za darmo nikt dobrego sprzętu nie odda
za darmo to w morde nie dają

Napisany 19 stycznia 2012 - 12:14
za darmo nikt dobrego sprzętu nie odda
Napisany 19 stycznia 2012 - 17:23
Napisany 19 stycznia 2012 - 18:14
bez obrazy nie pieniadze nie samochoddobrze mówią, dać im :piwo::piwo::piwo:
Ja swoją kupiłem za 3850, i dołożyłem już połowę tego - zobaczyłem na Tablicy, pojechałem nocą i wziąłem...
Wymienione ( w ciągu dwóch miesięcy):
- przepływka,
- czujnik wału
- czujnik wałków
- przewody WN,
- opony z przodu ( razem z felgami)
- piasty z łożyskami ( przód)
- tuleje wahaczy (przód)
- alternator,
- akumulator,
- silniczek krokowy,
- gwintowałem otwory pod krokowy - M6 się wyrobiły, dałem M8
- łatany wydech,
- pasek klinowy
zostało jeszcze:
- pasek rozrządu ( trzeba wymienić)
- sprzęgło ( zaczęło się ślizgać)
- ręczny ( jedno koło)
- naprawić sprężarkę od klimy (tzn, sprężarka dobra, ale trzyma się na jednej śrubie)
- zamek bagażnika ( nie zamyka się...)
- regulacja foteli ( elektryka padła)
- wyświetlacz komputera
- zamontować nowy pilot,
- sprawdzić co się dzieje, bo czasami sprężyna z gniazda wyskakuje,
- pomalować tylne lewe nadkole (teraz jest pędzelschwarz)
- znowu pospawać wydech ( jednej dziury nie zauważyłem)
- znowu pogrzebać przy przepustnicy i krokowym - dać tuleje gwintowane pod mocowanie krokowca
- naprawić roletkę - zacina się
- wymienić filtry (wszystkie - powietrze, paliwo, olej, gaz)
- wyregulować gaz
- wymienić przedni prawy wahacz ( jest walnięty)
- wymienić drążki stabilizatorów,
- ustawić zbieżność,
-
Skontrolować:
- czy mi się wydaje, czy płyn ucieka,
- czy bierze olej
- czy nie ma przecieków na skrzyni biegów
Powiem Wam, że ogólnie to piękną wtopę zaliczyłem z tym autem...:pokoj:
Napisany 19 stycznia 2012 - 21:27
Napisany 19 stycznia 2012 - 23:20
dobrze mówią, dać im :piwo::piwo::piwo:
Ja swoją kupiłem za 3850, i dołożyłem już połowę tego - zobaczyłem na Tablicy, pojechałem nocą i wziąłem...
Wymienione ( w ciągu dwóch miesięcy):
- przepływka,
- czujnik wału
- czujnik wałków
- przewody WN,
- opony z przodu ( razem z felgami)
- piasty z łożyskami ( przód)
- tuleje wahaczy (przód)
- alternator,
- akumulator,
- silniczek krokowy,
- gwintowałem otwory pod krokowy - M6 się wyrobiły, dałem M8
- łatany wydech,
- pasek klinowy
zostało jeszcze:
- pasek rozrządu ( trzeba wymienić)
- sprzęgło ( zaczęło się ślizgać)
- ręczny ( jedno koło)
- naprawić sprężarkę od klimy (tzn, sprężarka dobra, ale trzyma się na jednej śrubie)
- zamek bagażnika ( nie zamyka się...)
- regulacja foteli ( elektryka padła)
- wyświetlacz komputera
- zamontować nowy pilot,
- sprawdzić co się dzieje, bo czasami sprężyna z gniazda wyskakuje,
- pomalować tylne lewe nadkole (teraz jest pędzelschwarz)
- znowu pospawać wydech ( jednej dziury nie zauważyłem)
- znowu pogrzebać przy przepustnicy i krokowym - dać tuleje gwintowane pod mocowanie krokowca
- naprawić roletkę - zacina się
- wymienić filtry (wszystkie - powietrze, paliwo, olej, gaz)
- wyregulować gaz
- wymienić przedni prawy wahacz ( jest walnięty)
- wymienić drążki stabilizatorów,
- ustawić zbieżność,
-
Skontrolować:
- czy mi się wydaje, czy płyn ucieka,
- czy bierze olej
- czy nie ma przecieków na skrzyni biegów
Powiem Wam, że ogólnie to piękną wtopę zaliczyłem z tym autem...:pokoj:
Napisany 20 stycznia 2012 - 00:48
Napisany 20 stycznia 2012 - 09:01
Napisany 20 stycznia 2012 - 10:29
8tysi wiecej nie mamA Ty kolego Colman jaki masz budżet na auto, pytam tak z ciekawości.
Napisany 20 stycznia 2012 - 11:30
Napisany 20 stycznia 2012 - 12:37
ją jestem zdania że lepiej dac więcej $ i mieć spokój na jakiś czas ale nie twierdzę że za grosze nie można kupić dobrej omegii bo czasami ktoś poprostu chce się pozbyć szybko auta ale to rzadko bywa
.
Ja swoją omege b 3.0 v6 sprzedałem za 1500zl w skorze, climatronic i inne.. nawet była na felgach lopatach 17, grilla steinmetz + kratki, lapmy ciemne, kotka z tylu. Było trochę do zrobienia ale śmiało mogłem sobie za nią krzyczeć z 4 tys a sprzedałem tanio bo chciałem się szybko pozbyć, nie miałem gdzie jej już trzymać dlatego że kupiłem dwa inne auta
Napisany 20 stycznia 2012 - 17:55
Sporo tanich i dobrych omeg jest w pasie wschodnim, tak to wygląda na aukcjach.
Na dolnym śląsku kupić coś średniego za mniej jak 4000zł jest bardzo ciężko, ale trafiają się.
Napisany 20 stycznia 2012 - 18:34
Napisany 20 stycznia 2012 - 18:38
widać wewnątrz spawy.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 21 stycznia 2012 - 23:20
Napisany 24 stycznia 2012 - 23:00
Napisany 24 stycznia 2012 - 23:15
hallo hallo co powiecie o tej??
http://otomoto.pl/op...-C22630261.html
Napisany 25 stycznia 2012 - 11:48
jak wrócę w piątek wcześniej i będzie widno to mogę ci podjechać do gościa i obadać temat i zrobić sesje zdjęciową jak będzie coś nie tak albo w sobotę zalezy od czasu
Napisany 25 stycznia 2012 - 14:27
hallo hallo co powiecie o tej??
http://otomoto.pl/op...-C22630261.html
Napisany 25 stycznia 2012 - 19:24
Kilka rzeczy wskazuje , że nie jest to stan idealny. Opis godny handlarza które każde auto w opisie jest super idealne a rzeczywistość wiadomo jest jaka... Cena dość wysoka mimo wszystko. Dobre wyposażenie i sekwencja.
Napisany 25 stycznia 2012 - 20:33
to blisko ciebie jest?? bo tych lipin to jest w mazowieckim dwie wsi i nie wiem która to ja to myślę że pod ciechanowem ale nie jestem pewien... był bym wdzięczny jak byś ją luknoł bo naprawde ładna jest podoba mi się ...