Problem z ABS
#1 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2007 - 17:30
Po włączeniu zapłonu (nawet na zgaszonym silniku) słychać dziwne odgłosy z pompy (?) tak jakby kompresor chodzil
ABS nie działa, ale o dziwo kontrolka się nie świeci... :|
#2 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2007 - 18:22
#3 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2007 - 18:27
#4 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2007 - 20:25
Sprawdz polaczenie przewodow przy klemie od akumulatora. Czasami jak slabo styka to ABS wariuje...
#5 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2007 - 13:38
ruszam i czasami po metrze czasami po 200 zapala sie kontrolka abs-u. Najśmieszniejsze jest ze gdy kontrolka sie nie swieci abs dziala nie prawidlowo, tzn. wystarczy ze lekko nacisne na hamulec i wlacza sie abs tak jakbym wpadl w poslizg mimo ze sam poslizg nie wystepuje. Sprawdzajac czujniki omomierzem jeden podajje inna wartosc czyzby to byl problem ??
#6 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2007 - 13:44
u mnie abs nie dziala, sprawdzalem wszystkie poloczenia, odpinalem kompa, wyciagalem przekazniki, czujniki wszystkie sprawdzone i nie dziala. Sprawa wyglada tak:
ruszam i czasami po metrze czasami po 200 zapala sie kontrolka abs-u. Najśmieszniejsze jest ze gdy kontrolka sie nie swieci abs dziala nie prawidlowo, tzn. wystarczy ze lekko nacisne na hamulec i wlacza sie abs tak jakbym wpadl w poslizg mimo ze sam poslizg nie wystepuje. Sprawdzajac czujniki omomierzem jeden podajje inna wartosc czyzby to byl problem ??
zapewne tak skoro odbiega od innych
#7 OFFLINE
Napisany 25 lipca 2007 - 14:21
sprawdzajac czujniki omomierzem jeden podajje inna wartosc czyzby to byl problem ??
miałem tak samo, przegnity i to od wewnątrz przewód jednego z czujników
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#8 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 17:38
Klemy sprawdzone.Sprawdz polaczenie przewodow przy klemie od akumulatora. Czasami jak slabo styka to ABS wariuje...
Słyszałem coś o jakimś przekażniku, który miałby się znajdować przy pompie od ABS'u ??
Ale co, jak i dlaczego to nie mam pojęcia...
#9 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2007 - 08:18
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#10 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2007 - 09:14
a jak powinna być?ziajos, a sprawdziłeś oporność czujników, na osi muszą być te same wartości
#11 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2007 - 09:24
a jak powinna być?ziajos, a sprawdziłeś oporność czujników, na osi muszą być te same wartości
niestety nie pamiętam, ale mało prawdopodobne jest uszkodzenie obu czujników na osi, ja miałem na jednym oporność ~400kOhm i ten był zwalony, drugi miał duuużo mniej
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#12 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2007 - 07:33
czy po wyjęciu pompy ABS trzeba odpowietrzyć układ hamulcowy?
#13 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2007 - 08:17
Nie zakłądając nowego tematu :
czy po wyjęciu pompy ABS trzeba odpowietrzyć układ hamulcowy?
tak, trzeba, ja nawet robiłem to na włączonym silniku, bo na wyłączonym nie byłem w stanie pozbyć się powietrza z pompy
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill