

2*TuRBO DO 2.5TD Da rade?
#1
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 20:50
JAKIEŚ POMYSŁY?
zasadę działania znam smarowanie to nie problem , ale ni cholery nie mogę znaleźć kolektora wydechowego na dwie turbiny tak zęby podpasowalo albo jakieś magicznej przejściówki na dwa turbo.
a tak wogóle to zastanawia mnie napędzenie turbinki turbiną.
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 21:41
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 21:59
raz, że z częściami przy projekcie 2,5 TD biturbo będzie słabo. 2 to myślę że i silnik nie będzie zbyt szczęśliwy z takiego doładowania
#6
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 22:02
#7
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 22:09
moim zdaniem ciekawszym pomysłem jest omega 3.0TD
i do tego jakaś rzeźba z kolektorem i turbinami od 535 E60 i będzie biturbo klekot omega;)
#8
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 22:32
#9
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 22:39
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 22:57

#12
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 22:59
z tego co wiem to gruba uszczelke pod glowice potrzebuje, zawór blow, dojscie do uksztaltowania rur bedzie. dwa turba mam.
najleprze jest to ze nie trzeba strojenia, powinna sie zbierac od dolu.
#13
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 23:04
Pozatym podejrzewam ze ten silnik tego nie wytrzyma. przerabialismy juz 2 silniki 170KM (na 1 turbinie)ktore sie skonczyly, teraz jezdzi trzeci i jeszcze sie jakos trzyma. Jesli chodzi o wytrzymalosc to jest lipa jak vałka.
#14
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 23:16
#15
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 23:31
Ale realia są takie ze przeliczysz koszta + to ze ten silnik tego raczej nie wytrzyma + mało miejsca pod maską = odpuscisz temat.
2.5TD maja juz swoje KM najechane, wiekszosc nie jest w rewelacyjnej kondycji, na dodatek jest to slaby silnik konstrukcyjnie.
do tego by musialybyc pewnie wieksze wtryski wydajniejsza pompa, dolot icek, program. Mnostwo pieniedzy to pochlonie.
Ja sie sam szarpie z eatonem do vałki. jeszcze jestem w murzyńskiej ***** a juz kasy poszlo troche.
#16
OFFLINE
Napisany 14 listopada 2011 - 23:32
w brew pozorom moc nie wzrosnie duzo chodzi o to ze ona z miejsca bedzie sie zbierala , potem jak juz wejdzie na obroty moc bedzie przyblizona do tej co ma, to jest polączenie szeregowe, za to jakbym mial wiekrza turbine wstawiac jako druga ,..... ciezko bym sie nad tym zastanawial, ale dwie takie same nie zrobia silnikowi (podobno) nic zlego

Daj do tego przełożenie na moc drugie przełożenie na szybkość jak to tuningowcy w komarkach robią i będzie 5 do setki i poleci 300

#17
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 07:05
czemu przecież są takie konstrukcje z mniejszą turbiną działającą od dołu i duża pracującą późniejturbo napędza turbo to by było perpetum mobile..
#18
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 07:26
#19
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 09:04
#20
OFFLINE
Napisany 15 listopada 2011 - 09:50