Wspomaga obieg.odpowiada za to żeby dawała gorącą wodę do nagrzewnicy


Na HI grzeje....
#21
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 20:35
#22
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 20:38
#23
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 20:42
Zawsze jest jakies ryzyko ze sie cos rozszczelni.co myślisz o płukance z octu nie narobi szkód w układzie
#24
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 20:45
#25
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 20:52
Nie wazne czym bedziesz plukal. Jak kamien czy inny syf uszczelnia dziure w chlodnicy/nagrzewnicy i sie rozpusci to i tak bedzie cieklo.bo są tez płukanki w sklepach takie np prestone do układu chłodzenia
A tu ku przestrodze czym nie plukac -> http://forum.omegakl...891&postcount=1

#26
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 21:01
Nie wazne czym bedziesz plukal. Jak kamien czy inny syf uszczelnia dziure w chlodnicy/nagrzewnicy i sie rozpusci to i tak bedzie cieklo.
A tu ku przestrodze czym nie plukac -> http://forum.omegakl...891&postcount=1
ok tego nie wleję ale co do octu to kumpel zalał 5l do nissana i tak przeczyściło nagrzewnice bo on wogule ciepła nie mial i to mu tak pomogło że upał miał w aucie i jeździ już tak półroku i jest ok a się pytam o opla z octem bo nie wiem myslałem że coś już próbowałeś z płukanką ale jak narazie to dzięki za poradę
#27
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 21:06
Na forum masz conajmniej 15 tematow o plukaniu ukladu chlodzenia. Poszukaj i poczytaj i sie wszystkiego dowiesz.a się pytam o opla z octem bo nie wiem
#28
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 21:57
#29
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 23:01
#30
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 10:57
Szkoda że poprzedni właściciele omeg wlewali kranówkę do ukł. chłodzenia, wystarczyło zadbać odpowiednio i żadnego problemu by nie było:masakra:
a długo jezdziles na kranowie? nardzo zabiło uklad?
#31
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 12:36
#32
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 17:51
Nie jeździłem na kranówce tylko stwierdzam po tym co widze
lepiej wyplukac po tym co piszesz:

#33
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 22:00
Jak ustawię ogrzewanie na HI to daje ciepłem niemiłosiernie ale jak tylko zmienię na 27 to od razu zapitala zimne powietrze tak jak by było ustawione na 20. Reset climatronika robiłem ale nic to nie dało.
podpinam się pod temat bo mam taki sam problem tylko że termometr zewnętrzny pokazuje właściwa temperaturę wiec jest raczej dobry a wiatraczek zasysający powietrze tez działa co jeszcze mogę sprawdzić lub zrobić sam prócz podpinania się pod kapa bo nie mam takiej możliwości jak na razie??
#34
OFFLINE
Napisany 01 maja 2012 - 09:54
Zrob reset panelu, jak nie pomoze to juz tylko komp.co jeszcze mogę sprawdzić lub zrobić sam
#35
OFFLINE
Napisany 02 maja 2012 - 10:46
Zrob reset panelu, jak nie pomoze to juz tylko komp.
a jak zrobić ten reset panelu?
#36
OFFLINE
Napisany 02 maja 2012 - 11:14
trzymaj włączone auto i off przez klika sekunda jak zrobić ten reset panelu?
#37
OFFLINE
Napisany 02 maja 2012 - 21:37
Zrob reset panelu, jak nie pomoze to juz tylko komp.
jeszcze takie pytanie do kolegi bo widzę że jesteś w temacie ten wiatraczek zaczyna się kręcić od razu po przekręceniu kluczyka czy tylko wtedy gdy włączę klimatronik??
#38
OFFLINE
Napisany 03 maja 2012 - 07:42
jeszcze takie pytanie do kolegi bo widzę że jesteś w temacie ten wiatraczek zaczyna się kręcić od razu po przekręceniu kluczyka czy tylko wtedy gdy włączę klimatronik??
od razu.zaraz po zapłonie
#39
OFFLINE
Napisany 03 maja 2012 - 09:55
od razu.zaraz po zapłonie
po resecie wróciło wszystko do normy tylko ciekawe na jak długo grzeje na 27 i na 26 a na 25 już zaczynam odczuwać niewielki chłód więc chyba wszystko jest ok?? zastanawiam się teraz jak powinno być naprawdę bo o wiele wcześniej chłodem zaczynało mi wiać co dopiero przy temp. 22. Więc jak jest prawidłowo??
#40
OFFLINE
Napisany 03 maja 2012 - 11:42
Panel bierze info z czujnika temp za wiatraczkiem, czujnika naslonecznienia na desce i chyba jeszcze z czujnika temp zew i na tej podstawie dobiera sile nadmuchu i chlodzenie/grzanie zeby osiagnac zadana temp.zastanawiam się teraz jak powinno być naprawdę
EDIT: jak ustawisz na 20 stopni to nie znaczy ze taka temp bedzie dmuchac tylko bedzie dazyc zeby osiagnac te 20 stopni w kabinie czyli w zaleznosci od warunkow albo bedzie grzalo albo chlodzilo z odpowiednia sila.