Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.2 DTI cięzko pali przy -10 i więcej.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
22 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   lojes

lojes
  • 186 postów
  • Dołączył: 17-02-2010
  • Skąd: Ciechanów

Napisany 11 lutego 2012 - 17:32

A takie pytanko - czy w takim przypadku jak auto paliło to nie było widać wycieku lub pocenia się w tym miejscu? Bo ja mam podobny problem po wymianie filtra tylko że uznałem za szczelne skoro nie widać wycieku.


nie było żadnego wycieku, i raczej nie powinno w tym miejscu paliwo nie ma żadnego ciśnienia, ciągnie tylko powietrze, podczas mrozów o-ringi twardniały i robiła się nieszczelność.

Lojes, gorąca prośba, jak masz możliwość to zapodaj wymiary uszczelek od filtra paliwa.
pzdr


nie wiem jakie te o-ringi były, dobrali mi na oko w warsztacie :masakra: grunt że jest ok.

#22 OFFLINE   popaS

popaS
  • 86 postów
  • Dołączył: 22-11-2009
  • Skąd: Będzin

Napisany 12 lutego 2012 - 20:25

No dobra, zapowietrza się układ paliwowy i jest winowajcą ciężkiego rozruchu silnika ... to w takim razie dlaczego w okresie letnim samochód pali na dotyk ?
Zapowietrza się układ dopiero w mroźne dni, kiedy temperatura otoczenia spada grubo poniżej 0C ?

#23 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 lutego 2012 - 22:21

Zapowietrza się układ dopiero w mroźne dni, kiedy temperatura otoczenia spada grubo poniżej 0C ?


Fizyka!! Niskie temperatury sprawiają, że wszystko się kurczy (szczególnie el. elastyczne) i ci za tym idzie rozszczelnia.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p