

[OB & OBFL] cyrki z lakierem !!;/
#1
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2012 - 15:37
P.S tylko i wyłącznie w deszcz ,na slońcu wszystko jest ok ..
#2
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2012 - 15:53
_______________________
http://forum.omegakl...ead.php?t=71081
#3
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2012 - 16:33
#4
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2012 - 16:54
Niezauważyłeś czy nie stało się to po wizycie na jakiejś myjni?
Nie aplikowałeś na karoserje ostatnio żadnego mazidła ?
__________________________________
http://forum.omegakl...ead.php?t=71081
#5
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2012 - 16:58
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 11:15
#8
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 11:28

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 11:41
dlatego dobra polerka powinna pomóc..A moim zdaniem niewłaściwie położony jest klar.

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#11
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 11:44
#12
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 12:30
bo to wyglada tak jakby pod lakierem takie smugi po kroplach deszczu zostaly a jak wstawie auto do garazu gdzie jest cieplo to te smugi jakby wysychaly i wszystko jest ok.
#13
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 12:32
#14
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 12:33
A moim zdaniem niewłaściwie położony jest klar
Jak klar byl pryskany w momencie jak baza zbytnio przeschla to polerka nic nie da.dlatego dobra polerka powinna pomóc..
#15
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 15:39
kupił samochód na którym były naklejki
naklejki zerwane, powierzchnia wymyta - zero śladów
rosa, mgła, deszcz i wyłaziły plamy - nie pomogły polerki, odłuszczania - nic
rok czasu tak jeździł i cały czas wyłaziło dopiero położenie warstwy lakieru bezbarwnego załatwiło sprawe
więc najprawdopodobniej w twoim przypadku coś jest nie tak z lakierem, może źle był wymieszany, może coś sprężarka dała od siebie, może coś innego
sprubój polerke zrobic a jak nie pomoże to jeszcze jedna warstwa lakieru
#16
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2012 - 20:45
rozmawialem z lakiernikiem i powiedzial ze to moze byc wina niedoschnietego lakieru bo duza wigloc byla ... co wy na to??
bo to wyglada tak jakby pod lakierem takie smugi po kroplach deszczu zostaly a jak wstawie auto do garazu gdzie jest cieplo to te smugi jakby wysychaly i wszystko jest ok.
Auto nie wygrzane za szybko wystawione na zewnątrz tak się dzieje jak pojedziesz zwykł suszarką mgła znika (auto po malowaniu nie grzane)
#17
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2012 - 10:42
Jeśli powierzchnia pod klar nie została poprawnie przygotowana,
Ludzie - jeżeli ktoś nawet bladego pojęcia nie ma o lakierowaniu, to może lepiej niech się w ogóle nie wypowiada - bo aż serce boli jak się takie posty czyta.
Kurde człowieku wytłumacz mi jak się "przygotowuje powierzchnię" (czyli położoną bazę) pod klar? ( oczywiście oprócz ewentualnego maźnięcia szmatką elektrostatyczną jak jakiś pyłek zauważysz) . No wytłumacz mi choćby na chłopski rozum.
Słucham????Poza tym, warstwa jest bardzo cienka, więc polerowanie to zabawa na raz.
Mój ty panie....
Halo, halo - jest ktoś na linii?
ak klar byl pryskany w momencie jak baza zbytnio przeschla to polerka nic nie da.
Albo to - czego toto w ogóle się tyczy? Tego , że wyłażą jakieś niby plamy na lakierze (bo taki temat), więc błędem jest to, że klar był kładziony zbyt późno????
Człowieku - czy orientujesz się co się dzieje z lakierem jeżeli położysz klar za późno?Warto się dokształcić, żeby później innych nie wprowadzać w błąd, bo nie na tym przecież rzecz polega.
rozmawialem z lakiernikiem i powiedzial ze to moze byc wina niedoschnietego lakieru bo duza wigloc byla ... co wy na to
To akurat jest prawdopodobne, tylko dziwne, że lakiernik wypuści takie auto z lakierni.
Na Twoim miejscu poczekałbym, aż lakier się utwardzi w całości i przepolerowałbym pastą G6 (nie G3) , nałożyłbym wosk i zobaczył co będzie dalej.Powinno być dobrze.
Poza tym nie napisałeś jaki element był lakierowany, bo może być taka sytuacja, że lakierowany był np. próg.Lakiernik nie umył po lakierowaniu np. drzwi od spodu i pył jaki pozostał po szlifowaniu progu albo pozostałości pasty polerskiej teraz spływa podczas deszczu na próg i pozostawia smugi.
Często tak się zdarza jak auto jest niedomyte po lakierowaniu i w różnych miejscach pokazują się smugi albo kropki, nawet na tych elementach , które w ogóle lakierowane nie były.Osobiście po każdym lakierowaniu dokładnie myję karcherem całe auto ( szczególnie we wszystkich szczelinach) żeby potem takich niespodzianek nie było.
#18
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2012 - 21:21
Albo to - czego toto w ogóle się tyczy? Tego , że wyłażą jakieś niby plamy na lakierze (bo taki temat), więc błędem jest to, że klar był kładziony zbyt późno????
Człowieku - czy orientujesz się co się dzieje z lakierem jeżeli położysz klar za późno?Warto się dokształcić, żeby później innych nie wprowadzać w błąd, bo nie na tym przecież rzecz polega.
jesteś taki dokształcony ... to napisz co się dzieje jak zachodzi taka opóźniona chemio-reakcja ? jak nazywamy takie zjawisko ? czekam z niecierpliwością chętnie się dokształcę
pozdro

dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części
do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .
POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE

#19
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2012 - 23:33
jesteś taki dokształcony ... to napisz co się dzieje jak zachodzi taka opóźniona chemio-reakcja ? jak nazywamy takie zjawisko ? czekam z niecierpliwością chętnie się dokształcę
A niby co to ma być? Kartkówka ze znajomości lakiernictwa?Ja nie jestem lakiernikiem z wykształcenia, ani nauczycielem zawodu lakierniczego.
A jeżeli czekasz tutaj z niecierpliwością na "dokształcenie się" - to robisz błąd, to nie to forum.Jeżeli rzeczywiście chcesz się dokształcić - to nie czekaj , biegnij szybko i dokształć się od strzału tutaj - czekamy na takich chętnych:
http://lakiernik.info.pl/index.php
Pozdrawiam i zdrowia życzę...
#20
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2012 - 12:19
A niby co to ma być? Kartkówka ze znajomości lakiernictwa?Ja nie jestem lakiernikiem z wykształcenia, ani nauczycielem zawodu lakierniczego.
A jeżeli czekasz tutaj z niecierpliwością na "dokształcenie się" - to robisz błąd, to nie to forum.Jeżeli rzeczywiście chcesz się dokształcić - to nie czekaj , biegnij szybko i dokształć się od strzału tutaj - czekamy na takich chętnych:
http://lakiernik.info.pl/index.php
Pozdrawiam i zdrowia życzę...
jeżeli wypowiadasz się w temacie tzn. że masz minimum doświadczenie, proste. Chciałem tylko żebyś napisał co się stanie z takim lakierem ? skoro ty już coś takiego widziałeś


dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części
do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .
POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE
