

2*TuRBO DO 2.5TD Da rade?
#21
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 12:53
#22
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 15:52
no i ulozenie turbin jedna za druga ,jak dobrze pamietam nazywa sie chyba doladowaniem dwustopniowym, w obecnych samochodach chyba tego sie nie stosuje... moze jedynie w super car'ach
#23
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 12:06
jak dasz 2 turba od 2.5 td to tylko powiększysz turbo dziure, musiały by być 2 mniejsze to może by dało rade, ale i tak nic ci to nie da bo powietrzem auto nie jedzie. Lepiej zamontuj ic z iveco, wytnij kata i daj program, mniej kasy a napewno bedziesz zadowolony.
mapper a Ty od czego wrzuciłeś IC bo przymierzam siędo wywalenia swojego ale nie wiem od czego podejdzie większe IC tak że by było jak najmniej przeróbek?
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 12:21
#26
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 12:23

moze mapper udostepni, ja mam benzyniaka to u mnie inaczej przebiega.
#27
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 15:16
teraz przydał by się mocniejszy soft:P
#28
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 15:21
trzeba przenieść spryskiwacze, ja przerobiłem od vectry b i dałem pod maską. zamiast fabrycznej puchy powietra dałem stożek simoty zeby zmieścić spryskiwacze, jak zdejmiesz zderzak, pas przedni, przyłożysz ic to zobaczysz ile trzeba ciąć, trudno wytłumaczyć bo to wszystko dorabianie. ciasno też od strony kierowcy na wąż od ic ale na upartego wejdzie. Na pewno polecam zabieg bo na seryjnym ic miałem w doloce do 70st a na tym z iveco nie przekraczam 36, a nie mam jeszcze zimnego nadmuchu na stożek.
teraz przydał by się mocniejszy soft:P
rob soft bo oma lisa stygnie

browara widze za pomysl z ickiem

aa i poka fote tego zbiornika spryskow bo dajej zastawiam sie gdzie dać ten moj bukłak

#29
OFFLINE
#30
OFFLINE
#31
OFFLINE
#32
OFFLINE
#33
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 17:50
To teraz masz 3 chłodnice w rzędzie ??
ja mam

3 w rzedzie + jedna z boku

a co?
#34
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 17:55
#35
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 18:11
Co do pomysłu zabudowanie IC większego niż standard, tak jak koledzy to zrobili, to zacny pomysł. Ale chciałem się zapytać, co dało zabudowanie innego IC? Większą moc, szybciej się zbiera? Jakie osiągi i wrażenia? Przeróbek troszkę jest. Ale widziałem już coś podobnego kiedyś w peugeocie 405 w dieslu. Zabudowany ogromny IC. Ale nad silnikiem, pod lekkim skosem. W masce był wlot powietrza zrobiony przez który IC otrzymywał zimne powietrze.
Wloty smiesznie wyglądaja,w waszym przypadku ładnie schowane i nie pozorne.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem
http://figop.digart.pl/
#36
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 19:48
170km 370nm
dawaj foto
A jakie u Ciebie były przeróbko że moc była taka?
Z tym IC dobry pomysł ale ja mam klime to mi nie podejdzie bo go nie zmieszcze
#37
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 20:13
#38
OFFLINE
#39
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 21:40