Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

dziwne stuki w silniku!!!!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
51 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 23 stycznia 2014 - 21:50

przy mojej nodze pol roku by nie ujechal :F


Wcale sam nie mam lekkiej nogi i po 200 latała z takim pukaniem :D

 

 



 


#42 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 23 stycznia 2014 - 21:59

Moja omega pojechała dalej do następnego właściciela, wymienił panewki i już mu nie klepie, teraz mam omegę która jeszcze bardziej klekocze ale to podobno normalne w Dieslach :laugh:




 


#43 OFFLINE   RysiuGT

RysiuGT

    Project never completed...

  • 965 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sulejów\Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 23 stycznia 2014 - 22:09

Moja omega pojechała dalej do następnego właściciela, wymienił panewki i już mu nie klepie, teraz mam omegę która jeszcze bardziej klekocze ale to podobno normalne w Dieslach :laugh:


Mi jak zaczęło pukać to się zacząłem zastanawiać dlaczego sobie diesla kupiłem :hmmm: a tak bardzo nie trawie ropniaków :D

 

 



 


#44 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 25 stycznia 2014 - 21:31

Siemanko wszytkim:) postanowiłem założyc nowy temat iż nie znalazłem tego czego szukam. a mianowicie: problem nie dotyczy mojej omegi, tylko omegi kuzyna ktory kupił ją jakies 4 miesiace temu. a Wiec do sedna. Auto to Omega B 98r 2.5 V6 z lpg sekwencją. Auto klekocze, nie jest to klekot przy odpalaniu czy cos, tylko np jedzie normalnie i na lewej głowicy (tylko na lewej) siedziac za kierownicą zaczyna klekotac. czesciej sie to zdaza jak np da w pi* jej to wtedy odrazu słychac klekot jakby zaworow czy cos. po przejechaniu kilku km klekot ustaje. raz była taka sytuacja ze na zimnym wszystko było okej, nic nie było słychac a po przejechaniu kilku kilometrow (przy normalnej jezdzie do 3 tyś obrotow) zaczeła klekotac znow i trwało to przez okolo 2-3 kilometry i potem znow cisza... Rozrząd nowiutki, Olej zalany swiezy 10w40. po zmianie oleju było jakby lepiej, ale teraz problem znow powrocił i drażni strasznie. Prosze Was o pomoc. z Góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi:) pozderko ;)

#45 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 stycznia 2014 - 21:42

Siemanko wszytkim postanowiłem założyc nowy temat iż nie znalazłem tego czego szukam. a mianowicie: problem nie dotyczy mojej omegi, tylko omegi kuzyna ktory kupił ją jakies 4 miesiace temu. a Wiec do sedna. Auto to Omega B 98r 2.5 V6 z lpg sekwencją. Auto klekocze, nie jest to klekot przy odpalaniu czy cos, tylko np jedzie normalnie i na lewej głowicy (tylko na lewej) siedziac za kierownicą zaczyna klekotac. czesciej sie to zdaza jak np da w pi* jej to wtedy odrazu słychac klekot jakby zaworow czy cos. po przejechaniu kilku km klekot ustaje. raz była taka sytuacja ze na zimnym wszystko było okej, nic nie było słychac a po przejechaniu kilku kilometrow (przy normalnej jezdzie do 3 tyś obrotow) zaczeła klekotac znow i trwało to przez okolo 2-3 kilometry i potem znow cisza... Rozrząd nowiutki, Olej zalany swiezy 10w40. po zmianie oleju było jakby lepiej, ale teraz problem znow powrocił i drażni strasznie. Prosze Was o pomoc. z Góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi pozderko

Przy butowaniu macie problem z ciśnieniem oleju na lewej głowicy. Nie chce mi się zgadywać czy pompa oleju się konczy czy smok zaciąga jakiś syf z miski albo co się zapycha w magistrali olejowej. W takim stanie długo ten silnik nie pozyje.

