Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] zawór trójdrożny pytanie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   MrOldpunk

MrOldpunk

    POLSKA PÓŁNOCNA:-)

  • 130 postów
  • Dołączył: 15-07-2012
  • Skąd: STOCKHOLM

Napisany 02 listopada 2013 - 17:45

Tak jak napisał Lukasboss,tylko trochę dłużej czekasz na ciepełko.
Lepiej ważyć słowa,niż słowa lekce sobie ważyć!

#22 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 listopada 2013 - 18:22

Dzięki Panowie, w takim układzie będę jeździł tak do wiosny, zrobi się ciepło to kupię ori zawór GM, koszt to ok 140 pln.
Dzięki

#23 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2013 - 19:52

Dodam tylko, że przy nie oryg. zaworze (60 zł) część płynu jest przepuszczana do nagrzewnicy. Jak mi strzeliła nagrzewnica to się lekko zgarbiłem, że sączy mi się płyn po rozłączeniu rurek. Lepiej nie oszczędzać.

#24 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 listopada 2013 - 19:56

Dodam tylko, że przy nie oryg. zaworze (60 zł) część płynu jest przepuszczana do nagrzewnicy. Jak mi strzeliła to lekko się zdziwiłem, że sączy mi się płyn po rozłączeniu rurek nagrzewnicy.


zawsze leci płyn do nagrzewnicy.Kilka dni temu wymieniałem GM(wytrzymał 5 lat)na Febi.I nie zauważyłem zmian w budowie i działaniu a dmuchałem w niego :D
Zawór zamyka dopływ tylko w pozycji LO i do tego musi byc włączony klimatronik.

#25 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2013 - 20:08

zawsze leci płyn do nagrzewnicy.Kilka dni temu wymieniałem GM(wytrzymał 5 lat)na Febi.I nie zauważyłem zmian w budowie i działaniu a dmuchałem w niego :D
Zawór zamyka dopływ tylko w pozycji LO i do tego musi byc włączony klimatronik.


No i tak to przetestowałem -> zapłon i low i leciało :)

Febi to "markowe" ja mowie o badziewiu z allegro...

#26 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 listopada 2013 - 10:34

Zawór podobno oryginał
http://tablica.pl/of...html#dea5721e83

#27 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2013 - 10:42

Zawór podobno oryginał
http://tablica.pl/of...html#dea5721e83


no i tak też wygląda.Można kupić na zapas.

#28 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 listopada 2013 - 10:44

no i tak też wygląda.Można kupić na zapas.


i nie 140zł a taniej jak febi -60zł

#29 OFFLINE   matigreg06

matigreg06
  • 228 postów
  • Dołączył: 08-08-2008
  • Skąd: zielona góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2013 - 19:53

Ja kupiłem nowy zawór FEBI i po około 3 miesiącach przy wyłączonym ogrzewaniu ciekło z niego, wymieniłem na ori używkę i jest ok już ponad pół roku

#30 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 03 listopada 2013 - 20:12

A jako ciekawostkę dodam, że zawór trójdrożny jest dokładnie taki sam w omedze 2.0, 3.0 i we vectrach także. Nie wiem jak w astrach, ale jak padł mi zawór trójdrożny w 3.0 to zastąpiłem go z vectry 1.8.

#31 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 listopada 2013 - 01:25

Zawór zamyka dopływ tylko w pozycji LO i do tego musi byc włączony klimatronik.


ale nie tylko w klimatroniku chyba :)
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI