OMKA 2,5 V6 a montaż LPG
#41 OFFLINE
#42 OFFLINE
Napisany 27 października 2014 - 22:08
Czy wkrętki o średnicy wewnętrznej 3mm będą ok?
w poradzie masz 2,4mm
#43 OFFLINE
Napisany 27 października 2014 - 22:21
#44 OFFLINE
Napisany 27 października 2014 - 22:36
Ja pisze o tych wkręcanych w kolektor, a nie o dyszach.
4 lub 5 zazwyczaj. Waz to samo. Ja daje na gazowy 5 na podcisnieniowy 4mm.
Mam kilka pytań. Silnik V6
1. Gdzie najlepiej wpiąć podciśnienie dla czyjnika(ps-02)
2. Gdzie najlepiej wkręcić wkrętki w kolektor?
3. Jaka długość wężyków(wiem że taka sama) i jakie fi między wtryskami a kolektorem?
4. Wtryski Hana montować w pionie?
1. Im bliżej przepustnicy tym lepiej. Największe podciśnienie tam występuje, zarazem najdokładniejsze.
2. Im bliżej wtrysku benzynowego tym lepiej. Pod takim samym kątem ma podawać wtrysk gazowy jak pod wtryskiwacz benzynowy. Przynajmniej w zbliżonym.
3. Fi4 lub Fi5. Fi4 spokojnie wystarczy. Długość wężyków im krótsza tym lepsza. Może być minimalna rozbieżność centrymetra, dwóch na wtrysk przy długości dajmy na to 20 cm. W omedze będą te wężyki dość długie.
4. Tak.
via tapatalk
#45 OFFLINE
Napisany 27 października 2014 - 23:07
Ja pisze o tych wkręcanych w kolektor, a nie o dyszach.
nie pisałeś, tylko myślałeś
#46 OFFLINE
Napisany 28 października 2014 - 14:01
Kurde wkrętki w zestawie są 3mm. A największe mają 3,4mm
#47 OFFLINE
Napisany 28 października 2014 - 23:47
http://www.phjacus.p...291-A-p861.html
zawsze te montuje jeżeli chodzi o dolot omegi. Nie mogą wystawać zbyt dużo przez kolektor. Równo z dolotem.
#48 OFFLINE
#49 OFFLINE
Napisany 30 października 2014 - 13:49
zawsze te montuje jeżeli chodzi o dolot omegi. Nie mogą wystawać zbyt dużo przez kolektor. Równo z dolotem.
Haha bo człowiek się uczy na własnych błędach :hihi: Bo nie chciał słuchać rady kolegi
Ja powiem wam jeszcze taką moją rewelacje, podobno Zavoli Zeta S jest za słaby pod 3.0, do tego jeszcze potrzeba nam Fi8 dla tego silnika jako zasilanie do reduktora LPG, u mnie siedziała Zeta S do tego Fi6 i do odcięcia szła bez problemu tak samo jak na benzynie Jednak jeśli montuje się od nowa to lepiej pakowac Fi8
#50 OFFLINE
Napisany 30 października 2014 - 14:54
Haha bo człowiek się uczy na własnych błędach :hihi: Bo nie chciał słuchać rady kolegi
Ja powiem wam jeszcze taką moją rewelacje, podobno Zavoli Zeta S jest za słaby pod 3.0, do tego jeszcze potrzeba nam Fi8 dla tego silnika jako zasilanie do reduktora LPG, u mnie siedziała Zeta S do tego Fi6 i do odcięcia szła bez problemu tak samo jak na benzynie Jednak jeśli montuje się od nowa to lepiej pakowac Fi8
Uczy sie uczy. Tylko w moim przypadku zrobilem krocce pod takin katem ze ssacego nie moglem zmiescic pomiedzy glowice. Gdybym je bardziej wkrecil to by przeszlo ale nie chcialem zeby wystawaly. Zatem zamowilem na swoj koszt drugi dolot i za drugim razem wkrecilem sie poprawnie. Do bledu nie boje sie przyznac, tym bardziej na swoj koszt go naprawilem
via tapatalk
#51 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2014 - 16:17
Silnik jest swapnięty do Frontery i bardzo kiepski jest dostęp do węża między mostkiem a zaworem, dlatego takie pytanie.
Więc można?
#52 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2014 - 10:42
Czy można podłączyć reduktor z drugiej strony zaworu trójdrożnego(tam gdzie są dwa wyjścia)?. U mnie górny idzie do nagrzewnicy, a dolny jest normalnie.
Silnik jest swapnięty do Frontery i bardzo kiepski jest dostęp do węża między mostkiem a zaworem, dlatego takie pytanie.
Więc można?
Tak
#53 OFFLINE
#54 OFFLINE
Napisany 22 listopada 2014 - 20:22
#55 OFFLINE
Napisany 22 listopada 2014 - 22:53
Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
#56 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2014 - 11:15
Gdzie zamontować czujnik temp. i cisnienia PS-02, blisko reduktora, listwy czy w połowie?
Podciśnienie map powinno być jak najbliżej przepustnicy, najdokładniejszy map.
Temperatura gazu im bliżej wtryskiwaczy tym lepiej.
Podłączasz reduktor pod grzanie na kolankach czy na trójnikach?
#57 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2014 - 11:16
Podciśnienie map powinno być jak najbliżej przepustnicy, najdokładniejszy map.
Temperatura gazu im bliżej wtryskiwaczy tym lepiej.
Dokładnie.
PS. Trójniki tylko metalowe!. Chyba ,że zakładacie do plastikowych trójników sprężyste opaski na węże, wówczas jak najbardziej może tak być.
#58 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2014 - 11:30
#59 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2014 - 18:47
#60 OFFLINE
Napisany 23 listopada 2014 - 20:51
Najlepszy sygnał jest z czujnika położenia wału korbowego. Tylko kabel ma ekran i lepiej go nie niszczyć wiec weź z cewki zaplonowej . bodajże czarno-fioletowy. Sprawdź miernikiem po zapłonie. Powinno być około 5V i w programie ustawiasz sygnał RPM na 12V.A ten brązowy przewĂłd co wg schematu ma być do cewki to gdzie najlepiej podpiąć.