

Nie mogę cofnąć tłoczka w zacisku hamulcowym!!!
#1
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 18:24
miałem dzisiaj wymienić klocki z przodu i poległem;(
kilka godzin i nic nie zrobione bo tłoczek ani drgnie żeby zrobić miejsce na nowe klocki
czyżby zapieczony??
macie jakieś pomysły??
#2
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 18:32
#3
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 18:47
konkretnie nie korzystałem z tego typu narzędzi bo nie mam ich u siebieno jak sam zauważyłeś może być zapieczony. próbowałeś jakimiś ściągaczami bądź zaciskami?
zawsze wystarczała żabka, klucz francuski ewentualnie wykorzystanie dźwigni
dzisiaj moje sposoby zawiodły!!
co z tym zrobić??
dodam, że jak wcisnę hamulec to tłoczek się wysuwa, w drugą stronę - ni ch...
#4
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 18:49
#5
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:02
ale jak naciskasz i próbujesz cofnąć to zatrzymuje się w pewnym momencie czy w ogolę nie idzie?
nie idzie
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:14
#8
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:22
#9
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:26
pęcherzy powietrza nie było
natomiast płyn hamulcowy jest - tragiczny (kolor brązu), przyznaje tego nie wymieniałem
korek zbiorniczka zawsze odkręcam przy wymianie klocków
na ile mogłem to zsunąłem gumową osłonę tłoczka - zero śladów rdzy, brudu, gumowa osłona dobrze przylega i nie ma uszkodzeń
#10
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:27
#11
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:39
#12
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:39
#13
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:46
R-3 mieszanina eterów metylowych i etylowych oraz polipropylenoglikoli, kolor zielony, min. temp. wrzenia 205°C, higroskopijny
DOT 3 na bazie glikoli polietylenowych, kolor żółty z zielonkawym odcieniem, min. temp. wrzenia 205°C, higroskopijny
DOT 4 na bazie glikoli polietylenowych lub estrów etylenowych kwasu borowego, kolor jasnozółty, min. temp. wrzenia 230°C, higroskopijny
DOT 5 na bazie silikonów, kolor niebiesko-fioletowy/purpurowy, min. temp. wrzenia 260°C, niehigroskopijny
DOT 5.1 na bazie glikoli polietylenowych lub estrów etylenowych kwasu borowego, kolor jasnożółty, min. temp. wrzenia 260°C, higroskopijny
#14
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:48
#15
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:50
#16
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:53

#17
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:55
jeśli ci chodzi o mnie to ci powiem nie pisze sobie chistoryjek bo robię na warsztacie 5lat i setki razy się z takim czymś spotkałem i weiem że jak się nie wyczyści tłoczka to później tak się dzieje że jak stoisz pod górkę to nie jedzie bez hamulca a co do płynu to żeczywiście kolor niema znaczenia tylko trzeba sprawdziś testerem zawartość wody w płynie lub temp wrzenia
jeżeli twoja wypowiedź jest skierowana do mnie to nie zarzucam tu nic nikomu. przedstawiam swoja opinie na dany temat. właściciel samochodu zrobi t tak co będzie chciał.
#18
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 19:55
Czyli nie ma się co rozpisywać płyn do wymiany, wymieniając płyn można wyjąć tłoczki i wyczyścić.przyznaje tego nie wymieniałem
#19
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 20:01
a co do mnie ja robię w najlepszym zakładzie w koszalinie i u mnie się robi najdroższe fury takie jAk porsche czy ferrari
jeżeli twoja wypowiedź jest skierowana do mnie to nie zarzucam tu nic nikomu. przedstawiam swoja opinie na dany temat. właściciel samochodu zrobi t tak co będzie chciał.
ty masz rację mi nie chodziło o ciebie tylko ,,baron''mi tu gada że nic nie należy wymieniać i robić tylko na siłe wszystko tak to robiło się dawno temu za komuny auto trzeba robić porzadnie aby porzadnie jeździło i własciciekl zrobi jak uważa pozdro
#20
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 20:02
to co myslisz że od tak sobie się zapiekł i samo mu przejdzie sporadycznie się zdarza że jak się wciśnie na chama to będzie ok
a co do mnie ja robię w najlepszym zakładzie w koszalinie i u mnie się robi najdroższe fury takie jAk porsche czy ferrari
ale to forum nie służy do chwalenia sie jakie fury widzi się w swoim miejscu pracy. pozostańmy w temacie dolegliwości omeg. koledzy, troszkę opanowania;)