

2*TuRBO DO 2.5TD Da rade?
#41
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 22:00
#42
OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 22:05
#43
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2011 - 18:07
jak zamawialem prosilem o rozdzielenie turbo bo wtedy nie wiedzialem jak to sie robi i facet przyslal mi same turbo.
a teraz ni cholery nie moge znalezc gdzie to mozna dostac
#44
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2011 - 18:21
masz na myśli muszlę "gorącą", czyli obudowę turbiny od strony spalin ?koledzy gdzie dostac lewa czasc tej turbiny?
#45
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2011 - 18:46
#46
OFFLINE
#47
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2011 - 19:21
#48
OFFLINE
#49
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2011 - 21:30
bo pewnie plan pojdzie w kubel...albo silnik.
BTW daj namiary na tego twojego jasia, co by nastepni omijali tegoż tjunera.
zle ci nie zycze ale watpie ze to przejdzie
#50
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 10:38
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.
wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik
#51
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 11:00
Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.
wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik

Tak to już jest jak ktoś nie wie ile nie wie.
Fajnie jak by Ci się udało ale nie wierzę w to.
#52
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 11:17
Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.
wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik
moze i moglbym zostac krytykiem. ale wole coś robic przy aucie niz pisac kocopoły i zostac nastepnym emerytem teoretykiem na forum.
nastepny post napisze za 2 miesiace, ciekawe czy jakies postepy zrobisz bo pewnie wyjdzie babol i porzucisz projekt z jasiem.
Jestem zwolennikiem wszelkiego rodzaju modów wiec nie spisuje ciebie na straty ale poki nie zobacze efektow z prac + wykres z hamowni to jestes teoretyk rencista dlamnie i tyla.
#53
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 11:20


Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#54
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 12:33
Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.
wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik
poczytaj dokładnie do czego służy zawór blow off, jak nie ma przepustnicy tak jak w dieslu to ten zawór je w ogóle niepotrzebny. Prędzej jakieś matactwo na turbo ze zmienną geometrią + jakieś wysterowanie tego by przeszło niż te twoje 2 turbiny co dadzą tylko większą turbodziure. poszukaj sobie w necie bmw serka 2.5 tds on ma wszystko ładnie opisane co robił a ma chyba 220+ km i wcale 2 turbin niepotrzebował.
#55
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 17:00
Phantom powinieneś byc kryrykiem motoryzacyjnym,
wole robic cos co pomorze z mocą od dołu , zawory bloow są po to by nie przeciążyć silnika, nie zamierzam katować silnika i dojeżdżać jak ty jesden po drugim.
zrobienie silnika twinturbo z glowa jest bardziej przyswajalne dla silnika niz chip.
wiec jesli nie masz nic do dodania w temacie to zajmij stanowisko na innych postach.
albo dojeżdżaj następny silnik
Kolego,zrob sobie lepiej dobrego soft'a. a daruj silnikowi tej rzezby z ''twinturbo''. Z calym szacunkiem, ale do takich rzeczy trzeba miec pokazne zplecze techniczne i troche wiedzy. a jak juz wszystko poskladasz to i tak musisz zrobic softa... zeby to jezdzilo. pozdro...
...a jak juz chcesz dokladac do seryjnej turbiny jeszcze jedna aby poprawic dol, to tylko najmniejsza jaka znajdziesz. dwie seryjne dadza ci tylko mega turbo dziure...
#56
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 18:37
#57
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 18:38
każdy może napisać swoje zdanie o tym projekcie, swoje doświadczenia itd, i nie róbcie z niego głupka. nie zniechceajcie gadajac "Fajnie jak by Ci się udało ale nie wierzę w to. " jak nie wierzysz to napisz dlaczego. nie uzasadniłeś swojej wypowiedzi. daj przykłady. kolega sam wyciągnie wnioski czy warto sie mu w to bawić czy nie. być może uda mu sie to co wtedy powiecie?? a jak mu sie nie uda to trudno, ale szacun za pomysł.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem
http://figop.digart.pl/
#58
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 18:47
Rozumiem bulwers kolegi bo sam przymierzam sie do projektu omegi 3.0DTI i tez pisali ze sie nie oplaca itd tp ale ja sie nie zrazam i zobaczymy co z tego bedzie hehehehe:D