Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Spadek mocy i kłęby siwego dymu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
43 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   arnoldzik

arnoldzik
  • 45 postów
  • Dołączył: 08-11-2009
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 23 stycznia 2016 - 00:37

gwizd podobny do luźnego paska klinowego/ wiercenie tępym wiertłem  czy szum jak z odkurzacza ?

 

przy tym drugim możesz sprawdzić węże i intercooler może jest przedmuch, nowe turbo lepiej dmucha

raczej szum jak z odkurzacza



#42 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 stycznia 2016 - 21:24

to jeździj



#43 OFFLINE   arnoldzik

arnoldzik
  • 45 postów
  • Dołączył: 08-11-2009
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 23 stycznia 2016 - 23:04

tutaj można zobaczyć jak to brzmi, jest to w niskim zakresie obrotów nie przekraczałem 2.5 tys.



#44 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 stycznia 2016 - 16:57

silnik musi być obciążony = więcej spalin