

Napisany 07 kwietnia 2012 - 19:48
Napisany 07 kwietnia 2012 - 20:10
Napisany 07 kwietnia 2012 - 21:02
nie wiem co masz podłączone i jak ale a alternatora do akumulatora idzie gruby kabel plusowy (zasilający)i tu moje pytanie: miedzy alternatorem a akumulatorem jest gruby przewód minusowy (masowy)
Napisany 07 kwietnia 2012 - 21:05
Napisany 07 kwietnia 2012 - 22:08
Napisany 08 kwietnia 2012 - 08:35
Napisany 08 kwietnia 2012 - 09:33
Napisany 08 kwietnia 2012 - 10:15
Napisany 08 kwietnia 2012 - 12:34
Napisany 08 kwietnia 2012 - 13:58
Dobre połączenia to postawa. Kiedy siada ładowanie trzeba sprawdzić masy i zasilanie oraz sam alternator. Zwróć uwagę na kable odchodzące od akumulatora, masę silnika, i kabel alternator-rozrusznik.Czyli nie jest konieczna wymiana alternatora ? Lepiej pobawic sie przy konserwacji kabli ? Na które przewody zwrocic najwieksza uwage
Mówiąc krótko - nie. Ktoś może powiedzieć że można sprawdzić mierząc rezystancję ale szkoda czasu na taką zabawę.a czy jesli po przylozeniu miernika do jednego i drugiego konca kabla np. masowego czujnik wykazuje ze jest przejscie na kablu to oznacza to ze kabel jest dobry? doszedl bym w ten sposob ktory kabel broi ?
Napisany 09 kwietnia 2012 - 17:25
Napisany 10 kwietnia 2012 - 21:24
Napisany 10 kwietnia 2012 - 22:02
Napisany 10 kwietnia 2012 - 23:20
Napisany 11 kwietnia 2012 - 09:38
Napisany 11 kwietnia 2012 - 20:10
Napisany 11 kwietnia 2012 - 20:32
Napisany 11 kwietnia 2012 - 21:08
Napisany 11 kwietnia 2012 - 21:32
a kolega czyta posty ze zrozumieniem??(#13)nie pomyslalem o tym,sprobuje z tym. myslisz ze winny mogl by byc akumulator? wczsesniej nie bylo z nim problemow..
Napisany 11 kwietnia 2012 - 21:42