

[OB & OBFL] Proszę Interpretacje Wykresu Działania Sondy Lambda
#1
OFFLINE
Napisany 16 maj 2012 - 18:34
zalozylem gaz 2 generacji i nie ma mowy jazdy bo emulator zamyka silniczek krokowy lpg poniewaz sonda lambda ciagle pokazuje mieszanke bogata. zalaczam screen z wykresem dzialania sondy jezeli wadliwa to jutro zmieniam dodam ze nie swieci check i brak jakich kolwiek bledow
[ATTACH]18615[/ATTACH]
#2
OFFLINE
Napisany 16 maj 2012 - 23:37
#3
OFFLINE
Napisany 17 maj 2012 - 02:45
Oczywiscie wykres pracy na PB na zadnych obrotach stalych nie mam wachania miedzy gornym a dolnym zakresem
#4
OFFLINE
Napisany 17 maj 2012 - 03:17
A czy masz poprawnie dobrany/ustawiony emulator lambdy??
Jaką w końcu masz centralkę do LPG (+ ew. pozostałe elementy elektroniczne od LPG)?
Bo wygląda na to że coś jest po prostu źle ustawione, może ta centralka nie obsługuje lambdy z XEVa??
#5
OFFLINE
Napisany 17 maj 2012 - 14:14
Emulator lambda - Stag l plus
emulator wtryskow - stag E4
Parownik - Landi renzo do SE 81
Silniczek krokowy LPG + Landi
Mniejsza z LPG niech to dziala dobrze na PB
Jezeli jeszcze jakies parametry z OS potrzebne to pisac
Ide ja jeszcze wykrece i w jakims alkocholu przeczyszcze moze cos da
#6
OFFLINE
Napisany 03 styczeń 2013 - 21:59
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 03 styczeń 2013 - 22:50
#9
OFFLINE
Napisany 19 styczeń 2013 - 13:13
sonda przed katalizatorem pokazuje od 90 mv do 800 mv i cały czas sobie tak skacze .
sonda za katalizzatorem pokazuje od 196 mv do 216mv...
I w obu przypadkach zmienia sie mieszanka raz uboGa za chwile bogata i tak w kółko.. Wytłumaczy mi ktoś co to oznacza?
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 13 czerwiec 2013 - 17:29
[IMG][IMG]http://images40.fotosik.pl/2076/72e7653549c2d779m.jpg[/IMG][/IMG]
proszę o interpretacje i czy wszystko w normie omega 2,0 16v manual benzyna 95r kombi
dziękuje.
#12
OFFLINE
Napisany 13 czerwiec 2013 - 19:41
Witam , w czasie kiedy byłem podłączony do komputera zaintrygował mojego kolegę wykres sondy lambda
[IMG][IMG]http://images40.fotosik.pl/2076/72e7653549c2d779m.jpg[/IMG][/IMG]
proszę o interpretacje i czy wszystko w normie omega 2,0 16v manual benzyna 95r kombi
dziękuje.
Jest w normie choć sonda jest leniwa, na wolnych jest ubogo ale w granicach adaptacji.Lewe powietrze lub pęknięty kolektor wydechowy może być tłumik dziurawy i też poleci adaptacja na jałowym w kierunku wzbogacania.

#13
OFFLINE
Napisany 14 lipiec 2013 - 14:16
Bardziej mnie interesuje O2 integrator i O2 BLM.Na pierwszej sondzie są wskazania wyższe.Po resecie jest przez chwilę dobrze.
[ATTACH]24123[/ATTACH]
#14
OFFLINE
Napisany 14 lipiec 2013 - 14:44
Ja również proszę o ocene prac sond.W ogóle to pracują obie bardzo leniwo ale chodzą.
Bardziej mnie interesuje O2 integrator i O2 BLM.Na pierwszej sondzie są wskazania wyższe.Po resecie jest przez chwilę dobrze.
[ATTACH]24123[/ATTACH]
Ogólnie jest w normie ,, mały rozjazd na biegu jałowym może być spowodowany wieloma problemami począwszy od rozrządu poprzez wtryskiwacze a skończywszy na tłumiku , rozjazd mogą też powodować stare sondy które zużywają się przecież i mogą odbiegać parametrami od siebie

#15
OFFLINE
Napisany 01 styczeń 2014 - 22:40
Chciałbym prosić o prawidłowy wykres działającej sondy lambda z autocsanera lub innego programiku ktoś pomoże?

#16
OFFLINE
Napisany 02 styczeń 2014 - 00:13
Witam Panowie.
Chciałbym prosić o prawidłowy wykres działającej sondy lambda z autocsanera lub innego programiku ktoś pomoże?
sinusoida

https://www.google.p...iw=1280&bih=674
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 24 luty 2014 - 11:42
wymieniłem drugą sondę(os2) bo poprzednia leżała na 450 i nie reagowała i był błąd 89. teraz działa i błąd zniknął, mapy zresetowane.
Coś leniwe te sondy na obrotach. Gdzie przyczyna? i czy to może mieć wpływ na spalanie i moc?
wrzuciłem też na wolnych.
#19
OFFLINE
Napisany 26 luty 2014 - 16:36
Dodam że sonda 2, została wymieniona na używkę.
#20
OFFLINE
Napisany 26 luty 2014 - 16:52
Halo, nikt nie podpowie?
Dodam że sonda 2, została wymieniona na używkę.
2 chodzi w miarę żwawo natomiast 1 leniwie ale odczyty ma bogate pow. 800 , ze zdjęcia to trudno ocenić natomiast więcej można po nagranym filmie z monitora .Po jezdzie i korektach jakie sobie ecu naliczy można będzie powiedzieć jaki jest stan pracy sterowania silnika ale trzeba ze 100 km zrobić na pb. Ze skrenu 2 wynika że jedynka zaczyna wzbogacać mieszankę natomiast 2 zaczęła zubażać ale to jest mało pracy silnika do oceny.