

po wyczyszczeniu wtryskow nie chodzi tak jak trzeba
#1
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:19
#2
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:26
#3
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:48
#4
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:54

#5
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 18:58
Po czyszczeniu wtryskow moze trzeba wyregulowac gaz?? Wydaje mi sie ze reduktor daje cisnienie ktore bylo skalibrowane na zabrudzone wtryskiwacze, a teraz moze dawac za duzo.
#6
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:03
#7
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:12
#8
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2012 - 19:15
#9
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 15:29
#10
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 16:44
Hmm, a czy ta Alaska nie jest za słaba? Z tego co wyczytałem to chłopaki zakładają alaskę tak do 90 koni, może ma już dość karmienia większego stada. No i te valteki, osobiście czekam aż mi padną i wymienię na coś dokładniejszego. Według mnie jeśli regeneracja valtków to tylko we własnym zakresie, koszt nowych to 120pln. Ciekawe ile gość skasował za taką usługę.
alaska bezpiecznie obsluzy max 100 KM mimo ze producent podaje 100kW. do tego shitowe waldemary czyli najulubienszy zestaw gazownikow partaczy. jak czyscil ci wtryski to popros go o kalibracje bo pewnie kazdy pluje inaczej. walczylem z tym tematem u siebie w koncu waldemary poszly do kosza bo znudzila mi sie kalibracja do pare tys km.
#11
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 18:09

#12
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 20:57
tak na marginesie to mechanik mnie skasowal 130 zl za wyczyszczenie wtryskow i wymiane filtra
#13
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 21:53

Wtryski spróbuj oddać do kalibracji - zależy ile będą za nią chcieli, jeśli dużo to bierz nowe, najlepiej (i najdrożej) Hana. Reduktor - np. KME Silver - podobno 2.0 ogarnia...
#14
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 08:52
#15
OFFLINE
#16
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 17:23
#17
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 20:24
#18
OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 02:54


#19
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 17:43
Myślę wtryski brudne więc wziąłem się za czyszczenie. Wyczyściłem poskłądałem, a auto jak chodziło tak chodzi.
Nie da się nawet instalacji skalibrować, bo auto gaśnie za każdym razem. Tak się działo nawet jeszcze przed czyszczeniem wtrysków!
Myślicie że regeneracja i kalibracja wtryskiwaczy pomoże czy może jeszcze z czymś może być jakiś problem?
Dodam że mój reduktor to Magic III centralka Zenita i wszystkie wtryskiwacze działają bo po zaciścnieciu każdego po koleji wężyka widać różnicę
#20
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 17:53
zmierz oporność cewek na wtryskiwaczach czy aby jest jednakowa , kalibracja będzie kosztowała połowę ceny wtryskiwaczy jeżeli czyszczenie nie pomaga to zaaplikowanie zestawu naprawczego bez kalibracji wydajności nic nie zmieni a wygląda że jest problem z jednakową wydajnością, zresztą one nigdy nie mają jednakowej nawet prosto z fabryki