Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Vectra B 2.0 DTL nie chce wogóle odpalić po nocy.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   florek87

florek87
  • 11 postów
  • Dołączył: 10-08-2010
  • Skąd: Łęczyca

Napisany 26 października 2011 - 12:04

Witam. Tak jak w temacie, auto nie chce odpalic po nocy wczesniej nie bylo problemów ropy jest z 15 litrów silnik kreci ale nawet nie kopci. Na plaku odpalil ale odrazu gasnie. Świece żartowe grzeja. W czym tkwi problem??

#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 października 2011 - 12:05

Jak masz fejsa to sprobuj sie polaczyc ze sterownikiem pompy.

#3 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 26 października 2011 - 12:18

Zapowietrza się układ paliwowy, było o tym pisane na temat 2.0 i 2.2 DTI

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 października 2011 - 13:55

ale na plaku odpali i powinien chodzic. jak gasnie to zapewne pompa sie skonczyla - chyba ze jest bardzo mocno zapowietrzony




 


#5 OFFLINE   florek87

florek87
  • 11 postów
  • Dołączył: 10-08-2010
  • Skąd: Łęczyca

Napisany 27 października 2011 - 16:42

układ odpowietrzony paliwo ciurkiem leciało czy to może być pompa? Może jeszcze ktoś ma jakieś pomysły?

#6 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 października 2011 - 17:19

najlepiej podłącz komputer i zobacz czy są jakieś błędy

#7 OFFLINE   Adi

Adi

    dostępny tylko na receptę

  • 223 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Trzcianka/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 października 2011 - 18:15

odkręć rurki od wtrysków i sprawdź czy przy rozruchu silnika leci z nich paliwo jeżeli nie to na 99% pompa zrobiła papa

#8 OFFLINE   florek87

florek87
  • 11 postów
  • Dołączył: 10-08-2010
  • Skąd: Łęczyca

Napisany 27 października 2011 - 20:07

tak po odkreceniu rurek leci paliwo. Dzis byla ciagnieta i rowniez zero reakcji.

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 października 2011 - 21:25

odkręć rurki od wtrysków i sprawdź czy przy rozruchu silnika leci z nich paliwo jeżeli nie to na 99% pompa zrobiła papa


to ze leci paliwo nei znaczy ze pompa jest sprawna.

jesli po ciaganiu nie chce palic to wyjmuj pompe i wysylaj do diesel-technika lublin




 


#10 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 27 października 2011 - 21:39

Bez przesady! Albo padły przewody przelewowe, albo niesławne uszczelki pod wtryskami. Ze względu na nie uwielbiam X(Y)20(2)DTL(H/R) :D
W tych autach nawet prosta czynność czyli wymiana filtra paliwa urasta do rangi czynności mocno skomplikowanej :diabel:
To że nie pali na zaciąg to dla mnie żaden wyznacznik. Robiłem kiedyś taką, która na zaciąg nie łapała, na plaku chodziła dopóki był podawany, a układu sama nie była w stanie odpowietrzyć pomimo że był szczelny.

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 października 2011 - 21:46

po odkreceniu wezy przelewowych nie ma bata zeby nie zapalil. robie vp44 na codzien. jesli na plaku nie chodzi, nie dziala na zapych to niestety pompa siedzi. albo lopatki w srodku albo zawor dawki stoi. i o ile zawor mozna zrobic w prosty sposob to niestety srodek = regeneracja pompy. nawet z nieszczelnymi przelewami aut odpali.

jest jeszcze jedna ewentualnosc - padl czujnik predkosci pompy. wtedy bedzie paliwo ale auto nie zapali. widac to dokladnie w parametrach. predkosc pompy = 1/2 predkosci silnika. jesli przy kreceniu nie widac predkosci pompy to czujnik do wymiany.




 


#12 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 27 października 2011 - 22:09

Nie polecam lutować czujnika na aucie :D Pompy na aucie też bym pierwszy raz w życiu nie rozbierał...
Po zdjęciu przelewów - zgadzam się. Bez zdjęcia bywa różnie.
Ogólnie z nieszczelnymi przelewami/uszczelkami powinna odpalić po długotrwałych męczarniach.

#13 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 października 2011 - 22:15

lutowalem niejeden czujnik i jak do tej pory kazdy dziala. nawet nie trzeba calkowicie sterownik demontowac. z przelewami wystarczy parenascie sekund plaka i odpali bez problemu. chybe za zawor dawki stoi to juz inna bajka ale to tez da sie zrobic bez demontazu pompy




 


#14 OFFLINE   florek87

florek87
  • 11 postów
  • Dołączył: 10-08-2010
  • Skąd: Łęczyca

Napisany 30 października 2011 - 19:16

dzis zczytalem bledy i wykazalo
P0725 - ( D ) Brak sygnalu odwodu wejscia sen - sora predkosci silnika - Nie wystepuje
P1635 - ( A ) Blad ogolny obwodu urzadzenia zarzacego - Nie wystepuje

#15 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 października 2011 - 19:35

1- czujnik walu - nawet bez niego auto odpali bedzie w awaryjnym ale przy tym bledzie powinien byc jeszcze blad od pompy
2- problem ze swiecami zarowymi - bez nich tez auto odpali ale ciezej.

z tym ze polaczenie tych 2 problemow moze powodowac nieodpalenie auta.
czy czujnik walu dziala bedziesz widzial po obrotomierzu- jesli przy kreceniu rozrusznikiem pokazuje obroty tzn ze odczytuje z niego sygnal. swiece sprawdzisz miernikiem - ustaw na amperaz podaj napiecie przez miernik- zdrowa swieca robi kolo 20A na starcie




 


#16 OFFLINE   florek87

florek87
  • 11 postów
  • Dołączył: 10-08-2010
  • Skąd: Łęczyca

Napisany 30 października 2011 - 21:40

i co poradzicie teraz zrobic??

#17 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 października 2011 - 21:45

napisalem ci wyzej




 


#18 OFFLINE   florek87

florek87
  • 11 postów
  • Dołączył: 10-08-2010
  • Skąd: Łęczyca

Napisany 24 stycznia 2012 - 22:11

Witam. Wymienielem czujnik polozenia walu korbowego i jest teraz tak:
- paliwo leci z wtryskow 3 i 4 a z 2 i 1 kapie po godzinnym odpowietrzaniu i odpalaniu i nic.
-na plaku nie chce odpalic.
- swice zarowe grzeja.
- wogole nie chce nawet dymku nie chce puscic.
Co to moze byc?????

#19 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1 193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 24 stycznia 2012 - 22:25

Koledzy jeżeli mogę to się podepnę pod temat, mam taki problem z vectrą 2.0 dtl mianowicie chodziła pięknie, zapalała bez problemu aż tu jednego dnia podczas jazdy zgasła i nie chce zapalić jak się psika plaka to chodzi ale jak się przestanie to gaśnie, wie ktoś co może być? Zapewne ktoś napisze że pompa ale jak można to sprawdzić co jej dokładnie jest w chwili obecnej nie mogę jej podłączyć pod fejsa bo chwilowo auto jest w innym miejscu niż ja.

#20 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 stycznia 2012 - 07:08

i nie chce zapalić jak się psika plaka to chodzi ale jak się przestanie to gaśnie, wie ktoś co może być

stawiam na elektronikę a dokładniej jej element powiązany ze słynnym zaworem który się przycina