

Problem z dymieniem
#1
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 00:30
#2
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 06:28
#3
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 09:54
#4
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 10:32
#5
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 10:46
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#6
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 11:11

#7
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 16:06
zauważylem ze silnik od spodu jest lekko mokry od ON.
Szukaj wycieku, na forum jest wątek o tym :szukaj:
przed rozebraniem wydechu bylo dobrze.
Nie była przymulona przed usunięciem wkładu katalizatora??
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#8
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 18:16

#9
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 18:42
#10
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 19:11
#11
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 19:19
Korekcje wtryskiwaczy można sprawdzić Tech-em II (sprzętowym), czasem się udaje.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#12
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 23:15
wygląda to tak
jak podjedziesz na kompa np do boscha to może pokazać korekcje 0,0 na wszystkich ale to nie znaczy że jest ok
przeczytaj ten temat pomoże z grubsza ogarnąć o co chodzi http://forum.omegakl...?t=51723&page=5
#13
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2012 - 19:36
#14
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2012 - 20:04
Pozdrawiam.
Barted
#15
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 15:42
Dołącze się do tematu i dodam trochę swojego.
Otóż moja oma jak jest zimna to lekko dymi na niebiesko (chyba).
Jak trochę pochodzi, bądz złapie delikatnie temperatury to przestanie.
Dodatkowo na zimnym silnikiem niekiedy tak zatrzęsie, oczywiście na biegu jałowym.
Co to może byc? Może ktoś z kolegów się spotkał z czymś takim.
I jeszcze jedno jak jest zimna przygazuje jej tak powyżej 2 tys. puszcze gaz to przy spadaniu obrotów zaświeci się kontrolka pomarańczowa (chyba od silnika) i w tym czasie jakby brakowało jej paliwa (jakbym gasił ją na wysokich obrotach) i gdy przykładowo jadę na 4 biegu i puszcze gaz to mignie ta kontrolka dosłownie na chwile i gaśnie. Rzadko się jej tak dzieje, gdy jest zimna, jak ciepła już nie ma takich objawów.
Mam nadzieje że dobrze wytłumaczyłem;)
Przykład ursus 360 jak zimny to kopci, jak ciepły już nie:p
#16
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 15:45
a tak zapytam jaka dawka lub spalanie chwilowe?? wiesz..
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 17:21
Przed remontem spalanie chwilowe miał 1.1/h po remoncie nawet 0.6/h oczywiście na ciepłym, a obecnie to tak 0.8/h-0.9/h
Odnośnie poduszek to nawet nie wiem musiałbym zajrzeć
#19
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 17:28
#20
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 17:36
to spalanie masz ok jak jest na ciepłym i bez odbiorników. a turbinkę masz bez luzów? brak oleju w dolocie?
Szczerze to nie wiem, ostatnio zmieniałem intercooler bo zawadziłem o krawężnik i dziurę w nim miałem to kapał z niego olej tak niewiele, a gdy go wyjąłem to przejechałem palcem po wężu i cały palec czarny od oleju