

Problem z 2.5 tds
#1
OFFLINE
Napisany 03 września 2006 - 16:41
Jestem mechanikiem, ale przyznam się szczerze, że na dieslach się nie znam. Czarna magia w niektórych tematach. Proszę o pomoc lub jakiekolwiek sugestie.
#2
OFFLINE
Napisany 03 września 2006 - 17:17
jeśli tak to skad wziąleś nowy?
czy rozrusznik kręci?
#3
OFFLINE
Napisany 03 września 2006 - 18:29
POdpalenie
samozapłon
inst.elektryczna
czy inna przyczyna bo coraz wiecej słyszy sie o samozapłonach auta
[center:646156a98e]NAS NIE DOGONIET[/center:646156a98e]
#4
OFFLINE
Napisany 03 września 2006 - 18:35
Sprawdż czy działa elektrozawór na pompie,musi cykać po przełączeniu zapłonu.
Jeśli pompa nie działa to masz automatycznie zapowietrzony uklad.
#5
OFFLINE
Napisany 03 września 2006 - 18:47
#6
OFFLINE
Napisany 03 września 2006 - 19:31
Części kupowałem z ogłoszenia, na szrocie, etc. Bc30se.
Jak coś jestem dostępny na GG.
#7
OFFLINE
Napisany 03 września 2006 - 20:16
#8
OFFLINE
Napisany 05 września 2006 - 13:35
Co do pompki paliwa. Ona znajduje zastosowanie przy ok 1/3 poziomu paliwa w zbiorniku. Jak jest wiecej, to nie dziala. Przy 1/2 zbiornika powinna zaciagnac pompa wtryskowa.
Ja bym sprobowal brutalnie na autostart. Psiknij do wlotu powietrza, grzej swiece i sprobuj kilka razy odpalic (jak sie uda batory bedzie na 100 proc

