na co uwazac w używanej instalacji LPG
#1 OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2007 - 23:14
Butla jest chyba 60 litrowa (cylinder) ten mieszalnik czy co to jest wygląda jak nowy.
Mam jeszcze pytanie jak macie zamontowane butle bo mam dylemat ale jestem za zamontowaniem butli po prawej stronie bagażnika wzdłuż co pozwoli mi nadal przewozić długie przedmioty, bo jak ją wstawię prostopadle to będzie więcej miejsca na początku bagażnika ale rozłożenie siedzeń już nic nie pomoże jak będę chciał coś długiego przewieść.
proszę o wszelkie porady, aha i jeszcze ile to mnie będzie kosztować jak mam butle i te elementy co są przy silniku (nie wiem jak to się nazywa bo się nie znam na LPG)
#2 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2007 - 12:59
Sumujac - obecnie mozesz zalozyc druga generacje za okolo 1300 - 1500zl - pytanie brzmi czy warto pchac sie w uzywke. Jedno jest pewne nic wizualnie nie sprawdzisz.
P.S. Jesli w w rozbitej omedze A byl motor z jednopunktowym wtryskiem paliwa lub wielopunktowy tzw. przerywany to nie bylo tam urzadzenia zwanego emulatorem wtrysku do Twojego silnika jest takie cos potrzebne a to koszt 50 - 80 zl.
[B]
#3 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2007 - 19:51
Tu masz troche na ten temat:Mam jeszcze pytanie jak macie zamontowane butle bo mam dylemat ale jestem za zamontowaniem butli po prawej stronie bagażnika wzdłuż co pozwoli mi nadal przewozić długie przedmioty, bo jak ją wstawię prostopadle to będzie więcej miejsca na początku bagażnika ale rozłożenie siedzeń już nic nie pomoże jak będę chciał coś długiego przewieść.
http://forum.omegakl...0856d15a#106040
Jak chcesz cos dluzszego przewozic to masz tylko jdno wyjscie.
#4 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2007 - 21:58
butlę jednak wstawię wzdłuż ale będzie problem bo jak wstawię tak butlę to nie otworze pokrywy koła zapasowego bo mam kombi i koło jak wiadomo jest pod podłogą bagażnika
#5 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2007 - 17:03
#6 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2007 - 19:23
[B]
#7 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2007 - 22:21
#8 OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2007 - 20:27
chciałem zauważyć, ze w tym roku po raz kolejny zmieniły się przepisy i przy przeglądzie wymagany jest atest/homolagacja butli (możesz posiadać wszystkie inne papiery od instalacji, ale diagnostę interesuję tylko ten jeden).. najgłupsze jest to, że wszystkie dane, tj. datę prod, numer seryjny, wytwórce ma na butli, ale musi to przeczytać z kawałka papieru..na nic nie trzeba atestu bo butla ma waznosc 10 lat i jest na niej wybite do kiedy jest wazna
Taki wtórnik to koszt max 50zł.. czas czekania ok 1 - 2 tygodni.
#9 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2007 - 12:00
P.S. tak naprawde to przy przegladzie diagnosci maja daleko gdzies atest na papierze tylko biora nr butli z ktorego mozna wyczytac do kiedy jest wazny atest.
[B]
#10 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2007 - 13:30
z tym sie nie mogę zgodzić.. mnie odesłali z dwóch stacji diagnostycznych bez tego papierkuP.S. tak naprawde to przy przegladzie diagnosci maja daleko gdzies atest na papierze tylko biora nr butli z ktorego mozna wyczytac do kiedy jest wazny atest.
#11 OFFLINE
Napisany 10 września 2007 - 17:32
z tym sie nie mogę zgodzić.. mnie odesłali z dwóch stacji diagnostycznych bez tego papierkuP.S. tak naprawde to przy przegladzie diagnosci maja daleko gdzies atest na papierze tylko biora nr butli z ktorego mozna wyczytac do kiedy jest wazny atest.
To trafiłeś na wrednych diagnostów, bo u mnie zawsze panowie fatygowali się do bagażnika i odczytywali numery butli i jej homologację-ważność.
Zresztą w moim poprzednim aucie nie miałem ŻADNEGO papierka na LPG, tylko wbite w dowód "gaz". W Omie mam już komplet :diable: