poz D-jedzie przełącza biegi
poz N-zachowuje sie tak samo jak na D (brak neutralnego-"luzu")
poz R-nie ma wstecznego ( dodaje gazu-silnik ciężko wchodzi na obroty)
poz P-blokuje na postój ale tez chce jechać jakby przy D miał ręczny zaciągnięty)
Do tego jadąc ok 80km/h i wciskając gaz w podłogę redukuje niżej, obroty silnika rosną ale pojawia się drżenie jakby koła nie wyważone były(tak było zanim skrzynia zwariowała-zblokowała)
Do tego dodam że: po pirwszym przejechaniu 10-20km zapaliła się pomarańczowa kontrolka z symbolem silnika a po pewnej chwil jeszcze kontrolka trakcji- gasną przy kolejnym rozrychu silnika i znowu po pewnym czasi zapalaja się.
CO TO MOŻE BYĆ- pierwszy raz mam automat i niewiem-PODPOWIEDZCIE CO ROBIĆ

kolega patrz gdzie zakładasz temat

Sam naprawiam Omegę - sprawdzone porady masz napisane :
Tu znajdziesz porady jak naprawić Opel Omega opracowane przez forumowiczy i klubowiczy. TU NIE ZADAJEMY PYTAŃ
i tego się trzymamy , przeniosłem ,;kocyk