Chyba kolega sobie tutaj nie zdaje sprawy z tego, jakich kosztów może niesprawna Vka narobić. Jak dymi na niebiesko, to pierścienie są wywalone, jak pierścienie wywalone, to będzie miała przedmuchy, jeśli będą przedmuchy a odma zapchana, to powywala uszczelniacze wału, uszczelki pod pokrywami. Żeby wymienić uszczelniacze wału trzeba robić rozrząd, ale nie opłaca się tego robić bez wcześniejszej wymiany pierścieni, co do taniego nie należy. Co jeśli się okaże, że panewki też są podjechane? Kapitalka Vki to dobre 4 tyś zł. Jeśli Cię stać na takie coś, to spoko, słuchaj swojego mechasa i bierz zajechaną V6, z której nie będziesz zadowolony, co przełoży się na Twoje zdanie o marce Opel i modelu Omega. Będziesz biadolił, że Omegi to *****, ale zrobisz co uważasz, decyzja należy do Ciebie.