Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Turbina - czy się bać!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
27 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   aleksander21

aleksander21
  • 89 postów
  • Dołączył: 09-09-2011
  • Skąd: Ząbkowice śl
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 marca 2012 - 10:47

ja po znajomosci zrobiłem torbo jak nowke za 400zł:D:D

#22 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 22 marca 2012 - 12:07

Regeneracja turbo za 400? Jak nówka?? Chyba że młotkiem i przecinakiem przy użyciu używanych chińskich części... :D Niestety to niewykonalne, bo same części w zamienniku do pełnej regeneracji kosztują drożej.

#23 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 marca 2012 - 13:05

nie zrobisz turbiny za 400 pln na porzadnych czesciach.




 


#24 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 22 marca 2012 - 13:13

Chyba że majster skręcił części swojemu pracodawcy, turbo zrobił na boku, może nawet wyważył, a 400 wsadził do własnej kieszeni. Tyle że to ma swoją nazwę - złodziejstwo i potępiam to w całej rozciągłości.

#25 OFFLINE   Kocio

Kocio
  • 15 postów
  • Dołączył: 11-09-2009

Napisany 22 marca 2012 - 17:13

Jestem już po regeneracji i montażu turbinki, koszt całkowity to 1550 złotych z olejem, filtrami itp.
Po odpaleniu i krótkiej jeżdzie złapałem checka ale póżniej jakoś sam odpuścił. Może spowodowane to jest zanieczyszczonym katalizatorem, ale pojeżdżę to mam nadzieję wydmucha olej co poszedł tam po awarii.
Jeszcze raz dzięki wszystkim za zainteresowanie. Forum to jednak fajna sprawa.

Zrobiłem przejażdżkę i jednak coś nie tak przy ok. 3500 obrotów łapie checka i zaczyna dymić, nie czuć też takiego przejścia mocy jak było na starej turbinie. Może jakieś kolejne rady?

#26 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 marca 2012 - 17:29

odczyt bledow.
posprawdzaj tez podcisnienia - moze sa zle podpiete




 


#27 OFFLINE   Kocio

Kocio
  • 15 postów
  • Dołączył: 11-09-2009

Napisany 22 marca 2012 - 18:08

Trzeba będzie chyba pomyśleć o odczytaniu błędów bo z tym ustrojstwem to trudno
skumać.Wężyk był zdejmowany tylko z gruszki ale zobaczę. Ciekawe czy olej nie dostał się podczas tej awarii do czujnika EGR bo to chyba też możliwe.
Pozdrawiam

#28 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 marca 2012 - 18:10

a nie masz przypadkiem przy okazji rozwalonego dolotu?