Czy warto założyć lpg do autka bez wiedzy o przebiegu?!
#1 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2007 - 20:07
JEśLI KTOś BęDZIE MIAł PROBLEMY Z INTERPRETACJą PRZEPISóW RUCHU DROGOWEGO TO JESTEM POMOCNY.
#2 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2007 - 20:26
Jak wszystko jest w normie to moim zdaniem mozesz zakladac smialo gaz, choc pewnie silnik ma wiekszy przebieg niz na liczniku.
Kable i swiece szczegolnie przy drugiej generacji to podstawa, jak masz pewnosc, ze sa nowe to nie musisz wymieniac.
Proponuje dolozyc do sekwencji, czyli tej za okolo 2300zł
Czemu mialby wykonczyc zdrowy silnik (jezeli spelnia te warunki co napisalem wyzej ) : Zeby go wykonczyl to musisz natluc na tym gazie ze 150tys i wtedy moze trzeba bedzie cos grzebnac.Proszę o wskazówki, bo jeśli mam robić to żal dnia każdego. Pozdrawiam. Najbardziej interesuje mnie czy jeśli autko ma big przebieg to lpg nie wykończy silnika?!
#3 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2007 - 20:44
JEśLI KTOś BęDZIE MIAł PROBLEMY Z INTERPRETACJą PRZEPISóW RUCHU DROGOWEGO TO JESTEM POMOCNY.
#4 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2007 - 20:54
Czyli oleju nie bierze co dobrze swiadczy o silniku.Zrobiłem do tej pory 2000 km i na bagnecie bez zmian, kopci trochę po uruchomieniu na jasną mgiełkę potem przestaje. Przewody i świece mam nowe
To troche dziwne :shock: Bo jak mialem taka wczesniej to bardzo dobrze sie krecila wlasnie powyzej 120/130km-wtedy lapala wiatr w zagle :mrgreen: Trudniej bylo ja bujnac z 80-90 km/h do 120km a przy wiekszych predkosciach sama jechala.Marwti mnie bardziej, że od 120-130 trudno go rozbujać.
Zalezy ile chcesz przeznaczyc.Jeśli można to dalej proszę o jakieś wskazówki co do lpg, bo to bardzo ważna decyzja.
Duzo osob tu na forum ma II generacje w tym silniku i chwala sobie, ale sekwencje dzis sa duzo tansze niz dawniej. Ja 3 lata temu do takiej omegi dalem 3900 a teraz masz za 2300zł. Osbiscie przy nieduzej roznicy w cenie zalozyl bym sekwencje.
Jak masz dobrego fachowca to on ci najlepiej doradzi i nie masz sie czym martwic.Facet od gazu jest naprawdę dobry
#5 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2007 - 21:21
Osobiscie mam II gen i uwazam ze jest ona wystarczajaca do x20xev ale jak masz zaufanego gazownika i chce zalozyc za 2300 wtrysk to montuj i nie czekaj bo 10 x 4,5 zl to nie to samo co 12 x 2.00.
W Holan. czy Włosz. samochody maja zakladane ins. lpg od 0 przebiegu,kreca sie do 300 000 pozniej ida w nasze rece i tez jeszcze jezdza
#6 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 07:29
mają lepszy gaz ale aleW Holan. czy Włosz.
dokładnie bo osobiście jeździłem paskiem 1.8 b4 który na lpg przelał 400 000 i jak zakończył żywot (miesiąc temu dostał strzała w tył) miał ok 790 000 i jeszcze silnik był ok...ja do omegi zakładałem niedawno sekwencje przy przebiegu 249 000 i jest okzasada ze im wiekszy przebieg to raczej nie zakladac lpg nie jest prawda
#7 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 14:44
Moja była kluska (
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391
#8 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 16:45
JEśLI KTOś BęDZIE MIAł PROBLEMY Z INTERPRETACJą PRZEPISóW RUCHU DROGOWEGO TO JESTEM POMOCNY.
#9 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 17:25
Moja była kluska (
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391
#10 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 20:47
nie zauważyłem żadnego braku dynamiki po przekroczeniu tej prędkościten brak dynamiki od 120 km/h.
w koło - idealna dla ciebie to 48-52 choć przy 52 może ci się klapa nie domykaćAcha w kombiku kładziecie w koło czy w bagażnik?!
#11 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 20:59
Robiac 40 tys km rocznie to nie masz sie co zastanawiac, tylko zakladaj jak najszybciej.Chciałbym pojeździć jeszcze z 3 lata rocznie robię 40 000 i chyba założę
Koszt zalozenia gazu szybko ci sie zwroci.
#12 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2007 - 16:54
JEśLI KTOś BęDZIE MIAł PROBLEMY Z INTERPRETACJą PRZEPISóW RUCHU DROGOWEGO TO JESTEM POMOCNY.
#13 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2007 - 19:40
JEśLI KTOś BęDZIE MIAł PROBLEMY Z INTERPRETACJą PRZEPISóW RUCHU DROGOWEGO TO JESTEM POMOCNY.
#14 OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2007 - 20:39
Razmus - nie spotkalem sie z czyms takim
P.S. Moze byc czasem tak ze w Stagu 150 emulator jest w jednej skrzynce z ecu lpg - jezeli tak jest to wez Bingo. Emulator wtryskow to bardzo awaryjne urzadzenie w wielu instalkach i jesli bedzie razem z ecu to wymiana bedzie droga , jezeli bedzie osobno to koszt ewntualnej wymiany emulatora wtryskow do 50 zl.
[B]
#15 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2007 - 18:05
JEśLI KTOś BęDZIE MIAł PROBLEMY Z INTERPRETACJą PRZEPISóW RUCHU DROGOWEGO TO JESTEM POMOCNY.
#16 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2007 - 18:00
JEśLI KTOś BęDZIE MIAł PROBLEMY Z INTERPRETACJą PRZEPISóW RUCHU DROGOWEGO TO JESTEM POMOCNY.
#17 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2007 - 19:01
dziwna sprawa.. mam taki sam motor.. gaz sekw.. 2 miesieczny.. caly uklad wydechowy mam do d.... w tylnim jak nim poruszam cos lata.. a auto pali mi normalnie 12-13.5 l (tak na oko bo nie sprawdzalem dokladnie- lambda czasnieta)Założyłem bingo, coś co u mnie zowie sie razmus. Ładnie to wygląda, fajna centralka na cztery diody plus rezerwa, na razie przełącza przy 22 stopniach, ale... pali mega duzo. Gazownik dał jedna diagnozę, mimo szczelnego układu mam walniete 2 tłumiki, czy moze to aż tak wpływać na pracę instalacji?! No i zaczęły mi falować /przed założeniem lpg/ obroty na wolnym, łącznie z bywającym gaśnięciem, więc chyba czeka mnie czyszczenie krokowego, czy ktoś powie ile dać za robotę, by nie przepłacić?!
#18 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2007 - 19:14
JEśLI KTOś BęDZIE MIAł PROBLEMY Z INTERPRETACJą PRZEPISóW RUCHU DROGOWEGO TO JESTEM POMOCNY.
#19 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2007 - 12:48