Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z 2.5 tds

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   krzysiekguma

krzysiekguma
  • 54 postów

Napisany 03 września 2006 - 16:41

Moje auto uległo spaleniu. Spaliło się całe wnętrze. Teraz po wymianie całej instalacji elektrycznej i wszystkich elementów środka nie mogę go odpalić. Wymieniłem też świece żarowe, wszystkie przekażniki i bezpieczniki. W zbiorniku jest ok. 25l ropy. Świece działają i grzeją. Nie słychać żeby pompa paliwowa pracowała. Silnik kręci, ale nie chce zapalić. Wszystkie centralki, immobilaiser, pilot są oryginalne. Tylko antena przy lusterku wewn. jest wymieniona . Czy to ma znaczenie? Czy może to być wina immobilaisera? Czy wie ktoś może jak go ominąć?
Jestem mechanikiem, ale przyznam się szczerze, że na dieslach się nie znam. Czarna magia w niektórych tematach. Proszę o pomoc lub jakiekolwiek sugestie.

#2 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

Zbanowany

• 1 075 postów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 września 2006 - 17:17

spaliło Ci się wnętrzec całe, spalił Ci się też poprzedni komputer immobilizera i centralki?
jeśli tak to skad wziąleś nowy?

czy rozrusznik kręci?

#3 OFFLINE   demon79

demon79
  • 152 postów

Napisany 03 września 2006 - 18:29

Mam pytanie ... Jaka była przyczyna tego spalenia
POdpalenie
samozapłon
inst.elektryczna
czy inna przyczyna bo coraz wiecej słyszy sie o samozapłonach auta
[center:646156a98e]R.I.P[/center:646156a98e]
[center:646156a98e]NAS NIE DOGONIET[/center:646156a98e]

#4 OFFLINE   maxel

maxel
  • 472 postów

Napisany 03 września 2006 - 18:35

Gdy silnik jest zimny pompa paliwowa musi działać,bo prędzej aku wykończysz niż go odpalisz.