

Benzyna w zimie do diesla
#21
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 09:47
Także "sraty taty" że lanie najlepszych ON uchroni cię przed problemami bo zawsze można trafić na gorszą partię, a jak masz 10% benzyny w baku to ci się parafina za chiny ludowe nie wytrąci. Ja lałem 10% PB do ON przy każdym dieslu jakiego posiadałem, nie szkodziło to ani Roverowi z silnikiem SDI r2000 ani Astrze CDTI r2008 a nie było problemów z odpalaniem nawet przy -30.
#22
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 10:30
http://wiadomosci.ga...mpaign=10663636
Także "sraty taty" że lanie najlepszych ON uchroni cię przed problemami bo zawsze można trafić na gorszą partię, a jak masz 10% benzyny w baku to ci się parafina za chiny ludowe nie wytrąci. Ja lałem 10% PB do ON przy każdym dieslu jakiego posiadałem, nie szkodziło to ani Roverowi z silnikiem SDI r2000 ani Astrze CDTI r2008 a nie było problemów z odpalaniem nawet przy -30.
popieram kolegę, w silne mrozy do 10% benzyny bezołowiowej

#23
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 19:42
Miałeś nieszczęście zatankować "badziewie", zdarza się. Ja tankuję BP Ultimate i nigdy nie miałem problemów z uruchamianiem silnika.
Do wtrysków CR?? To ciekawa teoria, możesz ją rozwinąć??
Co racja to racja że badziewne paliwo zatankowałem ale nie zmienia faktu że dużo osób leje benzyne do dieselków w małych proporcjach by parafina się nie wytrąciła.
Obojętnie do jakich wtrysków, benzyna wysusza paliwo dlatego dolewa się mixol albo nafta jak ktoś pisał aby nie wysuszyć paliwa
#24
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 20:19
benzyna wysusza paliwo dlatego dolewa się mixol
Taki zabieg, nie wpłynie zbyt dobrze na pompę wysokiego ciśnienia:(
mixol albo nafta
Benzyna albo nafta, obie ciecze są depresatorami.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#25
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 21:50
dolewa się mixol albo nafta jak ktoś pisał aby nie wysuszyć paliwa
kolego nie rób głupoty i nie dolewaj mixolu do ON bo prędzej czy później będziesz miał problem z wtryskami albo pompą, PB owszem można dolewać bo nawet w instrukcjach zalecają tak jak różnego rodzaju środki przeciwko wytrącaniu się parafiny
#26
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 22:11
#27
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 10:21
Sprawdzony sposób kierowców ciężarówek, wsadzić żarówke w zbiornik i przy -100C musi zapalić

#28
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 17:23
szczególnie ze wschodu a najlepiej żarówkę D3 (taka stara bańka jak w maluchu)Sprawdzony sposób kierowców ciężarówek
#29
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 19:06
#30
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 19:10
Dokładnie takszczególnie ze wschodu a najlepiej żarówkę D3 (taka stara bańka jak w maluchu)


#31
OFFLINE
Napisany 18 lutego 2012 - 19:25
W instrukcji jest mowa o dodaniu nafty,nie ma wzmianki o dodawaniu benzyny.Co do benzyny, w książce obsługi Opla oryginalnej dodawanej do każdego samochodu, jest wyraźnie napisane- przy dużych mrozach można dodać benzyny
#32
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 10:47
przy temp.-5 -15st. 70% ropy letniej, 30% benzyny normal
o ile się nie mylę to bezołowiowej.
Książka jest od początku auta, czyli 1994.
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 15:54
A w silnikach CR jak to wygląda ?
W instrukcji silnik Y25DT jest dyplomatycznie pominięty

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#35
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 19:31
#36
OFFLINE
Napisany 20 lutego 2012 - 20:34
witam, posiadam omegę b 2.5td z 97 i powiem, że bez problemu odpalała przy -23, tankuję na statoilu bez żadnych dolewek benzyny, nafty, czy uszlachetniaczy, problem tkwi w sprawnych świecach żarowych, wymienionym filtrze paliwa ,sprawnym akumulatorze i dobrze ustawionych wtryskiwaczach i zapłonie powinno wystarczyć zaznaczam parkuję pod chmurką pozdrawiam
problem tkwi w tym, że jak wytrąci się parafina to nie pomoże ci sprawny akumulator, sprawne świece żarowe etc, tylko wymiana filtra paliwa i przedmuchanie przewodów albo ciepły garaż
#37
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 12:10
#38
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 13:06
trza by dorwać instrukcję z BMW gdzie będzie M57D25 lub M57D30W instrukcji silnik Y25DT jest dyplomatycznie pominięty
#39
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2012 - 13:11