Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

problem z ukladem chlodzenia


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
23 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 grudnia 2011 - 14:39

A jeszcze jedno, sprawdź podciśnienia przy termostacie,

:confused: a mozesz pokazac na foto gdzie tam sa jakies podcisnienia??

#22 OFFLINE   MariuszMV6Rybnik

MariuszMV6Rybnik
  • 7 postów
  • Dołączył: 28-08-2009
  • Skąd: Rybnik

Napisany 27 grudnia 2011 - 14:50

:confused: a mozesz pokazac na foto gdzie tam sa jakies podcisnienia??


Nie wiem jak to jest rozwiązane w 2,0. U mnie w V-ce, zawór, czy też termostat na nagrzewnicę jest stymulowany podciśnieniem. Miałem walniętą membranę, tłoczek jak się podnosił raz otwarł, drugim razem nawet nie ruszył uszkodzonej membrany. W efekcie raz było letnio, raz gorąco... Wymieniłem czarne ustrojstwo (zawór-termostat) podłączyłem podciśnienie i jest git. Zdjęć nie mam.

#23 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 grudnia 2011 - 14:52

Wymieniłem czarne ustrojstwo (zawór-termostat)


To nie jest termostat tylko zawor trojdrozny i on nic z termostatem wspolnego nie ma ;)

#24 OFFLINE   MariuszMV6Rybnik

MariuszMV6Rybnik
  • 7 postów
  • Dołączył: 28-08-2009
  • Skąd: Rybnik

Napisany 27 grudnia 2011 - 14:55

Oj no to sorki, zbyt potocznie to ludzie nazywają i też tak musiałem załapać. Nie chciałem nikogo wprowadzać w błąd. Sorry :o