powodzenia
mrozek
#9
OFFLINE
Napisany 05 września 2006 - 13:46
#10
OFFLINE
Napisany 05 września 2006 - 15:12
bo lubie czasami sie zanurzyć ale może i dobrze bo i ja nie mam czasu
#11
OFFLINE
Napisany 05 września 2006 - 15:15
#12
OFFLINE
Napisany 05 września 2006 - 15:18
a na pewno swiece grzeja? Bo jak nie, to d*pa. Mimo, ze cieplo to nie odpalisz.
Co do pompki paliwa. Ona znajduje zastosowanie przy ok 1/3 poziomu paliwa w zbiorniku. Jak jest wiecej, to nie dziala. Przy 1/2 zbiornika powinna zaciagnac pompa wtryskowa.
Ja bym sprobowal brutalnie na autostart. Psiknij do wlotu powietrza, grzej swiece i sprobuj kilka razy odpalic (jak sie uda batory bedzie na 100 proc). Jezeli odpali to immo odpada, a szukalbym czegos ze swiecami: same swieczki albo przekaznik tychże.
powodzenia
mrozek
tak calkiem nie zwiazane z tematem pytanie: czy w 2.5 TDSie swiecie zarowe grzeja kazdorazowo przy wlaczeniu zaplonu? u mnie po zakupie sie obawialem, ze zwalone sa swiece zarowe, bo sie nie swiecila kontrolka przy zaplonie - dopiero jak temperatura spadla do 3-4 st. C to sie zapala kontrolka ze swiec zarowych
#13
OFFLINE
Napisany 05 września 2006 - 16:34
Pompa paliwowa w TD ma pracowac w następujący sposob :Co do pompki paliwa. Ona znajduje zastosowanie przy ok 1/3 poziomu paliwa w zbiorniku. Jak jest wiecej, to nie dziala. Przy 1/2 zbiornika powinna zaciagnac pompa wtryskowa.
zimny silnik- w trakcie grzania świec i jakieś 10 sekund po zgaśnięciu kontrolki świec
ciepły silnik- podczas kręcenia rozrusznikiem
sterują tym wszystkim dwa przekażniki i nie ma znaczenia ile jest paliwa.
Grzeją za każdym razem jak temperatura SILNIKA spadnie bodajże poniżej 30 stopni.tak calkiem nie zwiazane z tematem pytanie: czy w 2.5 TDSie swiecie zarowe grzeja kazdorazowo przy wlaczeniu zaplonu? u mnie po zakupie sie obawialem, ze zwalone sa swiece zarowe, bo sie nie swiecila kontrolka przy zaplonie - dopiero jak temperatura spadla do 3-4 st. C to sie zapala kontrolka ze swiec zarowych
#14
OFFLINE
Napisany 11 września 2006 - 12:41
#15
OFFLINE
Napisany 11 września 2006 - 15:37
spójż na schemat który ci wysłałem
#16
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 16:32
Faktycznie uklad byl zapowietrzony i udalo mi sie to zrobic, wiec dzieki wszystkim, ktorzy podali mi sugestie dot. tego tematu.
Czyli tak paliwo podaje, swiece grzeja i auto zapala doslownie na sekunde igasnie. Mam wrazenie, ze cos odcina zaplon i jestem raczej przekonany, ze to immo.
Teraz sie zastanawiam, czy jest sposob, zeby go minac.
Wydaje mi sie, ze powinien byc. Byłem wczoraj w Radomiu w serwisie opla i gosc powiedzial, ze to da sie zrobic, bo juz takie rzeczy robili. ale ladnie mi tez zaspiewali za te robotke. Nie chcial nic powiedziec tak poza konkursem, tylko kazal przyprowadzic i sie nie martwic, bo sie zrobi.
Ma ktos moze na to jakis sposob? Jesli tak to blagam o pomoc, bo jestem tak zdesperowany i nerwowo wykonczony przez to auto, ze w koncu teraz sam je podpale i niech sie dzieje co chce. To byl zart, ale nerwy mam.
A moze ma ktos schemat immo? Albo wie jak go minac?
#17
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2006 - 23:32
Spuść z dwie setki z filtra paliwa,powymieniaj wszystkie podkładki miedziane przy filtrze lub je wyszlifuj na pilniku żeby nie miały rantów,odpowietrz filtr i zobaczysz jak będzie.Witam. Dawno mnie nie bylo, ale problem nadal mam z omega, tyle ze sa juz pewne postepy. Ale moze po kolei.
Faktycznie uklad byl zapowietrzony i udalo mi sie to zrobic, wiec dzieki wszystkim, ktorzy podali mi sugestie dot. tego tematu.
Czyli tak paliwo podaje, swiece grzeja i auto zapala doslownie na sekunde igasnie. Mam wrazenie, ze cos odcina zaplon i jestem raczej przekonany, ze to immo.
Teraz sie zastanawiam, czy jest sposob, zeby go minac.
Wydaje mi sie, ze powinien byc. Byłem wczoraj w Radomiu w serwisie opla i gosc powiedzial, ze to da sie zrobic, bo juz takie rzeczy robili. ale ladnie mi tez zaspiewali za te robotke. Nie chcial nic powiedziec tak poza konkursem, tylko kazal przyprowadzic i sie nie martwic, bo sie zrobi.
Ma ktos moze na to jakis sposob? Jesli tak to blagam o pomoc, bo jestem tak zdesperowany i nerwowo wykonczony przez to auto, ze w koncu teraz sam je podpale i niech sie dzieje co chce. To byl zart, ale nerwy mam.
A moze ma ktos schemat immo? Albo wie jak go minac?
#18
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 10:55
Pytam, bo @mrozek pisał:
"Co do pompki paliwa. Ona znajduje zastosowanie przy ok 1/3 poziomu paliwa w zbiorniku. Jak jest wiecej, to nie dziala. Przy 1/2 zbiornika powinna zaciagnac pompa wtryskowa.
Ja bym sprobowal brutalnie na autostart. Psiknij do wlotu powietrza, grzej swiece i sprobuj kilka razy odpalic (jak sie uda batory bedzie na 100 proc

#19
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 11:49
Pewnie że jest,a jak działa pisałem pare postów wcześniej.jest w TD pompa paliwa elektryczna
#20
OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2006 - 15:41