Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ilo omowe wtryskiwacze powinny być w MV6??


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Patrikoss

Patrikoss
  • 435 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 lipca 2007 - 13:00

Witam jak w temacie czyli Ilo omowe wtryskiwacze powinny być w MV6??

#2 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 lipca 2007 - 13:51

Duzo osob radzilo mi Valteci lub Raile 1 Omowe ( czyli zolte ) a montazysta mowil, ze bardzo dobrze w tym silniku spisuja sie 3 omowe ( czerwone-Valteci, lub niebieskie-Raile i takie mam ). Narazie wszystko chodzi dobrze i oby tak dalej, ale zobaczymy jak zrobie z 3-4 tys km.

#3 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 lipca 2007 - 11:34

Duzo osob radzilo mi Valteci lub Raile 1 Omowe ( czyli zolte ) a montazysta mowil, ze bardzo dobrze w tym silniku spisuja sie 3 omowe ( czerwone-Valteci, lub niebieskie-Raile i takie mam ). Narazie wszystko chodzi dobrze i oby tak dalej, ale zobaczymy jak zrobie z 3-4 tys km.


ja mam czerwone co prawda w 2.0 ale po 3 kkm jest ok

#4 OFFLINE   szokol

szokol
  • 311 postów
  • Dołączył: 04-06-2007
  • Skąd: Będzin

Napisany 11 sierpnia 2007 - 17:06

Czyli skoro mam czerwone 3Ω do MV6 to jest git?

#5 OFFLINE   grzegorz z s

grzegorz z s
  • 112 postów
  • Dołączył: 24-08-2007
  • Skąd: Niemcy

Napisany 29 sierpnia 2007 - 20:01

Git jest do ok 5500 U/min,potem mogä byc problemy, (sä za wolne mechaicznie-u mnie powyzej ECU wyläcza wtryski),poza tym sa one ok.

#6 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 30 sierpnia 2007 - 14:54

Ja mam 2,5 V6 i założyłem valteki żółte bo tak chciałem bo wyczytałem za forum i gazownik mi takie założył (klijent nasz pan) ale po założeniu powiedział że powinienem mieć czerwone ponieważ te żółte są za szybkie i z czasem moge mieć problemy podczas jazdy na benzynie
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#7 OFFLINE   grzegorz z s

grzegorz z s
  • 112 postów
  • Dołączył: 24-08-2007
  • Skąd: Niemcy

Napisany 30 sierpnia 2007 - 15:04

Eroziom,prosze nie mieszaj,jedno nie ma nic wspölnego z drugim, tylko i wyläcznie gdy röznica korektöry benz/gaz sie od siebie za bardzo rözni,powstajä problemy miedzy pracä na benz a na gazie. Jakie wtryski,jest obojetne! ustawienie jest wazne. Pomysl-gas ustawiony za ubogo: ECU stara sie zkorygowac (czyli wzbogaca), zapamietujäc to wzbogacenie przy gaszeniu silnika. Zapalajäc na benzynie silnik dostaje benzyne+%wzbogacenia- jak on ma wtedy chodzic?,odwrotnie jest podobnie.

#8 OFFLINE   eroziom

eroziom
  • 285 postów
  • Dołączył: 16-07-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 30 sierpnia 2007 - 15:12

grzegorz z s, nie mieszam, tylko staram dać jakieś dodatkowe informacje.
ciągłe problemy....wrrrr
Moja była kluska :((
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391

#9 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 sierpnia 2007 - 07:53

Git jest do ok 5500 U/min,potem mogä byc problemy, (sä za wolne mechaicznie-u mnie powyzej ECU wyläcza wtryski)

nie zauważyłem choć nie raz juz pogoniłem

#10 OFFLINE   szokol

szokol
  • 311 postów
  • Dołączył: 04-06-2007
  • Skąd: Będzin

Napisany 31 sierpnia 2007 - 08:44

zwróć uwage na pojemność
www.elektra-bedzin.pl


Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic

#11 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 sierpnia 2007 - 20:20

Przed zakladaniem gazu troche czytalem i do omegi 3.0 V6 ( 2.5 V6-pewnie tez ) moga byc i 1OHM i 3OHM wtryskiwacze. Wszystko kwestia regulacji. Kilka osob tu na forum ma 1OHM -zolte, a niektorzy maja 3OHM ( Valteci czerwone lub Raile-niebieskie ) i auta
chodza dobrze.

Ja mam 2,5 V6 i założyłem valteki żółte bo tak chciałem bo wyczytałem za forum i gazownik mi takie założył (klijent nasz pan) ale po założeniu powiedział że powinienem mieć czerwone ponieważ te żółte są za szybkie i z czasem moge mieć problemy podczas jazdy na benzynie

Tez upieralem sie na zolte-1OHM, ale moj montazysta przekonal mnie, ze bedzie dobrze chodzic na 3OHM, wiec mu zaufalem. Jak do tej pory -jakies 4000tys KM wszystko OK i jest dobrze w calym zakresie obrotow. ( powyzej 6000tys nie probowalem bo nie wykorzystuje czerwonego pola na obrotomierzu :mrgreen:

Git jest do ok 5500 U/min,potem mogä byc problemy, (sä za wolne mechaicznie-u mnie powyzej ECU wyläcza wtryski),poza tym sa one ok

Tak naprawde przy obrotach powyzej 5500tys na gazie nie ma juz takiej mocy jak na benzynie.
Ja nawet zastanawiam sie czy ustawic sobie przelaczania na benzyne przy obrotach od 5500tys w gore, bo po co katowac silnik na gazie, takie obroty zadko wyciskam, wiec jak juz to lepiej na benzynie i wtedy ma wiekszego kopa a i silnika tak nie niszczy.
Jak spadna obroty to znowu wskoczy na gaz. ( w stagu jest taka opcja, niewiem jak w innych instalkach )

#12 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 września 2007 - 13:15

Duzo osob radzilo mi Valteci lub Raile 1 Omowe ( czyli zolte ) a montazysta mowil, ze bardzo dobrze w tym silniku spisuja sie 3 omowe ( czerwone-Valteci, lub niebieskie-Raile i takie mam ). Narazie wszystko chodzi dobrze i oby tak dalej, ale zobaczymy jak zrobie z 3-4 tys km.



u mnie sa niebieskie Elpigaz 3 Ohm z tym ze nie wiem jakiej firmy. dostalem zestaw naprawczy na 1 wtrysk i niby na kartce jest napisane ze to Valtek 30 ktr 01




 


#13 OFFLINE   grzegorz z s

grzegorz z s
  • 112 postów
  • Dołączył: 24-08-2007
  • Skąd: Niemcy

Napisany 01 września 2007 - 18:43

@ Lendio-a niby co sie ma w silniku niszczyc?, jak bedziesz mial za bogato ustawiony gas=ujemna korektura benzyny,wtedy pragniesz przy 5000 obrotöw na benzyne przeläczyc=czyli chcesz katowac silnik na za ubogiej mieszance benzyny :shock: (przy 5000 korektöra nie dziala). Jak wszyscy wiemy-za chudo=za cieplo

#14 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 września 2007 - 19:01

@ Lendio-a niby co sie ma w silniku niszczyc?, jak bedziesz mial za bogato ustawiony gas=ujemna korektura benzyny,wtedy pragniesz przy 5000 obrotöw na benzyne przeläczyc=czyli chcesz katowac silnik na za ubogiej mieszance benzyny :shock: (przy 5000 korektöra nie dziala). Jak wszyscy wiemy-za chudo=za cieplo

Chyba zle mnie zrozumiales :komp:
Nie chodzi mi o to, zeby gaz za ubogo ustawiac i nic takiego nie napisalem. Chodzi mi o to , ze nawet przy idelanie ustawionej sekwencji bedzie zauwazalny spadek mocy na max obrotach np. przeciaganie na gazie do 6500tys nie ma sensu ( taka specyfika gazu ).

Pozatym slyszalem, ze takie krecenie na gazie po max obrotach wlasnie powoduje zwiekszone niszczenie sie glowicy, wypalanie gniazd zaworow itp. dlatego wole, zeby przy takich obrotach przeskakiwalo automatycznie na benzyne.

Np. instalacja Zenit ma opcje gdzie tez ustawiasz tkz. max power i powyzej okreslonych obrotow ( np 5500 ) przelacza sie na benzyne, a jak obroty spadna spowrotem wskakuje na gaz, a ty nawet o tym nie wiesz.

#15 OFFLINE   grzegorz z s

grzegorz z s
  • 112 postów
  • Dołączył: 24-08-2007
  • Skąd: Niemcy

Napisany 01 września 2007 - 21:26

lendio,to Ty mnie nie zrozumiales :mrgreen: ,to mial byc przyklad, jakby twöj gas byl niedokladnie ustawiony,wtedy dopiero masz problemy z wypalaniem glowicy(na benzynie :shock: )

#16 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 września 2007 - 21:56

Napisales

lendio,to Ty mnie nie zrozumiales ,to mial byc przyklad, jakby twöj gas byl niedokladnie ustawiony,wtedy dopiero masz problemy z wypalaniem glowicy(na benzynie )

Przeciez zle ustawienie gazu nie ma nic wspolnego z wypalaniem glowicy podczas jazdy na benzynie :!: Najwyzej zacznie coraz gorzej chodzic na beznynie i trzeba bedzie restartowac ecu komputera benzynowego.