Ilo omowe wtryskiwacze powinny być w MV6??
#1 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2007 - 13:00
#2 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2007 - 13:51
#3 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2007 - 11:34
Duzo osob radzilo mi Valteci lub Raile 1 Omowe ( czyli zolte ) a montazysta mowil, ze bardzo dobrze w tym silniku spisuja sie 3 omowe ( czerwone-Valteci, lub niebieskie-Raile i takie mam ). Narazie wszystko chodzi dobrze i oby tak dalej, ale zobaczymy jak zrobie z 3-4 tys km.
ja mam czerwone co prawda w 2.0 ale po 3 kkm jest ok
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2007 - 20:01
#6 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2007 - 14:54
Moja była kluska (
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391
#7 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2007 - 15:04
#8 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2007 - 15:12
Moja była kluska (
http://www.polskajaz...pel/Omega/17738
Obecnie:
http://www.polskajaz...lt/Laguna/26391
#9 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2007 - 07:53
nie zauważyłem choć nie raz juz pogoniłemGit jest do ok 5500 U/min,potem mogä byc problemy, (sä za wolne mechaicznie-u mnie powyzej ECU wyläcza wtryski)
#10 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2007 - 08:44
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - MV6 i nie zmieni się nic
#11 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2007 - 20:20
chodza dobrze.
Tez upieralem sie na zolte-1OHM, ale moj montazysta przekonal mnie, ze bedzie dobrze chodzic na 3OHM, wiec mu zaufalem. Jak do tej pory -jakies 4000tys KM wszystko OK i jest dobrze w calym zakresie obrotow. ( powyzej 6000tys nie probowalem bo nie wykorzystuje czerwonego pola na obrotomierzu :mrgreen:Ja mam 2,5 V6 i założyłem valteki żółte bo tak chciałem bo wyczytałem za forum i gazownik mi takie założył (klijent nasz pan) ale po założeniu powiedział że powinienem mieć czerwone ponieważ te żółte są za szybkie i z czasem moge mieć problemy podczas jazdy na benzynie
Tak naprawde przy obrotach powyzej 5500tys na gazie nie ma juz takiej mocy jak na benzynie.Git jest do ok 5500 U/min,potem mogä byc problemy, (sä za wolne mechaicznie-u mnie powyzej ECU wyläcza wtryski),poza tym sa one ok
Ja nawet zastanawiam sie czy ustawic sobie przelaczania na benzyne przy obrotach od 5500tys w gore, bo po co katowac silnik na gazie, takie obroty zadko wyciskam, wiec jak juz to lepiej na benzynie i wtedy ma wiekszego kopa a i silnika tak nie niszczy.
Jak spadna obroty to znowu wskoczy na gaz. ( w stagu jest taka opcja, niewiem jak w innych instalkach )
#12 OFFLINE
Napisany 01 września 2007 - 13:15
Duzo osob radzilo mi Valteci lub Raile 1 Omowe ( czyli zolte ) a montazysta mowil, ze bardzo dobrze w tym silniku spisuja sie 3 omowe ( czerwone-Valteci, lub niebieskie-Raile i takie mam ). Narazie wszystko chodzi dobrze i oby tak dalej, ale zobaczymy jak zrobie z 3-4 tys km.
u mnie sa niebieskie Elpigaz 3 Ohm z tym ze nie wiem jakiej firmy. dostalem zestaw naprawczy na 1 wtrysk i niby na kartce jest napisane ze to Valtek 30 ktr 01
#13 OFFLINE
Napisany 01 września 2007 - 18:43
#14 OFFLINE
Napisany 01 września 2007 - 19:01
Chyba zle mnie zrozumiales :komp:@ Lendio-a niby co sie ma w silniku niszczyc?, jak bedziesz mial za bogato ustawiony gas=ujemna korektura benzyny,wtedy pragniesz przy 5000 obrotöw na benzyne przeläczyc=czyli chcesz katowac silnik na za ubogiej mieszance benzyny :shock: (przy 5000 korektöra nie dziala). Jak wszyscy wiemy-za chudo=za cieplo
Nie chodzi mi o to, zeby gaz za ubogo ustawiac i nic takiego nie napisalem. Chodzi mi o to , ze nawet przy idelanie ustawionej sekwencji bedzie zauwazalny spadek mocy na max obrotach np. przeciaganie na gazie do 6500tys nie ma sensu ( taka specyfika gazu ).
Pozatym slyszalem, ze takie krecenie na gazie po max obrotach wlasnie powoduje zwiekszone niszczenie sie glowicy, wypalanie gniazd zaworow itp. dlatego wole, zeby przy takich obrotach przeskakiwalo automatycznie na benzyne.
Np. instalacja Zenit ma opcje gdzie tez ustawiasz tkz. max power i powyzej okreslonych obrotow ( np 5500 ) przelacza sie na benzyne, a jak obroty spadna spowrotem wskakuje na gaz, a ty nawet o tym nie wiesz.
#15 OFFLINE
Napisany 01 września 2007 - 21:26
#16 OFFLINE
Napisany 01 września 2007 - 21:56
Przeciez zle ustawienie gazu nie ma nic wspolnego z wypalaniem glowicy podczas jazdy na benzynie : Najwyzej zacznie coraz gorzej chodzic na beznynie i trzeba bedzie restartowac ecu komputera benzynowego.lendio,to Ty mnie nie zrozumiales ,to mial byc przyklad, jakby twöj gas byl niedokladnie ustawiony,wtedy dopiero masz problemy z wypalaniem glowicy(na benzynie )