Witam Panów.
Zabieram się dokładnie za to samo co kolega jahjah.
Na swoje sprzęgło mam następujące pomysły, kompletowałem części poszczególne na wyprzedażach nie w komplecie i posiadam na razie łożysko i docisk. Tarcza będzie kupiona nowa albo regenerowana moja. Sęk w tym że chciałbym pozbyć się dwumasy bo boję się o jej stan (sprzęgło szarpie trochę przy zmianie, bierze wysoko, drżenie pedału).
Mam więc takie pomysły dwa, oto pierwszy:
Koło zamachowe lite od Vectry B 2.0 X20XEV - koszt 40zł
tarcza nowa od X20SE (ze sprężynami tłumiącymi) - koszt 150zł
docisk nowy z X20XEV(posiadam) - kosztował 80zł
łożysko nowe SKF (posiadam) - 60zł
razem 330zł.
A oto drugi:
Koło zamachowe dwumasowe X20XEV - mam w aucie (jest ryzyko), używka 50-150zł (jest ryzyko)
Tarcza regenerowana z mojej X20XEV (lita bez tłumików) - 80zł
Docisk nowy który posiadam - kosztował 80zł
Łożysko nowe SKF (posiadam) - 60zł
razem 270zł jeśli dwumas OK lub 350-450zł jeśli dwumas będzie kiepski i nie mam pewności jaka będzie używka.
I moje pytanie czy ktoś z kolegów może mi podpowiedzieć czy zestaw nr jeden spasuje? Niby po numerach, liczbach, wymiarach by spasował ale może ktoś wie.
Jeżeli ktoś jest pewny że nie spasuje to też proszę o odp.
I druga prośba - jak sprawdzić ten dwumas nieszczęsny. Bo objawy zużycia sprzęgła mam natomiast zagadka w jakim stanie dwumas będzie. Wolałbym być przygotowany do rozgrzebywania auta.
Z góry dzięki za wszystkie odp.