nietA to nie jest thalia


Konkurs.. co to za samochód
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
#43
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 12:59
nietA może ładźka albo dacia?
.. dobra podpowiedź.. prezesss miał rację.. FORD.. ale jaki model

#44
OFFLINE
#45
OFFLINE
#46
OFFLINE
#47
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 13:16
jak napiszę na jaki rynek i kila zdań o tym modelu to będzie wszystko jasneło matko ale paskudne


#48
OFFLINE
#49
OFFLINE
#50
OFFLINE
#51
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 13:31
Manufacturer - Ford India
Engine
No. of Cylinders 4 cyls, in-line
Displacement (cc) 1299 cc
Max. Power (bhp/rpm) 58 / 5000 (HP / rpm)
Max. Torque (Kgm/rpm) 100/3500 (Nm/rpm)
Dimensions
Overall Height (mm) 1379 mm
Overall Length (mm) 4225 mm Ford Ikon
Overall Width (mm) 1634 mm
Boot Space: Three normal size suitcase
Sitting Capacity - 3+1, Luxrious Seat
Air-Condition/Heating
Toż to takie brzydkie bo do Indii idzie, łe

#52
OFFLINE
#53
OFFLINE
#54
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 13:50

PS.
Tylko tył ma inny. Na początku też myślałem ze to Renault Thalia.No, ale do thalii podobne jak skurczybyk.
#55
OFFLINE
#56
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 17:40
Charger
Gdzie to Charger :roll:
Może Plymouth Hemi Cuda
Chociaż coś mi tu śmierdzi Pontiac -iem :looz:
#57
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 17:43
Gdzie to Charger :roll:
Może Plymouth Hemi Cuda
Chociaż coś mi tu śmierdzi Pontiac -iem
oczywiscie ze to jest Charger
#58
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 17:47
Zwracam honor.
Nie dość, że z Omegą mam kłopoty to jeszcze na amerykanach się nie znam :mrgreen:
#59
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2007 - 17:48
No rzeczywiście Prezes to Charger. właśnie go znalałem :mrgreen:
Zwracam honor.
Nie dość, że z Omegą mam kłopoty to jeszcze na amerykanach się nie znam :mrgreen:
no to :piwo: