Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wyposażenie Omegi - takie "bajery" z elektroniki?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
68 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 15:51

chyba że kupisz B to wtedy działa i to całkiem dobrze

Niestety B odpada ponieważ nie podoba mi się w niej panel

Co do galanta to miałem najwolniejszego 2.0 TD no i to że nie jechał to jeszcze palił z 10 litrów...

No to się nie dziwie gdyż w większości opinie na temat tego silnik są nijaki lub negatywne

Ale nawet 2.5 v6 szału nie robi a też sporo palą... Omega 3.0 zjada go na śniadanie

Nie wiedziałem, że będzie, aż taka duża różnica między tymi silnikami zwracając uwagę na masę Gala, a Omy

Po zakrętach całkiem nieźle jeździł, zasługa wielowahacza

Według Ciebie porównując Omę i Gala którym lepiej się kieruje na zakrętach przy różnej prędkości? Który jest wtedy bardziej "pewny" przy prowadzeniu?

#42 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 11 lutego 2012 - 17:15

Od razu miej świadomość że Omega nie jest precyzyjna. Najlepiej jak byś sam sprawdził i porównał. Jak lubisz dobre prowadzenie to szukaj bawary.

#43 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 17:48

Od razu miej świadomość że Omega nie jest precyzyjna. Najlepiej jak byś sam sprawdził i porównał. Jak lubisz dobre prowadzenie to szukaj bawary.

Szkoda. Jak już będę się przymierzał do kupna to sam pojeżdżę więcej gdyż jak na razie to pamiętam, że ogólnie nie mogłem narzekać jeżdżąc Omą na jej zachowanie w zakrętach, ale też jechałem prawie z prędkością idącego żółwia bo nie był to mój samochód więc też to można traktować z przymrużeniem oka :(
BMW nie wchodzi w rachubę. Mimo, że część modeli tej marki mi się podoba to ogólnie mam na nie "alergię" i od razu odpadają w przedbiegach.
Dlatego patrzę "nie na zachód (marki niemieckie, o francuzach czy włochach nie wspominając) tylko na wschód (Honda, Mitsubishi, Subaru)

#44 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lutego 2012 - 19:07

pamiętam, że ogólnie nie mogłem narzekać jeżdżąc Omą na jej zachowanie w zakrętach


Omegą na seryjnym zawieszeniu to w zakręcie haczysz lusterkami o asfalt . Jaką dasz jej sportową zawieszkę (sprężyny + amory) , rozpórki p+t , opony o niskim profilu to wtedy możesz pokonywać szybko zakręty . Znam takiego jednego co w ma rekord 190-200 km/h na zakręcie . I on nie ma zwykłej zawiechy .

#45 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 19:10

Ile mniej więcej takie zawieszenie może kosztować?

#46 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lutego 2012 - 19:13

Ile mniej więcej takie zawieszenie może kosztować?


Zależy od marki :)

Rozpórka przód http://www.ebay.de/i...=item564826c197

zawiecha http://www.ebay.de/i...=item231237813b

I do tego jeszcze rozpórka tylna , i jakieś felgi + opony

#47 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 19:41

No to trochę kosztuje taka zabawa.
Zobaczę w praktyce jak to będzie wyglądało w trakcie decyzji jaki samochód oraz z funduszami po kupnie :p

#48 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 11 lutego 2012 - 19:45

nie no w galancie zawiecha lepsza jeśli chodzi o zakręty... Omega jest trochę mało precyzyjna jeśli chodzi o prowadzenie... W końcu to wielka krowa ;) Jak chcesz coś co lata jak głupie, dobrze po zakrętach lata i jest mega wygodne celuj w a8 4.2 albo s8 ;).

#49 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 19:59

Za drogie i poza tym nie przepadam ogólnie za niemiecką myślą technologiczną więc patrzę głównie na wschód w stronę Japonii :D
To ma być samochód do normalnej jazdy w miarę dynamicznej, ale przede wszystkim pewny na zakrętach. Jazda Mazdą 6ką nauczyła mnie jeszcze bardziej by patrzeć jak dany samochód zachowuje się na zakręcie ponieważ kilka razy było blisko "nieprzyjemnej sytuacji", a dodam, że jechałem normalnie Mazdą gdzie innymi samochodami mi się to w ogóle nie zdarzało :o :pokoj:

#50 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 lutego 2012 - 20:04

dobrze po zakrętach lata i jest mega wygodne celuj w a8 4.2


No tu trzeba przyznać ze w zakrętach jest miodzio :) i bardzo bezpieczne , jadąc A8 przy 130km/h dostaliśmy strzał w bok, dobra kontra Norberta i nic się nie stało .

#51 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 20:16

No tu trzeba przyznać ze w zakrętach jest miodzio i bardzo bezpieczne , jadąc A8 przy 130km/h dostaliśmy strzał w bok, dobra kontra Norberta i nic się nie stało .

Z tego co pamiętam to mi S60ką po lifcie dobrze się jeździło w tym też na zakrętach przy większej prędkości mimo,że auta ma spore gabaryty. Szkoda tylko, że samochód jest poza moimi zdolnościami finansowymi. Za to zawieszenie ma nie do zaj***nia...

Właśnie chyba założę niedługo temat w innym dziale by każdy kto miał styczność i prowadził te samochody mógł się wypowiedzieć na ich temat pod względem technicznym oraz prowadzenia porównując je :)

#52 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 11 lutego 2012 - 20:50

Za drogie i poza tym nie przepadam ogólnie za niemiecką myślą technologiczną więc patrzę głównie na wschód w stronę Japonii :D

A już myślałem że A8 nie pasi - bo nie ma w kombi :lol:

#53 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2012 - 21:00

A już myślałem że A8 nie pasi - bo nie ma w kombi

Z tego powodu wlasnie mi nie pasi :smiech:

#54 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 21:26

Tylko sedan, kombiaków nie toleruje. A skrzynie automatyczne o zgrozo - nigdy w życiu... Nie wiem jak na tym można lubić jeździć :jump: :masakra:
Na razie już chyba koniec tematu, jak będę miał jeszcze jakieś pytania to się odezwę tu lub w innym dziale. Dziękuje wszystkim za odp oraz zaangażowanie w mojej sprawie :)

Pozdrawiam,
Adrian

#55 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2012 - 21:34

Tylko sedan

Przyjdzie czas ze sie nawrocisz na jedyna sluszna wersje nadwozia :p

#56 OFFLINE   a4

a4
  • 166 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 11 lutego 2012 - 21:34

A skrzynie automatyczne o zgrozo - nigdy w życiu...

nigdy nie mów nigdy :D . Jako rasowy mieszacz tak samo myślałem teraz mam inne spojrzenie. Podobnie jest z kombi, kiedyś mdłości dostawałem, teraz uwielbiam.

#57 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 21:41

Przyjdzie czas ze sie nawrocisz na jedyna sluszna wersje nadwozia

Oj nie na pewno nie szybko jeśli w ogóle :D

nigdy nie mów nigdy . Jako rasowy mieszacz tak samo myślałem teraz mam inne spojrzenie. Podobnie jest z kombi, kiedyś mdłości dostawałem, teraz uwielbiam.

W domu mam Mazdę w automacie (do tego mocny silnik) i też jeździłem różnymi automatami. Za żadną ch***ę nie lubię jeździć na tego typie skrzyni nie ważne czy to na trasie czy w mieście ;) Jakoś są dla mnie niestrawne :czerwona_kartka:

#58 OFFLINE   a4

a4
  • 166 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 11 lutego 2012 - 21:46

Oj nie na pewno nie szybko jeśli w ogóle :D

W domu mam Mazdę w automacie (do tego mocny silnik) i też jeździłem różnymi automatami. Za żadną ch***ę nie lubię jeździć na tego typie skrzyni nie ważne czy to na trasie czy w mieście ;) Jakoś są dla mnie niestrawne :czerwona_kartka:


Nie teraz poczekaj do wszystkiego się dorasta :D .

#59 OFFLINE   Barkas

Barkas
  • 28 postów
  • Dołączył: 19-01-2012

Napisany 11 lutego 2012 - 21:52

Nie teraz poczekaj do wszystkiego się dorasta :D .

Kombi nie wykluczam jak już nie będę miał innego wyjścia. Co do automatu to chyba jak będę dziadkiem po 60ce... no chyba, że nadal w trakcie wyprzedzania będę lubił szybką redukcję i wtedy pedał w podłodze :D
Co do dorastania to widać, że wiele osób z naszego społeczeństwa nie dorosło :smiech:

#60 OFFLINE   a4

a4
  • 166 postów
  • Dołączył: 24-09-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 11 lutego 2012 - 21:56

... no chyba, że nadal w trakcie wyprzedzania będę lubił szybką redukcję i wtedy pedał w podłodze

No a w automacie tak się nie da?