Problem z 2.5 tds
Napisany 03 września 2006 - 16:41
Jestem mechanikiem, ale przyznam się szczerze, że na dieslach się nie znam. Czarna magia w niektórych tematach. Proszę o pomoc lub jakiekolwiek sugestie.
Napisany 03 września 2006 - 17:17
jeśli tak to skad wziąleś nowy?
czy rozrusznik kręci?
Napisany 03 września 2006 - 18:29
POdpalenie
samozapłon
inst.elektryczna
czy inna przyczyna bo coraz wiecej słyszy sie o samozapłonach auta
[center:646156a98e]NAS NIE DOGONIET[/center:646156a98e]
Napisany 03 września 2006 - 18:35
Sprawdż czy działa elektrozawór na pompie,musi cykać po przełączeniu zapłonu.
Jeśli pompa nie działa to masz automatycznie zapowietrzony uklad.
Napisany 03 września 2006 - 18:47
Napisany 03 września 2006 - 19:31
Części kupowałem z ogłoszenia, na szrocie, etc. Bc30se.
Jak coś jestem dostępny na GG.
Napisany 03 września 2006 - 20:16
Napisany 05 września 2006 - 13:35
Co do pompki paliwa. Ona znajduje zastosowanie przy ok 1/3 poziomu paliwa w zbiorniku. Jak jest wiecej, to nie dziala. Przy 1/2 zbiornika powinna zaciagnac pompa wtryskowa.
Ja bym sprobowal brutalnie na autostart. Psiknij do wlotu powietrza, grzej swiece i sprobuj kilka razy odpalic (jak sie uda batory bedzie na 100 proc

powodzenia
mrozek
Napisany 05 września 2006 - 13:46
Napisany 05 września 2006 - 15:12
bo lubie czasami sie zanurzyć ale może i dobrze bo i ja nie mam czasu
Napisany 05 września 2006 - 15:15
Napisany 05 września 2006 - 15:18
a na pewno swiece grzeja? Bo jak nie, to d*pa. Mimo, ze cieplo to nie odpalisz.
Co do pompki paliwa. Ona znajduje zastosowanie przy ok 1/3 poziomu paliwa w zbiorniku. Jak jest wiecej, to nie dziala. Przy 1/2 zbiornika powinna zaciagnac pompa wtryskowa.
Ja bym sprobowal brutalnie na autostart. Psiknij do wlotu powietrza, grzej swiece i sprobuj kilka razy odpalic (jak sie uda batory bedzie na 100 proc). Jezeli odpali to immo odpada, a szukalbym czegos ze swiecami: same swieczki albo przekaznik tychże.
powodzenia
mrozek