Wysoka Temperatura w Omcii
#21 OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 00:34
#22 OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 07:18
Nawet ponad mijalo 210. Tylko temperatura była na zewnątrz tez była wysoka
ja znalazłem że maksymalna dopuszczalna prędkość obrotowa silnika podczas pracy ciągłej wynosi 5150 rpm. Jeśli przy tych 210 miałeś takie obroty lub większe to takie zachowanie temperatury płynu jest normalne przy dłuższej jeździe oczywiście.
Jak koledzy pisali szybsza jazda napewno podniesie temperaturę płynu, ale do tych 5tyś rpm (wziąłem ją z książki) nie powinna osiągać czerwonego pola
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#23 OFFLINE
Napisany 07 maja 2012 - 12:54
Dodam, że moc jest a spadku płynu chłodzenia nie ma, zazwyczaj takie są objawy uszczelki pod głowicą.
Ahh zapomniałem, puszcza mi uszczelka spod jednego wtrysku, znajomy mi powiedział, że tamtędy kompresja będzie uciekać, może to ta przyczyna?
Jak to nie td i nie omega?
To moja omcia, tylko tam słabo temperaturkie widaać
#24 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2014 - 19:08
#25 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2014 - 19:18
pompa rok temu
Pompa jaki ma wirnik, plastik czy metal?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#26 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2014 - 12:52
#27 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2014 - 15:33
#28 OFFLINE
Napisany 24 lipca 2014 - 14:20
#29 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 09:20
cześć, u mnie wskaźnik ciągle pokazuje około 98 *C, podczas normalnej jazdy, czasami jak po garach dostanie to dochodzi do czerwonej kreski, ale zastanawiam się czy to nie kwestia uszkodzonego czujnika temp, bo jak rok temu wpinałem się w komputer (tylko niestety w tedy nie była nagrzana do tych 98 stopni tylko wskazywała wskazĂłwka koło 90-92) to mechanik ktĂłry sie wpinał mĂłwi że wskazywało 60 stopni, i co teraz? kupić czujnik ten na wsĂłwkę do termostatu i go podnienić na nowy czy szukać gdzieś problemu dalej ?
Podepnij fejsa i porownaj temperatury wskaznika dla ecu i na deske. Jak rozbieznosc bedzie 2c to nie czujnk z wsuwka tylko ogolny problem z chlodzeniem silnika.
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#30 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 12:13
#31 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 13:48
więcej = coś jest nie wporządku.
#32 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 19:04
#33 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 20:23
Kiedy na dworze jest około 30 stopni to na kabionowym okolice 92 stopni kiedy jest normalnie ,jak w Europie a nie w Afryce to około 88-90 .
Wisko zasprzęgliło mi ze trzy razy od czyszczenia chłodnic ( w mieście jeżdżąc dynamicznie ) .Przed czyszczeniem wisko chodziło cały czas kiedy tylko na dworze było więcej niż 15 stopni.
Kolego premier masz odrobinę faktycznie za dużo ,u mnie prze prędkościach około 200 km/h temperatura ma skłonności do dochodzenia do 93-95 stopni ale nie wyżej. Choć może gdyby tak przejechać kilkanaście km to być może poszła by wyżej.
#34 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2014 - 22:23
no ja leciałem właśnie kilkanaście km z taką prędkością i przy 30st na zewnątrz . Jak zwolniłem do 160, to spadła na 93.Kolego premier masz odrobinę faktycznie za dużo ,u mnie prze prędkościach około 200 km/h temperatura ma skłonności do dochodzenia do 93-95 stopni ale nie wyżej. Choć może gdyby tak przejechać kilkanaście km to być może poszła by wyżej.
#35 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2014 - 13:50
#36 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2014 - 16:38
#37 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2014 - 20:50
#38 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2014 - 00:55
w 2.0 miejsca od groma z przodu więc wyjęcie chłodnicy to 20 minut
#39 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2014 - 15:23
#40 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2014 - 16:22