#46 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 25 stycznia 2014 - 22:07

Przy butowaniu macie problem z ciśnieniem oleju na lewej głowicy. Nie chce mi się zgadywać czy pompa oleju się konczy czy smok zaciąga jakiś syf z miski albo co się zapycha w magistrali olejowej. W takim stanie długo ten silnik nie pozyje.


a to ze w lewym rogu (rowniez patrząc siedziac za kierownica) miska jest lekko wgieta ma cos wspolnego.? moze smok słabo zaciagac.?

#47 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 26 stycznia 2014 - 00:30

a to ze w lewym rogu (rowniez patrząc siedziac za kierownica) miska jest lekko wgieta ma cos wspolnego.? moze smok słabo zaciagac.?


NIezbyt się orientujesz widzę czym się kończy wgnieciona "trochę" micha. Jak zobaczysz gdziekolwiek w omedze jak nisko wisi smok olejowy to zdasz sobie sprawę, że każde wgniecenie ma tutaj znaczenie. Miska do wymiany od tego zacząć. Być może za mało podaje oleju do góry i szklanka stuka.

#48 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 stycznia 2014 - 01:46

NIezbyt się orientujesz widzę czym się kończy wgnieciona "trochę" micha

Dokładnie Alley ,wie osób kupuje auto z lekko wgnieciono misko bo wujek parkował i wie Pan letko się wgnitło -to raz .
Dwa ze łolej się wymienia co 10-15 tys km az się z moim teściem pokłóciłem o to az wyszukał książke z PRL-u ze oleju się woogóle nie wymienia :(
Puka na pewno zawór się wiesza/odwiesza bo tłok lub panewki w omegach to inszy temat.
reasumując zwalic głowice :hmmm: 1 i 2 ,bynajmniej dbac o omege a nie katować ...no może czasem na spociszonie :lol:

#49 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 stycznia 2014 - 01:48

Nie wiem jak w valce, ale u mnie jednoczesciowa musi byc wypukla od dolu, jak jest plaska to zatyka smoka i szklanki oleju nie dostaja.

smartniete tapfonem
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#50 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 26 stycznia 2014 - 11:40

NIezbyt się orientujesz widzę czym się kończy wgnieciona "trochę" micha. Jak zobaczysz gdziekolwiek w omedze jak nisko wisi smok olejowy to zdasz sobie sprawę, że każde wgniecenie ma tutaj znaczenie. Miska do wymiany od tego zacząć. Być może za mało podaje oleju do góry i szklanka stuka.


no nie orientuje sie dlatego napisałem do Was. :) auto kupił na serii zawieszeniu teraz jest zglebowana ale nigdzie nie uderzył, wgniot był od początku. czyli miska wek i założymy nowa i sie zobaczy co bedzie.

Ps. Digi, ta omega nie jest katowana tak jak to ująłeś. teraz gdy słychac ten klekot praktycznie jest nie uzywana zeby nie rozdupcyła sie do końca.

#51 OFFLINE   bynio76

bynio76
  • 2 postów
  • Dołączył: 03-11-2013

Napisany 26 stycznia 2014 - 13:17

witam mam problem z moja omcia a mianowicie dziwnie cos stuka takjak na zalaczonym filmiku omega 2,5 td w automacie przebieg 351300 wymienilem juz kolo zamachowe bylo pekniete w trzech miejscach myslalem ze problem z glowy ale to nie to prosze o pomoc bo juz nie wiem co to jest a denerwuje mnie to ze az szalu dostaje podaje moje gg 11515170
u mnie jest dokladnie to samo tylko ze troche mniej:pokoj:

#52 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 stycznia 2014 - 15:14

dziwnie cos stuka

Zdejmij pasek osprzętu i posprawdzaj wszystkie rolki i lape napinacza. Odpal bez paska i jak dalej będzie rzezic to masz problem z lancuchem rozrzadu, napinaczem albo ktoryms slizgiem.