazek


#68 OFFLINE   machinesjb

machinesjb
  • 93 postów
  • Dołączył: 01-04-2010
  • Skąd: Olesno / Opole

Napisany 07 września 2013 - 08:06

Dzieki za pomoc ! Okazało się że gaziarze dołożyli trójnik plastikowy, który pęcnął, zaraz koło mostka między głowicami i nie był on widoczny. Po zwaleniu kolektora dolotowego ukazała się ta masakra. Wymieniłem na amelinowy :D .
Pozdrawiam